Gå til innhold

Lesbisk/homofil katogorien?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Ann Christin skrev:

Den har blitt slått sammen med gravid forumet.

Har de så mye til felles da?

Anonymkode: 467bc...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har de så mye til felles da?

Anonymkode: 467bc...487

Det stusset jeg og på

Anonymkode: 5db6f...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal jeg blande meg inn litt, kategorien er lagt under «bli gravid» ikke «gravid»

Tidligere så lå det som en egen underkategori på samme tema. Vi har rett og slett slått sammen alle kategorier / underforum som gikk på å bli gravid. Håper dette ble litt klarere da 😊

MB, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her må jeg bare beklage at det uteble et ord, men det ble flyttet til bli gravid forumet, da det ikke var et eget forum for lesbisk/homofile generelt, men et forum for lesbiske/homofile som ville bli gravide. Mtp at det er en god stund siden forumet ble opprettet er det i dag mye større grad vanlig å være lesbisk/homofil og ville bli gravid, derfor ble disse slått sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår at det er en underkategori der, men syns egentlig at den underkatogorien ikke burde blitt tatt vekk 🤔 det er en del spørsmål og samtaler som på en måte ikke alle som ønsker å få barn kan svare på da det er en del regler som er (naturlig nok) bare for lesbiske/homofilie og syns det er tungvint å måtte annonsere i overskrift at "lesbiske se hit" 😅🤔

Anonymkode: e9c83...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forstår at det er en underkategori der, men syns egentlig at den underkatogorien ikke burde blitt tatt vekk 🤔 det er en del spørsmål og samtaler som på en måte ikke alle som ønsker å få barn kan svare på da det er en del regler som er (naturlig nok) bare for lesbiske/homofilie og syns det er tungvint å måtte annonsere i overskrift at "lesbiske se hit" 😅🤔

Anonymkode: e9c83...747

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Det er det samme med donorforumet som er blitt slått sammen med ufrivillig barnløshet. Donorforumt ble brukt av mange single, og det er en helt annen situasjon enn å være ufrivillig barnløs. Jeg synes at de sammenslåingene dere er veldig lite gjennomtenkte

Anonymkode: 5db6f...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en kjapp avgjørelse er både homofil/lesbiske og donorforumet oppe å går igjen, jeg skal få sett over utover kvelden etter tråder som kan flyttes tilbake, om dere følger noen kan dere godt linke de inn her slik at jeg får flyttet de over fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/8/2017 den 16.33, Ann Christin skrev:

Etter en kjapp avgjørelse er både homofil/lesbiske og donorforumet oppe å går igjen, jeg skal få sett over utover kvelden etter tråder som kan flyttes tilbake, om dere følger noen kan dere godt linke de inn her slik at jeg får flyttet de over fortere.

Det er fint og flott det. Men dog litt for seint, for dere har fullstendig rasert donorforumet. I det forumet lå det utrolig mye informasjon om prossessen, klinikker, leger osv. Og det eneste dere har hentet frem er 2 nye innlegg. Jeg begriper ikke at dere ikke tenkte på det før dere slettet forumet, det er ikke helt det samme som å slette et krangleforum

Anonymkode: 5db6f...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er fint og flott det. Men dog litt for seint, for dere har fullstendig rasert donorforumet. I det forumet lå det utrolig mye informasjon om prossessen, klinikker, leger osv. Og det eneste dere har hentet frem er 2 nye innlegg. Jeg begriper ikke at dere ikke tenkte på det før dere slettet forumet, det er ikke helt det samme som å slette et krangleforum

Anonymkode: 5db6f...00c

ÅPostet litt fort

Dere burde gitt beskjed om at det skulle slettes, så folk kunne hentet ut den informasjonen de ønsket først

Anonymkode: 5db6f...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2017 den 16.33, Ann Christin skrev:

Etter en kjapp avgjørelse er både homofil/lesbiske og donorforumet oppe å går igjen, jeg skal få sett over utover kvelden etter tråder som kan flyttes tilbake, om dere følger noen kan dere godt linke de inn her slik at jeg får flyttet de over fortere.

Supert! Og syns absolutt at det er fint at man blir hørt 😃 ja, kan jo forstå som ho over skriver i forhold til slettede tråder osv, men alt i alt, tommel opp for dere!

Anonymkode: e9c83...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

ÅPostet litt fort

Dere burde gitt beskjed om at det skulle slettes, så folk kunne hentet ut den informasjonen de ønsket først

Anonymkode: 5db6f...00c

Er dette tråder du tidliger har deltatt i selv eller fulgt? Ingenting er slettet nemlig, det må bare flyttes tilbake. Jeg har googlet donor inne på vårt forum og har kommet over noen tråder med klinikker og leger, men tenkte om det var en oversikt e.l. du siktet til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Ann Christin sier er ingenting slettet, men flyttet. Så gamle tråder kan ligge langt bak i lista. men hvis du vet om noen konkrete tråder kan du linke til dem og vi kan flytte tilbake til rommene som nå er gjenopprettet. Det er nå gjort med tråden linket over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...