Gå til innhold

Januar-gjengen😜


januar-jenta

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, *kaisa* skrev:

Klarer du å IKKE teste, så kaller du deg nysjerrigpetra? 😂😂 Jeg er desverre over gjennomsnittet nysjerrig og utålmodig så klarte ikke å vente 🙈 Jeg testa veldig svakt på fredag, er fortsatt en ganske svak stripe, men synlig, så nå må den bare klamre seg fast!

Hadde uttak 30.01 og innsett 01.02 :) Dette er vårt første forsøk, og forhåpentligvis siste :) Har to «store» barn som blir 9 og 12 i år :)

symptomene kommer og går litt så har bestemt meg for å slutte å kjenne etter ;) men har hatt litt ømme bryster, trøtt, «murringer» i magen, men så kan jeg pluttselig ikke kjenne noenting en hel dag.. 🙄

F4D801DB-E522-4FB7-B367-14217BF4CF79.jpeg

Haha, ja 😂 ser den at det kan være litt misvisende 😇 forrige gang var det mye lettere å la være å teste enn nå. Tenker egentlig aller mest på å slippe den spontan reaksjonen i telefonen til sjukepleieren 🙈 Jeg skal krysse fingrene for at den sitter 🤞🏻 tror jeg har mye bivirkninger av hormonene 🤔

Vi har ikke barn fra før og håper eskimoen vår vil bli værende i hula si denne gangen 🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, nysjerrigpetra skrev:

Haha, ja 😂 ser den at det kan være litt misvisende 😇 forrige gang var det mye lettere å la være å teste enn nå. Tenker egentlig aller mest på å slippe den spontan reaksjonen i telefonen til sjukepleieren 🙈 Jeg skal krysse fingrene for at den sitter 🤞🏻 tror jeg har mye bivirkninger av hormonene 🤔

Vi har ikke barn fra før og håper eskimoen vår vil bli værende i hula si denne gangen 🙏🏻

Ja, jeg ser den! Kan være greit med en»pekepinn» først kanskje? :) jeg skal krysse fingre og tær for dere! 😃 

 

var så mye lettere å vente med testing når vi prøvde på den»vanlige» måten synes jeg 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, *kaisa* skrev:

Ja, jeg ser den! Kan være greit med en»pekepinn» først kanskje? :) jeg skal krysse fingre og tær for dere! 😃 

 

var så mye lettere å vente med testing når vi prøvde på den»vanlige» måten synes jeg 😂😂

Er det jeg tenkte også 🙈 Takk 🙏🏻 Tror kanskje det blir en test på morgenen den 14 🤔

Med manglende eggløsning så har det ikke blitt så mange testene på oss altså. Tross prøving i 4 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Smurfebaby skrev:

Høres meget bra ut 👍 😁   Jeg krysser fingrene for at den sitter 🌟 Tar du bare en hjemme test som du ringer inn resultatet av? Jeg venter ennå på avtalt tid for blodprøve, å så ringer de meg med resultatet etter 1-2 dager 😣 Det er så lenge å vente!! 🙈  Lurer litt på om det er vanlig med tidlig UL etter IVF, eller om jeg må vente på ordinær? 🙄 Jeg også føler litt på at det er uvirkelig.. Har jo kjempet og ønsket i 4 år, å så funket det på første ivf 😁 

Takk, det samme😊

Kun hjemmetest som jeg ringer inn resultatet av ja. 

Det er vanlig med tidlig UL ved IVF for å sjekke hjertelyd, og at alt ser bra ut. Den tas i uke 7, så faktisk bare tre uker til😊 Gleder meg. Blir liksom mer reelt når man har sett et "blinkende" hjerte😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nysjerrigpetra skrev:

Er det jeg tenkte også 🙈 Takk 🙏🏻 Tror kanskje det blir en test på morgenen den 14 🤔

Med manglende eggløsning så har det ikke blitt så mange testene på oss altså. Tross prøving i 4 år. 

Lykke til med test og blodprøve🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, TaraLaili skrev:

Lykke til med test og blodprøve🤞

Takk 😊🤞🏻 Jeg syns dette er like skummelt nå, hvis ikke skumlere enn sist 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, TaraLaili skrev:

Takk, det samme😊

Kun hjemmetest som jeg ringer inn resultatet av ja. 

Det er vanlig med tidlig UL ved IVF for å sjekke hjertelyd, og at alt ser bra ut. Den tas i uke 7, så faktisk bare tre uker til😊 Gleder meg. Blir liksom mer reelt når man har sett et "blinkende" hjerte😍

Gleder med til Ul altså 😊 skal være enig i at det blir litt mere virkelig når man får sett 🌟   Jeg har ennå 2 dager igjen før blodprøve, så får jeg bare håpe at svaret kommer på fredag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, nysjerrigpetra skrev:

Er det jeg tenkte også 🙈 Takk 🙏🏻 Tror kanskje det blir en test på morgenen den 14 🤔

Med manglende eggløsning så har det ikke blitt så mange testene på oss altså. Tross prøving i 4 år. 

