Gå til innhold

Kreftpakken


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan noen som har vært gjennom dette fortelle litt?

Jeg er henvist til sykehuset pga mistanke om kreft i bukspyttkjertelen. Google er ikke min venn i disse dager,stort sett bare nedslående. Jeg er bare 35 år og har 3 små barn,minste er bare 6 mnd. Prøver så godt jeg kan å tenke på alt annet,Men tenker på alle jeg må gi beskjed,har sjekket forsikringer og planlegger både død og begravelse! Hater hjernen min som ikke lar meg få bort disse tankene! 

Hvor lang tid tar det før man får dommen og hvordan er dette? 

Anonymkode: 47fdf...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å ikke google, og ei heller spør her. 

Sjønner det er vanskelig, men likevell.. ikke spør her heller. 🌷

Prognosen kan være det den er. 

Om 1/1000000 overlever, kan du være den ene. 

Om 1/ 1000000 dør, kan det også være deg. 

 

Håper du sjønner hva jeg mener. En kan ikke se på slike tall, eller høre på andres erfaring..

Du er du, og det er du som skal utredes. 

 

Krysser fingrene for deg og håper det ikke er kreft, og er det det så krysser jeg alt jeg har på at det lar seg behandles. 

 

Jeg har for tiden 2 venner sv meg som kjemper mot kreften. Begge har skikkelig alvorlig kreft, men begge ser ut til å klare det mot alle odds. 👏👏👏 Så uansett. Aldri gi opp uansett diagnose. 

Stor klem til deg💕

Anonymkode: 933f9...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med dette(pakkeforløp)og vi har en del som kommer under pakkeforløp pga mistanke om kreft. I mange av tilfellene så er det ikke kreft.

Du vil få time gansk kjapt, sikkert innen en uke. Det er sjeldent at personer under 50 år får kreft i bukspyttkjertelen.

Ønsker deg masse lykke til og håper på det beste for deg❤️

Anonymkode: 03cc2...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Er enig,er vell ikke rette plassen å spørre,måtte bare ut med det.

Jeg kommer aldri til å gi opp om det er tilfellet,men jeg sliter med tankene. Jeg vil ikke tenke det jeg gjør,men det kommer automatisk om dere skjønner :/

Håper jeg får innkallingen og svaret fort så denne ventingen og tenkingen tar en slutt!

Takk for gode ønsker 💕

Anonymkode: 47fdf...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Synes det er rart at du har fått beskjed om mistanke før du har vært på sykehuset? Hva baserer legen dette på?

Anonymkode: 5d5b0...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei! Synes det er rart at du har fått beskjed om mistanke før du har vært på sykehuset? Hva baserer legen dette på?

Anonymkode: 5d5b0...cd7

Det er jo helt normalt det. Vi får inn mange henvisninger hvor fastleger mistenker kreft  pga symptomer og funn på blodprøver. Og da kommer de inn i pakkefoløpet, dvs at de skal ha time til CT, MR osv ganske kjapt

Anonymkode: 03cc2...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er symptomene da? Hvorfor mistenker legene kreft? Jeg ble lagt inn på sykehuset og fikk CT, ultralyd og masse prøver. Viste seg å være betennelse i bukspyttkjertelen. Gikk på fettfri diett en stund og ble bra. 

Anonymkode: d8ce1...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned mye i vekt,har noen blodprøver som er merkelige,smerter som ett belte bak ryggen/magen og nyoppdaget diabetes. Itilegg hatt akutt betennelse hvor det ble oppdaget en kul bak bukspyttkjertel for mange år siden. Gikk til kontroll i 5 år etter dette og ble friskmeldt da den kulen var godartet. Nå er bekymringen om den har forandret seg.

Anonymkode: 47fdf...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...