Gå til innhold

Hvor er det blitt av donor forumet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Ann Christin skrev:

Donor forumet er slått sammen i kategorien ufrivillig barnløse.

Vil det si at alle gamle tråder fra donorforumet ligger der?

Anonymkode: 1d6d0...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vil det si at alle gamle tråder fra donorforumet ligger der?

Anonymkode: 1d6d0...fb5

Ja, ingen tråder, bortsett fra de i presenter deg selv, er slettet, de er alle flyttet til nye rom, evt slått sammen i rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ann Christin skrev:

Ja, ingen tråder, bortsett fra de i presenter deg selv, er slettet, de er alle flyttet til nye rom, evt slått sammen i rom.

Ok. Jeg synes det er litt synd at dere ikke har latt donorforumet være for seg selv, siden donor ikke nødvendigvis er det samme som å være ufrivillig barnløs. Dere har vært de eneste med det forumet (som jeg har funnet), det var det forumet som lokket meg inn hit

Anonymkode: 1d6d0...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ok. Jeg synes det er litt synd at dere ikke har latt donorforumet være for seg selv, siden donor ikke nødvendigvis er det samme som å være ufrivillig barnløs. Dere har vært de eneste med det forumet (som jeg har funnet), det var det forumet som lokket meg inn hit

Anonymkode: 1d6d0...fb5

Jeg skjønner hva du mener, men da aktiviteten var så lav valgte vi å slå det sammen ettersom størstedelen av de som trenger donor er folk som er ufrivillig barnløse. På den positive siden er aktiviteten i underforumet lav så tråder om evt donor vil dermed holdes på fremsiden om de er aktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...