Lykke til med testing i morgen 👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodprøva var negativ i dag. Og den lille eskimoen vår har flytta ut. Nå ser vi frem mot neste forsøk og satser på at alle gode ting er 3 🙏🏻❤️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, nysjerrigpetra skrev:

Blodprøva var negativ i dag. Og den lille eskimoen vår har flytta ut. Nå ser vi frem mot neste forsøk og satser på at alle gode ting er 3 🙏🏻❤️🤞🏻

Nei, så leit. Vi trengte fire forsøk på vårt første barn, to fersk og to frys, satt på andre frys, så ikke gi opp🤞

Lykke til med neste forsøk. Vet du når dere kan/vil begynne på neste forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, nysjerrigpetra skrev:

Blodprøva var negativ i dag. Og den lille eskimoen vår har flytta ut. Nå ser vi frem mot neste forsøk og satser på at alle gode ting er 3 🙏🏻❤️🤞🏻

Uff, så trist da 😢 Jeg skal til legen og ta blodprøve nå.. men har du hatt noen blødning? Eller merket du ingenting før den plutselig ble negativ? Er liksom skrekken 🙈 Masse lykke til på 3e forsøk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2018 den 20.16, nysjerrigpetra skrev:

Blodprøva var negativ i dag. Og den lille eskimoen vår har flytta ut. Nå ser vi frem mot neste forsøk og satser på at alle gode ting er 3 🙏🏻❤️🤞🏻

Så leit 😩  masse lykke til med neste forsøk. Det går nokk til slutt 😊

Jeg tok blodprøve i dag, å venter på svar fra klinikken i morgen. Er nokk litt redd for at det ikke er mere her også. 

Endret av Smurfebaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Smurfebaby skrev:

Så leit 😩  masse lykke til med neste forsøk. Det går nokk til slutt 😊

Jeg tok blodprøve i dag, å venter på svar fra klinikken i morgen. Er nokk litt redd for at det ikke er mere her også. 

Hvorfor er du redd for det? Har du begynt å blø? Jeg krysset uansett fingrene🤞 Du har jo fått en positiv test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når begynte dere å teste positivt? Er 9dpo idag, måtte såklart teste å den var helt blendahvit😔kjenner rugetiden er mye tyngre denne gangen, og frykter at egget ikke har festet seg denne gangen. Har litt murringer i magen men dette kan jo også være TR. Trenger noen gode ord i denne laange rugetiden😊

Endret av Lucia123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lucia123 skrev:

Når begynte dere å teste positivt? Er 9dpo idag, måtte såklart teste å den var helt blendahvit😔kjenner rugetiden er mye tyngre denne gangen, og frykter at egget ikke har festet seg denne gangen. Har litt murringer i magen men dette kan jo også være TR. Trenger noen gode ord i denne laange rugetiden😊

Testene begynte egentlig ikke å «synes» før 12 dpo, dag 10 kunne jeg kanskje så vidt skymte en strek, men husk at det er en grunn til at de ber deg vente til 16 dpo for å teste 🙈 det er fortsatt like mye håp!! Jeg hadde forresten INGEN symptomer på at spiren satt seg fast på 9 dpo! Men den sitter fortsatt (4+3, så ikke langt, men uansett;)) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, *kaisa* skrev:

Testene begynte egentlig ikke å «synes» før 12 dpo, dag 10 kunne jeg kanskje så vidt skymte en strek, men husk at det er en grunn til at de ber deg vente til 16 dpo for å teste 🙈 det er fortsatt like mye håp!! Jeg hadde forresten INGEN symptomer på at spiren satt seg fast på 9 dpo! Men den sitter fortsatt (4+3, så ikke langt, men uansett;)) 

Takk for svar og gratulerer med positiv test😊vet jo egentlig at jeg ikke bør teste så tidlig, men det er fryktelig vanskelig å la vær🙈men skal prøve å holde meg til mandagen nå da. På de to siste forsøkene fikk jeg symptomer etter en uke, så det er vell derfor jeg synes det er vanskelig å holde motet oppe nå😊

Endret av Lucia123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Lucia123 skrev:

Takk for svar og gratulerer med positiv test😊vet jo egentlig at jeg ikke bør teste så tidlig, men det er fryktelig vanskelig å la vær🙈men skal prøve å holde meg til mandagen nå da. På de to siste forsøkene fikk jeg symptomer etter en uke, så det er vell derfor jeg synes det er vanskelig å holde motet oppe nå😊

Skjønner det, men tror egentlig man lager mye krøll for seg selv😂 når jeg fikk positivt begynte jeg å stresse over hvorfor strekene ikke ble tydeligere, så tenkte jeg på kjemisk graviditet og mye annet tull 😂😂 så egentlig missunner jeg de som har litt is i magen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, *kaisa* skrev:

Skjønner det, men tror egentlig man lager mye krøll for seg selv😂 når jeg fikk positivt begynte jeg å stresse over hvorfor strekene ikke ble tydeligere, så tenkte jeg på kjemisk graviditet og mye annet tull 😂😂 så egentlig missunner jeg de som har litt is i magen 🙈

Ja jeg er helt enig, er veldig misunnelig på de som klarer å holde seg😊det er alt man skal bekymre seg for i denne rugetiden😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2018 den 22.58, TaraLaili skrev:

Hvorfor er du redd for det? Har du begynt å blø? Jeg krysset uansett fingrene🤞 Du har jo fått en positiv test. 

