Gå til innhold

Er jeg så heldig :)


Rosaglede

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg drister meg også til å henge meg på her inne :) Menstermin 17 juli og er 4+2 i dag. Ja, veldig tidlig, men det er godt å samles å ha noen og chatte med så tidlig også. Er jo så mye bekymringer og tanker den første tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker babyverdens terminkalkulator og regner fra unnfangelse da jeg vet når eggløsningen var :)

Jeg får da 16 Juli og at jeg er 3+6 i dag :D

 

Tidlig ja, men erfaringene sier at det helt går veldig bra  og at vi får babyer til sommeren :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Reese said:

Jeg bruker babyverdens terminkalkulator og regner fra unnfangelse da jeg vet når eggløsningen var :)

Jeg får da 16 Juli og at jeg er 3+6 i dag :D

 

Tidlig ja, men erfaringene sier at det helt går veldig bra  og at vi får babyer til sommeren :D <3

Ja, jeg har fine svangerskap bak meg etterfugt av friske barn til termin. Håper og tror at det bare var uflaks at det gikk gale sist. Man har jo veldig fokus på de prosentene for SA/MA, men det er vel 89% sjanse for at det går bra, etter positiv test - leste jeg på det "låste" innlegget over her. Så da er det jo ikke tvil om at det mest sannsynlig blir baby på oss :)  Men greit å være bevisst på risikoen da - slik at man ikke går helt i kjelleren om det skulle skje noe...

Hmm...rart...Jeg bruker også babyverden`s kalkulator. Jeg hadde EL 17okt.(brukte el-test) og kalkulatoren sier 4+2 til meg med termin 17juli? Fikk sterk graviditetstest på lørdagen, som var 3 dager før IKM(som var på tirsdagen)...Slik at jeg tviler på at jeg er kortere på vei enn 4+2. 

Skal gå inn på kalkulatoren å prøve med unnfangelsesdato:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Hvitveispiken skrev:

Ja, jeg har fine svangerskap bak meg etterfugt av friske barn til termin. Håper og tror at det bare var uflaks at det gikk gale sist. Man har jo veldig fokus på de prosentene for SA/MA, men det er vel 89% sjanse for at det går bra, etter positiv test - leste jeg på det "låste" innlegget over her. Så da er det jo ikke tvil om at det mest sannsynlig blir baby på oss :)  Men greit å være bevisst på risikoen da - slik at man ikke går helt i kjelleren om det skulle skje noe...

Hmm...rart...Jeg bruker også babyverden`s kalkulator. Jeg hadde EL 17okt.(brukte el-test) og kalkulatoren sier 4+2 til meg med termin 17juli? Fikk sterk graviditetstest på lørdagen, som var 3 dager før IKM(som var på tirsdagen)...Slik at jeg tviler på at jeg er kortere på vei enn 4+2. 

Skal gå inn på kalkulatoren å prøve med unnfangelsesdato:fnise:

Helt enig med deg :) Greit å ha i bakhodet at det langt fra er noen selvfølge. Har også opplevd å miste i både sa og ma, og forferdelig er det. Nå bare bestemmer jeg meg får å ta gleden på forskudd og krysser alt jeg har får at det går rette veien helt fram :D

Har også født til termin og er faktisk avhengig av å gjøre det denne gang også :P Ellers sliter jeg med økonomien altså, men det er en annen historie.

 

Ja, jeg bruker unnfangelse for å reine ut. Jeg har siste mensdato 29 sep, så da blir den forskjøvet ganske greit fremover og det vil jeg ikke ;) Jeg hadde el på dag 22 og det var fredag 20 okt. Så da reiner sikker babyverden etter mens og evt antall dager i syklus. Men om du hadde el 17 så er du 3 dager før meg ja :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Hvitveispiken skrev:

Jeg har ei på 12 og en gutt på 8 :) Du da?

Du får en attpåklatt? Eller begynner du på igjen 😄? Kjempekoselig 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Reese said:

Du får en attpåklatt? Eller begynner du på igjen 😄? Kjempekoselig 😀

Så koselig med barn nummer 4 da. Stor familie = mye kjærlighet:hjerte:

Blir bare med en til her..(om ikke tvillinger:redd:)....så da blir det en attpåklatt :) 

Men får barn med ny mann denne gangen...(mannen i mitt liv....klisje...klisje)... han har også barn fra før - så her blir det også stor familie og mye kjærlighet.... 

