Gå til innhold

Henvisning til fødepoliklinikken


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Legen sendte idag henvisning til fødepoliklinikken for igangsetting før termin pga styrtfødsler, hvor lang tid tar d før jeg vil høre fra dem? vil dem ringe eller sende brev? Er bare 3.5 uke til termin..

Anonymkode: fb8aa...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten rart at han ikke ringte ned for henvisning til samtale. 

Jeg ble henvist til vendingsforsøk pga seteleie, og da ble jeg henvist via telefon,  og fikk time til undersøkelse og forberedende samtale umiddelbart. 

 

Har du født før termin før? Ble henvisningen sendt pr post eller digitalt?  Jeg ville også ringt senest fredag. Men kanskje tidligere om du har født før tida tidligere. Skader jo ikke å ringe flere ganger. 

Anonymkode: 9de36...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk første 8 dager før termin å di andre til termin. Jeg kjenner ikke riene før d starte, våkne opp me pressrier så har dårlig tid på meg. Vil ikke at ungene skal måtte få dette med seg så da er det heller greit å ha en dato å forholde seg til :) 

hun sendte det digitalt, så sa hun at dem ville kontakte meg men hun viste ikke om dem ringte eller sendte brev i posten til meg. Har ikke våre på sånn samtale før, så blir spennende å høre hva dem sier

Anonymkode: fb8aa...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...