Har ikke begynt å blø, men har heller ikke så veldig mange symptomer. Jeg har bare tatt en test, og den var positivt, så vet ikke noe om sterkere eller svakere strek. Er bare vanskelig å tro at det faktisk er sant 😊  Jeg fikk IKKE svar på prøven i går! 😫 så hær er det bare å smøre seg med tolmodighet å vente til mandag! 😭 

Jeg blir sprø!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Smurfebaby skrev:

Har ikke begynt å blø, men har heller ikke så veldig mange symptomer. Jeg har bare tatt en test, og den var positivt, så vet ikke noe om sterkere eller svakere strek. Er bare vanskelig å tro at det faktisk er sant 😊  Jeg fikk IKKE svar på prøven i går! 😫 så hær er det bare å smøre seg med tolmodighet å vente til mandag! 😭 

Jeg blir sprø!!! 

Skjønner deg godt, men så lenge du ikke har begynt å blø er det håp! Har ikke så mange symptomer nå jeg heller. Tror det går litt opp og ned. Hold ut til mandag. Skal se du får positiv tilbakemelding🤞😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, TaraLaili skrev:

Skjønner deg godt, men så lenge du ikke har begynt å blø er det håp! Har ikke så mange symptomer nå jeg heller. Tror det går litt opp og ned. Hold ut til mandag. Skal se du får positiv tilbakemelding🤞😊

Ja, nå er det ikke annet å gjøre enn å vente 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Smurfebaby skrev:

Har ikke begynt å blø, men har heller ikke så veldig mange symptomer. Jeg har bare tatt en test, og den var positivt, så vet ikke noe om sterkere eller svakere strek. Er bare vanskelig å tro at det faktisk er sant 😊  Jeg fikk IKKE svar på prøven i går! 😫 så hær er det bare å smøre seg med tolmodighet å vente til mandag! 😭 

Jeg blir sprø!!! 

De tankene har slått meg og de siste dagene... 🙄 tok HCG på torsdag, den var 246 (ikke veldig høyt, men var jo da bare 4+2), men synes liksom jeg har mistet de fleste symptomene, så skal ta ny blodprøve imorgen for å se etter stigning! Håper da på rundt 1000 i HCG for å se at det er liv laget 🙈

 

man BLIR jo sprø av mindre 😂🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var gleden over for vår del😭 Mista i dag. Fikk en liten fornemmelse i går kveld da jeg hadde bittelitt brunaktig utflod. Ble litt mer positiv i dag tidlig da alle symptomer igjen var på plass; trøtt, ømme bryst og morgenkvalme. Gikk ikke lang tid før menssmertene slo inn for fullt, og så blødningene😪 Kroppen kvittet seg med (forhåpentligvis) alt på noen timer. Skal spare dere for ekle detaljer, men det er ingen tvil om hva som har skjedd. 

Dette var vår siste sjanse. Er så ufattelig lei meg nå...

Lykke til videre til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, *kaisa* skrev:

De tankene har slått meg og de siste dagene... 🙄 tok HCG på torsdag, den var 246 (ikke veldig høyt, men var jo da bare 4+2), men synes liksom jeg har mistet de fleste symptomene, så skal ta ny blodprøve imorgen for å se etter stigning! Håper da på rundt 1000 i HCG for å se at det er liv laget 🙈

 

man BLIR jo sprø av mindre 😂🙈🙈

Hcg på godt over 2000 i dag 😁😍 

🌟🌟Lykke 🌟🌟

Nå skal jeg slappe av, å nyte at svangerskapet starter stilt og rolig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, TaraLaili skrev:

Da var gleden over for vår del😭 Mista i dag. Fikk en liten fornemmelse i går kveld da jeg hadde bittelitt brunaktig utflod. Ble litt mer positiv i dag tidlig da alle symptomer igjen var på plass; trøtt, ømme bryst og morgenkvalme. Gikk ikke lang tid før menssmertene slo inn for fullt, og så blødningene😪 Kroppen kvittet seg med (forhåpentligvis) alt på noen timer. Skal spare dere for ekle detaljer, men det er ingen tvil om hva som har skjedd. 

Dette var vår siste sjanse. Er så ufattelig lei meg nå...

Lykke til videre til dere andre!

Så trist 😢 

Blir det ikke flere forsøk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...