Gå til innhold

Er det flere som opplever tekniske problemer her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Alt går veldig langsomt, og sliter veldig med å komme inn på forumet, samt å svare på innlegg.

Bare meg eller?

Anonymkode: 47546...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, her også.

Har fått feilmelding på nesten alle sidene jeg prøver å gå inn på (ikke denne, tydligvis)

Anonymkode: ff935...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hele klikk.no, inkludert alle forum, var nede i flere timer i dag, fordi serverne til leverandøren var nede. Alt skal være oppe igjen nå!

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Hele klikk.no, inkludert alle forum, var nede i flere timer i dag, fordi serverne til leverandøren var nede. Alt skal være oppe igjen nå!

Hanne Mari, forumansvarlig

De gangene jeg ikke kom inn her, prøvde jeg meg på kg, der var det ikke problemer.

Anonymkode: 91466...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, KG var oppe og gikk igjen litt før foreldresidene, det var sånn for oss som jobber med det også. Denne siden brukte vel nesten en time eller noe mer før den var tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere ganger de siste dagene opplevd at tråder jeg ikke har vært inne på står som leste tråder. Det er da som regel enkelttråder, ikke mange. Og etter en stund igjen står de som uleste. Dette skjedde i kveld også. Den tråden som da står som lest står som regel øverst på siden, så det er tydelig at noen tråder blir registrert som lest når andre har skrevet innlegg der.

Anonymkode: 6354b...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! Jeg skal ta det videre med teknisk! Kjempefint om du når det dukker opp kan si hvilke tråder det gjelder, så kan vi se på om det er enkeltrom eller generelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...