GĂ„ til innhold

IKM uke 48 - julebabyen?đŸ‘¶đŸ»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, PrÞverpÄnr.3 :) skrev:

10 dpo her og blendahvite tester.. :/ 

Mange som fÄr negative pÄ 10dpo, men positiv seinere, sÄ ville ikke gitt opp helt enda :D men uansett kjedelig med negative tester...

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, Milla1986 skrev:

Da fikk jeg mensen, sĂ„ da er jeg ute for denne runden. Ønsker alle dere andre lykke til😊

Ă…Ă„, det var synd :( lykketil i neste pp

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

7 minutter siden, Hope123 skrev:

Ă…Ă„, det var synd :( lykketil i neste pp

Ja, kjedelig! Hadde liksom troen pÄ denne prÞveperioden, men det var bare min 2 pp sÄ jeg skal ikke klage:) takk for det:) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

7 minutter siden, Milla1986 skrev:

Ja, kjedelig! Hadde liksom troen pÄ denne prÞveperioden, men det var bare min 2 pp sÄ jeg skal ikke klage:) takk for det:) 

SÄ kjedelig :/ 2 pp. her ogsÄ! HÄper pÄ to streker neste pp :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

31 minutter siden, PrÞverpÄnr.3 :) skrev:

SÄ kjedelig :/ 2 pp. her ogsÄ! HÄper pÄ to streker neste pp :)

Ja, hÄpe pÄ det! :) har du stÄtt pÄ hormonprevansjon fÞr du startet Ä prÞve pÄ nr 3 ogsÄ? Jeg har gÄtt pÄ p-piller sammenhengende i 16 (!) Är fÞr jeg sluttet i slutten av september sÄ jeg regner med at dette kanskje tar litt tid. Men jeg har fÄtt positive EL tester begge mÄnedene med symptomer pÄ EL sÄ jeg tror at jeg har kommet i gang med det og syklusen er 28 dager nÄ sÄ det virker jo normalt Ihvertfall. HÄper pÄ positivt resultat neste pp :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Blendahvit pÄ meg i dag :( men fortsatt ingen mens... er vel bare kluss, sÄ tror hÄpet er ute for meg, sÄ satser pÄ en bedre pp neste mnd... 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

20 timer siden, Milla1986 skrev:

Ja, hÄpe pÄ det! :) har du stÄtt pÄ hormonprevansjon fÞr du startet Ä prÞve pÄ nr 3 ogsÄ? Jeg har gÄtt pÄ p-piller sammenhengende i 16 (!) Är fÞr jeg sluttet i slutten av september sÄ jeg regner med at dette kanskje tar litt tid. Men jeg har fÄtt positive EL tester begge mÄnedene med symptomer pÄ EL sÄ jeg tror at jeg har kommet i gang med det og syklusen er 28 dager nÄ sÄ det virker jo normalt Ihvertfall. HÄper pÄ positivt resultat neste pp :)

Jeg har ikke gÄtt pÄ prevensjon siden 2010, rett fÞr vi begynte Ä prÞve pÄ fÞrstemann. :) Det hÞres lovende ut, jeg krysser fingrene for oss :)

Regner med mensen min kommer i lÞpet av morgendagen, sÄ da blir vel min neste ikm i uke 51/52.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, PrÞverpÄnr.3 :) skrev:

Jeg har ikke gÄtt pÄ prevensjon siden 2010, rett fÞr vi begynte Ä prÞve pÄ fÞrstemann. :) Det hÞres lovende ut, jeg krysser fingrene for oss :)

Regner med mensen min kommer i lÞpet av morgendagen, sÄ da blir vel min neste ikm i uke 51/52.

Ja vi fÄr krysse fingrene! :) Neste IKM for meg blir i begynnelsen av uke 52. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg blir sprÞ av Ä vÊre prÞver.. igÄr var jeg helt vÄt gjennom trusa, var som det bare rant vann ut av meg. Idag (pÄ ikm-dagen) hadde jeg masse tjukt gult og «klart» slim!! Hva ER det som skjer? Har jeg kanskje ikke hatt egglÞsning ogsÄ prÞver kroppen seg enda en gang? Tviler veldig pÄ at dette er et graviditetstegn, sÄ heldig er jeg nok ikke.. :-(

Anonymkode: 6db90...7a9

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...