Gå til innhold

Når se baby spark/bevegelse utenpå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei =)

Når kunne du se baby bevegelse/spark utenpå? Jeg kjenner babyen sparke/bevege seg innvendig og hvis jeg legger hånda mi på magen så kjenner jeg den oxo når den sparker. Men jeg lurer på når man kan se disse bevegelsene utenpå? Har en utålmodig mann🤣Så jeg lovet han å spørre damene inne på forumet.

Takker for alle svar.

 

Anonymkode: 9aa50...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer helt an på hvordan babyen ligger, hvor mye magefett en har osv.... jeg har sett det på utsiden i mange uker lå, men babyen ligger langt ute og jeg er veldig slank (uke 31 nå) 

Anonymkode: 1559c...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Tusen takk for svar. Er i uke 21 og har kjent bebisen i magen i maaange uker nå. Har sett magen bevege seg litt de siste dagene men ikke slik at man ser en hånd/fot etc

Er slank men vet ikke hvordan babyen ligger. Men får vente og se da. Dette er spennende. Ønsker deg lykke til. Nå er det ikke så lenge igjen for deg. Klem 

Anonymkode: 9aa50...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg kjente liv først i form av en slags ~~~ bevegelse :tongue: Dette var i uke 21. I uke 24 så vi liv utenpå magen og har sett det daglig siden :hjerte:

Er førstegangs og normalt (hvertfall før graviditeten :fnise:) veldig slank i overkroppen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det rundt uke 20, men er slank med lite magefett, og livmoren ligger bak. Hvis livmoren ligger foran eller man har litt ekstra fett ser man det senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt oul, altså uke 17/18, med begge mine. Er også slank, med lav fettprosent.

Anonymkode: 0cab0...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg både kjenner og ser, er i uke 25 og kanke påstå jeg er slank. Men er vel ikke så over det man kaller normalen heller... Veldig spennende 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...