Gå til innhold

Dyrekjøpte erfaringer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva vil du ALDRI ha i huset igjen fordi det viste seg å være idiotisk upraktisk, og hvorfor?

Mine: noe som helst i høyglans (ALT synes, man gjør ikke annet enn å tørke).

Børstet stålfront på kjøkken (blir fort stygt og sakte pent, pluss ikkemagnetisk kjøleskap er noe dritt)

Mørkt treverk der støvet er synlig samme dag som du tørket støv.

Anonymkode: fe367...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte hus for ett år siden. Skal aldri, aldri, aldri igjen stole på en ufaglært som har bygget og innredet 2. etasjen sin selv. Herremin, så mange feil og mangler vi har. 🙄 Kan jo heller ikke stole på kommunen som skrev ut ferdigattest da huset var langt i fra ferdig. For et tulleopplegg.

Anonymkode: 92c07...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt andre fliser på badet. Gikk bevisst inn for noe lyst (lys sandfarget) fordi støvet ikke skulle være så synlig. Men støvet vises, de lyse silikonkantene blir svarte og fugene er alt for brede (på grunn av type fliser).

Neste gang blir det mørke fliser som er enkle og lette å vaske, og som legges så tett at det nesten ikke er fuger. 

(Har det i gangen, funker utmerket).

Anonymkode: 31a7d...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beise hele tregulvet i en etasje i en flott mørk brun men helblank maling. Det så utrolig flott ut. Delt til ca en time etter vi hadde støvsugd. Absolutt alt var synlig på det gulvet. Og sleng på en stor hund som etterhvert lagde riper i det, så ble det så vakkert så 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne modulsofaer som er så dype at man må enten krype oppi eller sitte på kanten. Type Bolia-sofa. 

Dritdyr og ubrukelig. Svigermor sitter rett opp og ned med beina rett ut, som en toåring 

Anonymkode: 2ba24...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, amandine skrev:

Sofa som er så lav at alt annet enn støvsugeren kommer under den. Og børstet stål på hvitevarer. 

Enig når det gjelder sofaen! Særlig etter i går. Katten var særs interessert i å komme seg ned mellom sofaen og veggen. Det viste seg at hun hadde hatt med seg en mus inn, og den forsvant selvfølgelig under den jævla lave sofaen da vi prøvde å få tak i den. Kanskje det egentlig er katta jeg angrer på? Ved hjelp av en lang stokk og åpen verandadør er det igjen bare et firbent vesen her hos oss, men i går ønsket jeg meg altså en sofa som er litt høyere opp fra gulvet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Iiiiik skrev:

Enig når det gjelder sofaen! Særlig etter i går. Katten var særs interessert i å komme seg ned mellom sofaen og veggen. Det viste seg at hun hadde hatt med seg en mus inn, og den forsvant selvfølgelig under den jævla lave sofaen da vi prøvde å få tak i den. Kanskje det egentlig er katta jeg angrer på? Ved hjelp av en lang stokk og åpen verandadør er det igjen bare et firbent vesen her hos oss, men i går ønsket jeg meg altså en sofa som er litt høyere opp fra gulvet. 

Aldri mer lav sofa med mindre den er rett på gulvet. Og aldri katt, heller😂 Akkurat det der mus under sofaen- opplegget er et godt argument mot katteluke! 

Endret av amandine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Iiiiik skrev:

Enig når det gjelder sofaen! Særlig etter i går. Katten var særs interessert i å komme seg ned mellom sofaen og veggen. Det viste seg at hun hadde hatt med seg en mus inn, og den forsvant selvfølgelig under den jævla lave sofaen da vi prøvde å få tak i den. Kanskje det egentlig er katta jeg angrer på? Ved hjelp av en lang stokk og åpen verandadør er det igjen bare et firbent vesen her hos oss, men i går ønsket jeg meg altså en sofa som er litt høyere opp fra gulvet. 

Hahaha unnskyld at jeg ler!

Anonymkode: fe367...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha unnskyld at jeg ler!

Anonymkode: fe367...76d

Mannen bannet, jeg minnet ham på hvem det var som insisterte på at vi måtte ha katt og lo, barna stod med mobilen og fanget jakten på kameraet, og jegeren selv lå i sofaen og sov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller aldri mer ha hus med åpen kjøkkenløsning, men gjerne en bred åpning med skyvedør så jeg KAN åpne.

Og så vil jeg ikke ha noen mann boende i mitt neste hus. Det er mer upraktisk enn man skulle tro.

Anonymkode: fe367...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...