Gå til innhold

Hvorfor har dere tatt bort snarveiene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I tillegg til håpløs inndeling av underfora er det nå blitt håpløst tungvint å komme tilbake/gå mellom fora. Hvorfor bare endre for å endre når brukervennligheten går så ned??? 

Anonymkode: 66a88...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, snarveiene av forumene skal være opp igjen nå. De må manuelt klippes og limes inn i hvert forum, derfor har jeg ikke fått satt meg ned med det før i dag og det må jeg bare beklage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ann Christin skrev:

Heisann, snarveiene av forumene skal være opp igjen nå. De må manuelt klippes og limes inn i hvert forum, derfor har jeg ikke fått satt meg ned med det før i dag og det må jeg bare beklage.

Når jeg nå er her og leser dette svaret er det ingen snarvei tilbake til anonym. Jeg må gå til ris og ros, til felles og så til anonym. Slik kan det jo ikke være!!

Anonymkode: 66a88...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Når jeg nå er her og leser dette svaret er det ingen snarvei tilbake til anonym. Jeg må gå til ris og ros, til felles og så til anonym. Slik kan det jo ikke være!!

Anonymkode: 66a88...e8b

Oj,da har den falt ut, skal legge den inn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ann Christin skrev:

Oj,da har den falt ut, skal legge den inn nå.

Ingen av underforumene har snarvei tilbake til anonymforumet

Anonymkode: f339a...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ingen av underforumene har snarvei tilbake til anonymforumet

Anonymkode: f339a...2a5

Det stemmer ja, det er rett og slett den samme teksten som er klipt ut og så limt til hvert forum, så mangler den et sted mangler den alle. Skal rette det opp nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ingen snarvei når man er inne i en tråd... dette blir bare litt for amatørmessig... gjøre masse endringer som ødelegger forumet. 

Anonymkode: 66a88...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fortsatt ingen snarvei når man er inne i en tråd... dette blir bare litt for amatørmessig... gjøre masse endringer som ødelegger forumet. 

Anonymkode: 66a88...e8b

Det er helt håpløst. Jeg som har litt treig pc, holder på å rive ut håret mitt snart av alle omveier jeg må ta for å komme dit jeg vil

Anonymkode: f339a...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fortsatt ingen snarvei når man er inne i en tråd... dette blir bare litt for amatørmessig... gjøre masse endringer som ødelegger forumet. 

Anonymkode: 66a88...e8b

Er dette en ordning som fantes før forumplattformen ble forandret? Det er ikke mulig å legge inn snarveiene i hver enkelt tråd med den programvaren vi har nå. Men både på mobil og pc ligger det link tilbake til det forrige forumet man var på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Ann Christin skrev:

Er dette en ordning som fantes før forumplattformen ble forandret? Det er ikke mulig å legge inn snarveiene i hver enkelt tråd med den programvaren vi har nå. Men både på mobil og pc ligger det link tilbake til det forrige forumet man var på.

Hvor ligger den linken?

Anonymkode: f339a...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ann Christin skrev:

Hvis du ser på bildene under så ser du hvor de ligger på pc og mobil.

Mobil.jpg

Pc.png

Jeg skjønner ikke hva du mener

Anonymkode: f339a...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva du mener

Anonymkode: f339a...2a5

Om du trykker på ris, ros og spørsmål om forumet i de linkene som er understreket kommer du tilbake til ris og ros rommet, evt kommer du til fellesforum om du trykker på det, eller forsiden om du velger å trykke på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Ann Christin skrev:

Om du trykker på ris, ros og spørsmål om forumet i de linkene som er understreket kommer du tilbake til ris og ros rommet, evt kommer du til fellesforum om du trykker på det, eller forssiden om du velger å trykke på den.

Men da ligger det heller ingen link tilbake til forrige forum, kun til det du er på, til fellesforumet eller til forsiden

Anonymkode: f339a...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da ligger det heller ingen link tilbake til forrige forum, kun til det du er på, til fellesforumet eller til forsiden

Anonymkode: f339a...2a5

Forrige forum som i det du nettopp var på. Og så fort du er ute i forumet og ikke inne i en tråd, så vil det ligger linker til alle forumene vi har, bortsett fra terminklubbene. Om det er noen forum som mangler hurtiglinker så si gjerne ifra.

 

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan slankeforumet og få snarvei til anonymforumet?

Anonymkode: f339a...2a5

Skal fikse det, mente jeg hadde fått det til på alle. Flott at du sier ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ann Christin skrev:

Forrige forum som i det du nettopp var på. Og så fort du er ute i forumet og ikke inne i en tråd, så vil det ligger linker til alle forumene vi har, bortsett fra terminklubbene. Om det er noen forum som mangler hurtiglinker så si gjerne ifra.

 

Skal fikse det, mente jeg hadde fått det til på alle. Flott at du sier ifra.

Jeg tror slankeforumet aldri har hatt faktisk

Anonymkode: f339a...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror slankeforumet aldri har hatt faktisk

Anonymkode: f339a...2a5

Nei, mange av underforumene hadde ikke da det er en stor jobb å få det på alle, men nå som det er så få rom skal det ligge linker på alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...