Formen grei enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Hvitveispiken skrev:

Så koselig med barn nummer 4 da. Stor familie = mye kjærlighet:hjerte:

Blir bare med en til her..(om ikke tvillinger:redd:)....så da blir det en attpåklatt :) 

Men får barn med ny mann denne gangen...(mannen i mitt liv....klisje...klisje)... han har også barn fra før - så her blir det også stor familie og mye kjærlighet.... 

Formen grei enda?

Ingen klisje det 😍😍

Har også to fra før og to med min love of my life 😉😄😍 hehe, dette blir nr 5 da 😉🤣🤣🤣 galskapen lever lenge😂

 

Formen merker jeg da, hadde vel egentlig ikke trengt å teste da jeg kjenner igjen dette her. Blir så utrolig trøtt og får vondt i hodet. Fordelen med å ha gjort dette så ma ge ganger er at jeg har slutta å uroe meg for alle vondter.. heldigvis 😁

Dere andre da? Merker dere noe?

 

Jeg er 17 dpo i dag og fikk 2-3 på test i dag så ganske lykkelig 😍😍😍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så fascinerende å høre om dere som har vært gravid tidligere å kjenner igjen følelsen og kan si det før testen slår ut! 😁 Jeg har jo ingenting å sammenlikne med da, men formen er bra den. Jeg er litt trøtt, og kan få akutt behov for 20 min med øynene igjen. En tanke ømme bryster og av og til «jobber» det litt i magen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Reese said:

Ingen klisje det 😍😍

Har også to fra før og to med min love of my life 😉😄😍 hehe, dette blir nr 5 da 😉🤣🤣🤣 galskapen lever lenge😂

 

Formen merker jeg da, hadde vel egentlig ikke trengt å teste da jeg kjenner igjen dette her. Blir så utrolig trøtt og får vondt i hodet. Fordelen med å ha gjort dette så ma ge ganger er at jeg har slutta å uroe meg for alle vondter.. heldigvis 😁

Dere andre da? Merker dere noe?

 

Jeg er 17 dpo i dag og fikk 2-3 på test i dag så ganske lykkelig 😍😍😍

 

Barn 5 ja...blingset litt jeg da. Så herlig...Blir det noe av denne spiren her, så slår vi dere med 1 barn...Tilsammen blir det 6 barn...Men minste er 8 og eldste blir 15, så de er jo store...

Er veldig rolig nå. Er plutselig ikke veldig redd for at det skal gå galt denne gangen...Mulig at jeg kjenner igjen flere av disse symptomene fra sist jeg gikk gravid og det gikk bra. Forrige måned - hvor det ikke gikk bra hadde jeg som sagt mye kramper i livmor. Disse kunne jeg ikke kjenne igjen - godt og merke forskjell...sikkert det som gjør at jeg er såpass rolig denne gangen...Får håpe at godfølelsen fortsetter.

 

11 hours ago, minken89 said:

Synes det er så fascinerende å høre om dere som har vært gravid tidligere å kjenner igjen følelsen og kan si det før testen slår ut! 😁 Jeg har jo ingenting å sammenlikne med da, men formen er bra den. Jeg er litt trøtt, og kan få akutt behov for 20 min med øynene igjen. En tanke ømme bryster og av og til «jobber» det litt i magen. 

...begynte å teste 8 dpo og var sikker på at jeg var gravid. Bare ventet på at streken skulle bli sterk og få det bekreftet. Rare greier :) 

Har ømme bryst jeg også, trøtt og tidvis litt stikk og murringer i magen. Sunne og gode tegn vi har, tenker jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med en attpåklatt :D Ja, det er mange barn.. kan ikke helt se får meg hvor jeg kommer til å stoppe :P er jo det beste som finnes <3 

Jeg har også en godfølelse denne gang, men tenker det kan være så mange årsaker til det. Dette svangerskapet var så langt fra planlagt som det går an, så da tenker jeg at det må være en mening med spiren ;) At den i det hele tatt har blitt til synes jeg er helt utrolig å tenke på, selv om det har skjedd ved sex selvsagt, men en evighet før eggløsning..

 

Jeg håper den er kommet for å bli, er blitt så glad i reka allerede <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Babyfin:) skrev:

Hei:)

Da ser det ut til at jeg hører til her å:) Ut i fra appene har jeg termin 2 juli:)

Velkommen og gratulere 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! Jeg har testet positivt i flere dager nå, så tenker jeg joiner dere i positiviteten og blir med her i juli-klubben 😊 menstermin er 25.juli. 

Dette blir vår nr. 2. Vi har en liten pjokk på 2 år fra før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ultralyd screnningen viste en frisk gutt den 03 juli 2018 😀 er nå 22 uker :) flere som har termin da? 

Anonymkode: 233ca...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...