Gå til innhold

Dere med erfaring fra lavkarbo.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg startet på mandag, og er i dag på dag 6. De andre dagene har jeg slitt litt med energinivået, men ellers i god form. I dag derimot kjennes det ut som om jeg har influensa. Orker ingenting. Er dette vanlig?

Anonymkode: 6d026...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du lever strikt lavkarbo er det helt normalt. Husk å få i deg nok salt, det hjelper ofte litt 😊 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever nok veldig strengt ja, så det er nok kroppen som forteller at noe skjer. Takk for tips om salt 👍🏼 Det skal jeg få i meg mer av i dag. 

Anonymkode: 6d026...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lever nok veldig strengt ja, så det er nok kroppen som forteller at noe skjer. Takk for tips om salt 👍🏼 Det skal jeg få i meg mer av i dag. 

Anonymkode: 6d026...6fa

Drikke buljong er en fin måte å få i seg litt salt på hvis man har lite av det. Jeg gjorde den tabben når jeg begynte på lavkarbo, ble veldig uvel. Jeg tenkte ikke på at jeg nesten ikke fikk i meg salt når jeg sluttet med halv- og hel fabrikata. Så fikk jeg tips her inne om å drikke litt buljong. Så det gjorde jeg i 2-3 dager, jeg merket fort at jeg ble bedre. Bare vær obs på at det kan være stor forskjell på karboinnholdet i de forskjellige typene.

Det er og vanlig at man kjenner det på kroppen når man bytter kosthold så drastisk som det å gå over til lavkarbo kan være. Spesielt hvis du spist mye sukker og karbo

Anonymkode: d27e5...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Drikke buljong er en fin måte å få i seg litt salt på hvis man har lite av det. Jeg gjorde den tabben når jeg begynte på lavkarbo, ble veldig uvel. Jeg tenkte ikke på at jeg nesten ikke fikk i meg salt når jeg sluttet med halv- og hel fabrikata. Så fikk jeg tips her inne om å drikke litt buljong. Så det gjorde jeg i 2-3 dager, jeg merket fort at jeg ble bedre. Bare vær obs på at det kan være stor forskjell på karboinnholdet i de forskjellige typene.

Det er og vanlig at man kjenner det på kroppen når man bytter kosthold så drastisk som det å gå over til lavkarbo kan være. Spesielt hvis du spist mye sukker og karbo

Anonymkode: d27e5...fef

Takk for tips 👍🏼

Jeg var totalt sukkeravhengig, dette er nesten som en detox 😉 Men har gått ned 3 kg på en uke, så det er jo positivt.

Anonymkode: 6d026...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips 👍🏼

Jeg var totalt sukkeravhengig, dette er nesten som en detox 😉 Men har gått ned 3 kg på en uke, så det er jo positivt.

Anonymkode: 6d026...6fa

Det er vekdig gøy når kiloene raser av, veldig motiverende :)

Anonymkode: d27e5...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...