Gå til innhold

Moderatorer: Hadde jeg ønsket at mine innlegg skulle ligge i underkategorier...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg forstår dette riktig så er det sånn at dere ønsker dere mer oversiktlige underforum, mens mange av brukerne ønsker å ha ting samlet på anonymforum fordi der blir trådene lest av flere, og man får flere svar. Jeg er ikke så veldig teknisk av meg, så jeg vet ikke om det i det hele tatt er mulig, men hvis det kan løses teknisk så ville vel hele problemet vært ute av verden dersom dere i stede for å flytte trådene heller kopierte dem. Da mener jeg på en sånn måte at tråden fungerer fra to forum, at man kan gå inn på den fra begge forumene og at den flyttes frem i rekken i begge forumene hvis den får et nytt svar. Er dette teknisk mulig?

Anonymkode: 50b5e...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner virkelig ikke vitsen med å flytte tråder. Grunnen til at jeg liker anonym-forumet, er at det er om alt og ingenting. Uansett om dere flytter trådene, kommer jeg ikke til å besøke de andre sidene, så da leser jeg rett og slett ikke de innleggene. Veldig dumt for dem som oppretter dem!

Anonymkode: 43922...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om de er teknisk mulig, ab..392, men jeg kan undersøke.

Vi håper at folk får litt det samme inntrykket som tidligere når alle trådene ligger på ab-siden i to uker før linken til flyttingen forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HanneMari Egmont skrev:

Jeg vet ikke om de er teknisk mulig, ab..392, men jeg kan undersøke.

Vi håper at folk får litt det samme inntrykket som tidligere når alle trådene ligger på ab-siden i to uker før linken til flyttingen forsvinner.

Flott at du sjekker opp! 

For min del gir linken til flyttingen lite. Jeg kan ikke holde markøren over linken for å lese første/siste innlegg, linken forteller heller ikke om det har kommet nye innlegg i tråden. For meg er forumet underholdning, når jeg må drive å lete rundt, klikke på linker osv for å få med meg om det skjer noe, så gidder jeg ikke, dermed er det kun de trådene som faktisk ligger på anonymforum jeg gidder å følge med på, med mindre linken er til en tråd jeg finner spesielt spennende. Jeg vil tro dette gjelder for flere, og er en stor del av grunnen til at folk opplever mindre svar etter at dere begynte å flytte på trådene.

Anonymkode: 50b5e...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår heller ikke hvorfor tråder med spørsmål om graviditet skal ligge på Bli Gravid-forum. Hvem er bedre enn de som allerede har født, eventuelt flergangsgravide, til å svare på spørsmål om det? Det er jo lite å hente hos folk som er i samme situasjon...

Anonymkode: 94891...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspillene deres. Vi ser utfra reaksjonene at det å flytte tråder på den måten vi først tenkte ikke fungerer, og har som dere kanskje allerede har merket begyne å flytte langt færre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...