Gå til innhold

Er jeg dømt til å være en tjukkas??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir så oppgitt! Har ett barn på 1 år. Før jeg ble gravid hadde jeg bra forbrenning. Spiste som jeg ønsket, normalt sunn mat. Er 175 og veide 70 kg. Lang og passe slank. Nå har barnet mitt bikka året og jeg har prøvd å spise sunt, gå turer HVER dag, uansett vær. Høy puls i minimum 45 min. Jeg gikk ikke ned så jeg prøvde lavkarbo, funka ikke :-( prøvd periodisk faste, funker ikke . Jeg ammer litt enda ( en gang for dag og en gang pr natt.), men det kan vel ikke være derfor vekta står bom fast?? Veier 88 kg 😡

Anonymkode: 4b4b3...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blir så oppgitt! Har ett barn på 1 år. Før jeg ble gravid hadde jeg bra forbrenning. Spiste som jeg ønsket, normalt sunn mat. Er 175 og veide 70 kg. Lang og passe slank. Nå har barnet mitt bikka året og jeg har prøvd å spise sunt, gå turer HVER dag, uansett vær. Høy puls i minimum 45 min. Jeg gikk ikke ned så jeg prøvde lavkarbo, funka ikke :-( prøvd periodisk faste, funker ikke . Jeg ammer litt enda ( en gang for dag og en gang pr natt.), men det kan vel ikke være derfor vekta står bom fast?? Veier 88 kg 😡

Anonymkode: 4b4b3...e4c

Prøver du det lenge nok? Mange gir opp for fort. Hvor lenge prøvde du lavkarbo og periodisk faste?

Anonymkode: bdff7...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv over lengre tid. 

Ser muligheten for at kroppen din "hamstrer" så lenge du ammer? 

Anonymkode: 96fde...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke stresset med vekta før du er ferdig med ammingen. Kan hende kroppen ikke vil kvitte seg med overflødige kilo før du har sluttet å amme.

Anonymkode: e1a35...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned i vekt helt av meg selv når jeg sluttet amme, kroppen setter ofte ned stoffskifte/forbrenning for å sikre nok energi til melkeproduksjon samtidig som man ofte er litt ulvesulten så lenge man ammer.

Anonymkode: 1742f...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyvekta gikk ikke av meg før en stund etter jeg slutta å amme. Gi det tid og lev heller jevnt over sunt enn å gå på en eller annen kur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...