Gå til innhold

Hvorfor svarer dere ikke på spørsmål?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var ikke mye til spørsmål. Det kvalifiserer vel i bunn og grunn bare til svaret "fordi". Du vet det ikke er en heltidsjobb de har, de som modererer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom tar det tid før vi kommer med svar. Det kan være mange grunner, moderatorene er frivillige og det har vært helg, i tillegg har jeg jobb og skole utenom arbeidet som administrator. Vi kan også bruke litt tid på å diskutere saker oss i mellom og sammen fører det til at innimellom tar det litt lengre tid før vi får gitt ett svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ann Christin skrev:

Innimellom tar det tid før vi kommer med svar. Det kan være mange grunner, moderatorene er frivillige og det har vært helg, i tillegg har jeg jobb og skole utenom arbeidet som administrator. Vi kan også bruke litt tid på å diskutere saker oss i mellom og sammen fører det til at innimellom tar det litt lengre tid før vi får gitt ett svar.

Nå som det ikke er helg lenger, så kan dere kanskje svare på spørsmålene og misnøyen som kommer frem i de her to trådene

http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144333342-hvorfor-flyttes-innlegg-fra-skravlesiden/
http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144333260-hvorfor-har-dere-ødelagt-forumet/

 

Anonymkode: bd867...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Ann Christin skrev:

Innimellom tar det tid før vi kommer med svar. Det kan være mange grunner, moderatorene er frivillige og det har vært helg, i tillegg har jeg jobb og skole utenom arbeidet som administrator. Vi kan også bruke litt tid på å diskutere saker oss i mellom og sammen fører det til at innimellom tar det litt lengre tid før vi får gitt ett svar.

Men meningsløs flytting av tråder har dere tid til...

Anonymkode: b1d98...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har hatt ferie, og som Ann Christin nevner har det vært litt mye nå, men nå skal jeg ta en runde på ris og ros og svare i trådene.

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...