Gå til innhold

Når merket dere de aller tidligste symptomer på graviditet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kvalmen kom ca en uke etter eggløsning (og varte hele svangerskapet)

Anonymkode: 02d6d...f06

Så det ER mulig å få symptomer så tidlig ? Er en uke siden el og jeg har så murringer i magen, skikkelig gass, og så smått kvalme. Men sier til meg selv at det ikke er mulig å feks få symptomer før en positiv test kan slå ut... 

men dette er ikke innbilning 🙄

Anonymkode: cdefe...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer jo hormonelle endringer i kroppen, og hvor sensitiv man er for disse endringene er individuelt.

Så følsom som min kropp var for endringene anbefales ikke da, jeg var kvalm hele svangerskapet og brakk meg til langt ut i femte måned. Så ut som et skjellett som hadde svelget en badeball og følte meg dødssyk.

Anonymkode: 02d6d...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snudde meg for å lese bok og merket jeg la på en kul. I uke 21. Det var første symptom.

Jeg var forresten godt gift, 30 år gammel og hadde sluttet med prevensjon. Jeg har alltid tenkt at det er klin umulig at man ikke oppdager man er gravid, men jeg er ikke så sikker lengre.

De som påstår å ha morgenkvalme 2 dager etter eggløsning derimot har jeg ingen tro på.

Anonymkode: 19582...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg snudde meg for å lese bok og merket jeg la på en kul. I uke 21. Det var første symptom.

Jeg var forresten godt gift, 30 år gammel og hadde sluttet med prevensjon. Jeg har alltid tenkt at det er klin umulig at man ikke oppdager man er gravid, men jeg er ikke så sikker lengre.

De som påstår å ha morgenkvalme 2 dager etter eggløsning derimot har jeg ingen tro på.

Anonymkode: 19582...2df

Merket du ikke at mensen var borte?!

Anonymkode: 0b2f9...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker at jeg i uke 5 fikk sinnsykt vondt i bekkenet. Hadde et barn fra før, og kjente igjen følelsen. Tok en test som var positiv.

Anonymkode: f2332...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På alle så har jeg hatt en "magefølelse" samme uke som el. "Der satt han..." Merkelig🤔

Ellers så har jeg alltid vist når testen kom til å bli positiv (alltid testet et par dager før forventet mens pga dette) fordi formen sier det -egentlig er det som pms x 100 med ømme pupper, uggen, trøtt(!), oppblåst og mensenmurringer...

Anonymkode: c2d76...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...