Gå til innhold

Når kjente dere spark?


minera2011

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjente i uke 15/16 med forrige. Denne gangen mente jeg at jeg kjente noe i uke 12, men har ikke kjent mer som det var kanskje innbilning. Jeg er nå 14 uker, og fikk forrige uke vite at jeg har tvillinger, og morkake foran.. Jeg syns forresten av og til at jeg kjenner noe, men det er så svakt at jeg vet ikke om det er det det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gravid med nr to, morkaka foran.
Kjent bevegelse fra 11+3 i form av kiling på innsiden. Sparkene kom sporadisk fra uke 16-17 denne gang tror jeg (men allikevel mye bevegelse som ikke var spark men kiling og små dult), nå 22+0 og får mange gode spark ila dagen. Kjente bevegelse tydelig fra uke 15 med første med morkaka bak. Hadde aldri kjent det så tidlig denne gang hadde det ikke vært for at jeg kjente igjen følelsen fra første svangerskap og det viste seg å være babyen :) Så nå visste jeg det når kilingene kom, hvis ikke hadde jeg aldri lagt merke til det antagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente liv for første gang med sikkerhet da jeg var 22 + 0 (har morkaka plassert foran). Er nå akkurat 24 uker på vei, og har kjente det svakt på utsiden for første gang for bare et par dager siden.

Anonymkode: 937d0...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent siden uke 12 men bare bevegelser, uke 19+0 nå og kjenner og ser kraftige spark hver dag

Anonymkode: cea90...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Førstegangs. Kjente fra ca 18+0. Dult/spark og rumling på innsiden :) Har kjent nærmest hver dag siden!

Anonymkode: 67b98...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...