Gå til innhold

Januar-gjengen😜


januar-jenta

Anbefalte innlegg

Dette blir mitt 3'je søsken prøverørsforsøk hos IVF klinikken. Lenge å vente😱 Men tar lang protokoll denne gangen, i håp om at det skal hjelpe. Så da blir det spray oppstart i midten av desember og uttak i januar. Noen flere som joiner i januar?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper ikke jeg gjør det, men trolig blir det nok fort det da de tar juleferie.

 

Positiv el test nå så da kommer vel mens fort slik at jeg ikke rekker dette før jul.

Går privat på fertilitetssenteret i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha kort protokoll denne gang Sunfly? Hvordan er det med deg?

Jeg har ett siste fryseegg på riks jeg håper å kunne bruke før jul.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2017 den 11.52, Mummy79 skrev:

Skal du ha kort protokoll denne gang Sunfly? Hvordan er det med deg?

Jeg har ett siste fryseegg på riks jeg håper å kunne bruke før jul.

 

Jeg har det tungt om dagen....hadde heller tatt negative forsøk fremfor alle disse sene MA ene. Tror liksom man er trygg når man bikker både 12, 14 og 16 uker...

Vet ikke om jeg skal ha kort eller lang protokoll. Håpet er at jeg ved mens som kommer trolig neste søndag eller mandag kan få diskutert meg til kort protokoll allerede da (har aldri hatt kort før)

Hvis ikke rekker jeg ikke før i januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2017 den 3.49, sunfly skrev:

Jeg har det tungt om dagen....hadde heller tatt negative forsøk fremfor alle disse sene MA ene. Tror liksom man er trygg når man bikker både 12, 14 og 16 uker...

Vet ikke om jeg skal ha kort eller lang protokoll. Håpet er at jeg ved mens som kommer trolig neste søndag eller mandag kan få diskutert meg til kort protokoll allerede da (har aldri hatt kort før)

Hvis ikke rekker jeg ikke før i januar...

Skjønner deg godt, helt utrolig trist det du har opplevd.

Jeg vet egentlig ikke om jeg vil ha fryseforsøket før jul, bedre å ha en rolig ferie før jeg starter med medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se det er flere som går i gang etter jul👍 Synes denne ventetiden er utrolig kjip. Hadde jo håpet å bli gravid på første søskenforsøk i august, og iallefall på andre forsøk i oktober. Så kjipt å gå her og ikke være gravid. Krysser virkelig fingrene for januar😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Er dette tråde for de som håper spiren sitter i januar? :-)

Jepp👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bke gravid i august, men det endte med exu. Håper på nytt forsøk i januar, ventetid pga behandlingen var med cellegift :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på klomifen nå og tok siste tablett i kveld. Skal på kontroll fk mandag og forventer EL slutten av neste uke.

Da hadde det vært hyggelig om vi hadde klart det på egen hånd, men regner med at det blir oppstart spray i desember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, sunfly skrev:

Jeg går på klomifen nå og tok siste tablett i kveld. Skal på kontroll fk mandag og forventer EL slutten av neste uke.

Da hadde det vært hyggelig om vi hadde klart det på egen hånd, men regner med at det blir oppstart spray i desember

Har dere prøvd lenge? Barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper på å kunne bli med her. Skal på samtale på privatklinikk i midten av desember etter å ha brukt opp de 3 offentlige forsøkene. og håååper å få starte med noe i januar. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag sprakk jammen meg egglederen i høyre side, pga EXU påvist og behandlet for 2mnd side  :-( Legene på gyn.poliklinikk sa at alt hadde forsvunnet fra egglederen og at jeg ikke trengte flere kontroller. Da jeg ble innlagt idag med store magesmerter utelukket de egglederen med engang, melv mes fri væske i buken! 😡 Den måtte faktisk sprekke for at de skulle ta meg på alvor.. 

Så pga dette melder jeg meg ut fra januargjengen 😩 Ønsker dere lykke til! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal i gang med nytt egguttak i januar etter to prøverørsforsøk som har endt i MA og SA. Krysser fingrene for at 2018 blir vårt år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Melder meg inn her i jakten på søsken.

Skal ha innsett av fryst blastocyst i Januar,-første forsøk med naturlig syklus.

Hadde fryseforsøk i styrt syklus nå i November som var kjemisk.

Dette blir vårt syvende forsøk på søsken.

Lykke til alle sammen, må 2018 bli vårt år✨✨

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også melde meg inn her. Siste fryseforsøk med innsett av to embryo i midten av november resulterte i etterlengtet graviditet, høy hcg-verdi, håp og stor glede. Dessverre ble det en komplett spontanabort (den SJETTE i rekken!!!) bare noen uker seinere. Nå orker vi ikke mer av det offentlige, og går privat ila januar. Måtte 2018 bli et godt år for dere alle ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at flere kommer her men samtidig trist å se så mange kjente nick. 

Vi skal i gang med kort protokoll for første gang i januar. Alltid hatt lang tidligere. Aldri fått noe på frys. Men blitt gravid fem ganger som har resultert i tre MA i uke 12 (utskrapning), uke 14 (utskrapning ) og uke 16 (medisinsk abort), en kjemisk graviditet og en fantastisk datter som nærmer seg fire år.

Har gått ut av telling på antall forsøk...men rundt ni eller ti til sammen. Fire før lillesnupp satt.

Dette er en tung vei å lage barn på. Misunner de som bare tenker....Skal vi satse på barn snart....ja der gjør vi....så er par mnd etter.....positiv test...

Har jo selv hatt tre positive tester de tre siste år. Blitt gravid...Hatt flere ultralyden der alt ser bra ut....for så plutselig å få beskjed på ultralyd om at her er det ikke lenger liv....jævlig tungt. Det værste var medisinsk abort i uke 16 nå i oktober. 

Var IKKE forberedt på størrelse på foster. Eller at alt var så tydelig. Øyne, ører, alle fingre og tær.....bare så altfor liten...og uten hjerteslag.

Lurer hele tiden på å gi oss.....men håpet er der fremdeles. Og hvis vi gir oss nå har jo alt dette slitet vært forgjeves....

Bare litt tanker jeg sitter med før leggetid

FØYER MEG TIL DERES TANKER

2018......Come on med babystøvet vi ALLE fortjener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer tilbake igjen til januar-gjengen 😁 Tross av operasjon og fjerning av eggleder, så rekker vi muligens å prøve i januar alikavel 😁😁 Skal til undersøkelse i januar for å sjekke egglederen jeg har igjen. De skal bruke røntgen og kontrastvæske, noen som har vært gjennom det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at vi er flere inne i januargjengen👍 Jeg startet endelig opp med sprayen igår, så nå blir det en jul med masse suprecur også er det UL første uka i januar og forhåpentligvis oppstart av sprøyter da. Vært en laaaang ventetid denne gangen fra forrige forsøk, pga lange sykluser disse to månedene, men NÅ er jeg i gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Første gang vi prøver ivf. 

Startet på spray no, første juledag. 

Er så spent på bivirkninger 🙈 ja, og på resten av behandlingen da 😊 

Anonymkode: c4f40...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en uke ekstra på spray gitt, syklusen var ekstra lang denne måneden og fikk tante rød igår. Ul idag viste at jeg ikke var klar for sprøyter enda. Så da blir det sprøyteoppstart om 1 uke, og uttak i uke 4😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å få utsatt januar-jenta. 

Jeg skal på kontroll på tirsdag, å håper på sprøytestart onsdag. Syns ikke denne uken kan gå fort nokk 😊 

Tr kom til vanlig tid, så krysser fingrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...