Gå til innhold

Følger knappen til forumene fungerer ikke


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Ann Christin skrev:

Får du opp noen feilemelding e.l. når du prøver? Jeg testet nettopp på ris og ros, og det fungerte for meg.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Det står at jeg følger, men jeg får ingen varsler. Skal man ikke det?

Anonymkode: b1652...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Det står at jeg følger, men jeg får ingen varsler. Skal man ikke det?

Anonymkode: b1652...b03

Jeg skulle vel heller skrevet følger funskjonen, ikke følger knappen

Anonymkode: b1652...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Det står at jeg følger, men jeg får ingen varsler. Skal man ikke det?

Anonymkode: b1652...b03

Hvis du har trykket på valget om at du skal få varsler så skal du det ja, men den kan også stå på at du ikke skal ha varsler. Da mener jeg den skal dukke opp på denne siden, gjør de det? http://www.klikk.no/forum/foreldre/discover/followed-content/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Ann Christin skrev:

Hvis du har trykket på valget om at du skal få varsler så skal du det ja, men den kan også stå på at du ikke skal ha varsler. Da mener jeg den skal dukke opp på denne siden, gjør de det? http://www.klikk.no/forum/foreldre/discover/followed-content/

Hvor finner jeg den siden hos meg? Jeg finner en annen side med fulgt innhold, men den ser ikke sånn ut

Anonymkode: b1652...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor finner jeg den siden hos meg? Jeg finner en annen side med fulgt innhold, men den ser ikke sånn ut

Anonymkode: b1652...b03

Den ligger under Meny og mine aktivitetsstrømmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Ann Christin skrev:

Den ligger under Meny og mine aktivitetsstrømmer.

Da fant jeg den, men det er ingenting fra de forumene jeg følger, og jeg vet det er kommet nye innlegg og svar der. Det er kun varsler for enkelttråder jeg føler som kommer opp. Skal ikke varslene for for forum vises i den bjella på toppen, ved siden av varsler for meldinger?

Anonymkode: b1652...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da fant jeg den, men det er ingenting fra de forumene jeg følger, og jeg vet det er kommet nye innlegg og svar der. Det er kun varsler for enkelttråder jeg føler som kommer opp. Skal ikke varslene for for forum vises i den bjella på toppen, ved siden av varsler for meldinger?

Anonymkode: b1652...b03

Hvis du har markert at det skal komme varsler så skal de dukke opp der ja. Jeg må si jeg er litt usikker om det er forskjell på forum og tråder, men da må vi nok høre med teknisk så da ruller jeg ballen videre til @HanneMari Egmont også får vi vente på et svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ann Christin skrev:

Hvis du har markert at det skal komme varsler så skal de dukke opp der ja. Jeg må si jeg er litt usikker om det er forskjell på forum og tråder, men da må vi nok høre med teknisk så da ruller jeg ballen videre til @HanneMari Egmont også får vi vente på et svar :)

Fint :)

Anonymkode: b1652...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du sende meg en PM med brukernavnet ditt, så kan jeg sjekke det opp på admin-panelet?

Hilsen Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Kan du sende meg en PM med brukernavnet ditt, så kan jeg sjekke det opp på admin-panelet?

Hilsen Hanne Mari

Men hvordan skal den følgefunskjonen virke? Hvor skal varslene dukke opp. Når skal man få varsler, ved nye emner eller ved nye svar i emner som allerede er der?

Hvis jeg vet dette, så kan jeg sjekke det først.

Anonymkode: b1652...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Du skal få det opp i menyen. Klikk på meny - mine aktivitetsstrømmer - innhold jeg følger.

Takk, jeg tror jeg fant det nå :)

Anonymkode: b1652...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Du skal få det opp i menyen. Klikk på meny - mine aktivitetsstrømmer - innhold jeg følger.

Kikket litt mer på det nå, og ser at - innhold som jeg følger, er kun de enkelttrådene jeg har valgt å følge, ikke forumene jeg følger. Nå har jeg prøvd å følge flere forum bare for å se, forum som jeg ellers ikke er i, får ikke noe som helst varsel fra noen av de.

Anonymkode: b1652...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, beklager, trodde det var det du var ute etter. Send meg pm med brukernavnet ditt, så skal jeg gå inn på profilen din og sjekke hva det kan være som er feil! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...