GĂ„ til innhold

IKM uke 48 - julebabyen?đŸ‘¶đŸ»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hopper inn i denne trÄden da tanta kom i dag. IKM er beregnet til 30/11. Dette blir min andre prÞveperiode etter p-pilleslutt. Tvi tvi til alle i denne runden! :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Noen som bruker EL tester for Ă„ finne EL ? 😊 Jeg for min del begynner Ă„ teste etter EL i morgen alt,  pga svingende syklus etter P-pille slutt

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

20 minutter siden, Appelsinmarmelade skrev:

Noen som bruker EL tester for Ă„ finne EL ? 😊 Jeg for min del begynner Ă„ teste etter EL i morgen alt,  pga svingende syklus etter P-pille slutt

Jeg brukte CB digital EL test sist og kommer til Ä fortsette med det denne perioden ogsÄ:) tenker jeg starter rundt dag 10 i syklusen for Ä vÊre sikker. Testet positivt dag 17 sist runde. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 timer siden, Miffa skrev:

Tror det nĂŠrmer seg el her, har iallefall alle tegn pĂ„ det â˜ș 

Tester du? :-) Tok el test igÄr. Negativ. IfÞlge Flo appen skal jeg ha egglÞsning den 14, mens alle andre apper og kalkulatoren sier den 18.. sÄ har kjÞpt meg digital og skal teste imorgen igjen. 

Anonymkode: 6db90...7a9

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tester du? :-) Tok el test igÄr. Negativ. IfÞlge Flo appen skal jeg ha egglÞsning den 14, mens alle andre apper og kalkulatoren sier den 18.. sÄ har kjÞpt meg digital og skal teste imorgen igjen. 

Anonymkode: 6db90...7a9

Nei har aldri testet pĂ„ el. Men har alltid tegn nĂ„r jeg har el som stikkinger i eggstokkene, elslim, murringer,Ăžmme pupper og plutselig Ăžkt sexlyst 🙈😅 Lykke til med testingen 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg startet med EL testene i gÄr, som ventet var den negativ da jeg etter beregningen skal ha egglÞsning rundt den 18.  Men jeg merker at det er noe pÄ gang, kjenner murringer og stikkinger nederst pÄ hÞyre side i magen nÄ:) skal teste hver dag frem til egglÞsning nÄ for Ä vÊre sikker pÄ Ä treffe riktig. Hva med dere andre? 

Endret av Milla1986
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fikk blinkende smiley pĂ„ clearblue âœŒđŸ»EgglĂžsning idag, la inn aksjer i natt og ikveld.. pp4 nĂ„đŸ™đŸ»

Anonymkode: 6db90...7a9

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fikk blinkende smiley pĂ„ clearblue âœŒđŸ»EgglĂžsning idag, la inn aksjer i natt og ikveld.. pp4 nĂ„đŸ™đŸ»

Anonymkode: 6db90...7a9

Legg inn aksjer i morgen og du ;) Selve egglÞsningen skjer vel fÞrst 12-36 timer etter positiv test. Mannen klager nok ikke og det er bedre Ä sikre seg litt? :D 

Anonymkode: 9e041...b75

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fikk blinkende smiley pĂ„ clearblue âœŒđŸ»EgglĂžsning idag, la inn aksjer i natt og ikveld.. pp4 nĂ„đŸ™đŸ»

Anonymkode: 6db90...7a9

SÄ bra! Da er du straks i dpo land da! :) HÄper denne prÞveperioden blir din siste:) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Legg inn aksjer i morgen og du ;) Selve egglÞsningen skjer vel fÞrst 12-36 timer etter positiv test. Mannen klager nok ikke og det er bedre Ä sikre seg litt? :D 

Anonymkode: 9e041...b75

Testa igjen idag, fremdeles blinkende smilefjes, nĂ„r det kun er smilefjes er den beste dagen 😇 skal teste til den er negativ.

Blir aksjer i kveld ogsĂ„ ja â˜ș Spennende dette❀

Anonymkode: 6db90...7a9

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

15 timer siden, Milla1986 skrev:

SÄ bra! Da er du straks i dpo land da! :) HÄper denne prÞveperioden blir din siste:) 

Ja, det blir nervepirrende! FĂ„r alltid sĂ„ mye innbilte tegn🙈 Tusen takk, fĂ„r hĂ„pe pĂ„ det❀

Anonymkode: 6db90...7a9

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg testet positivt pÄ egglÞsningstest i ettermiddag, sÄ da blir det Ä legge inn aksjer i kveld og i morgen:) Merker veldig godt at det er EL pÄ gang uten Ä teste ogsÄ, sÄ mulig jeg dropper det etterhvert hvis prÞvingen tar tid. Digitale EL tester er jo sÄ dyre! Har mensmurringer, stikkinger og mye mer utflod enn ellers fra et par dager fÞr testene slÄr ut. Merker dere andre det godt nÄr dere har EL? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det blir nervepirrende! FĂ„r alltid sĂ„ mye innbilte tegn🙈 Tusen takk, fĂ„r hĂ„pe pĂ„ det❀

Anonymkode: 6db90...7a9

Kjenner meg igjen i det selv om dette bare er min 2. pp. Forrige dpo runde hadde jeg masse tegn som murringer fra 8 dpo, kvalme, sult, trÞtthet osv, men det var tydeligvis bare PMS:sur: Det er jo veldig forvirrende for tegnene kan vel vÊre ganske like pÄ graviditet ogsÄ, sÄ er nok sikkert ikke lett Ä skille de fra hverandre kan jeg tenke meg. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
1 time siden, Milla1986 skrev:

Jeg testet positivt pÄ egglÞsningstest i ettermiddag, sÄ da blir det Ä legge inn aksjer i kveld og i morgen:) Merker veldig godt at det er EL pÄ gang uten Ä teste ogsÄ, sÄ mulig jeg dropper det etterhvert hvis prÞvingen tar tid. Digitale EL tester er jo sÄ dyre! Har mensmurringer, stikkinger og mye mer utflod enn ellers fra et par dager fÞr testene slÄr ut. Merker dere andre det godt nÄr dere har EL? 

Merker det veldig godt! Ømme pupper, murringer, elslim og Ăžkt sexlyst 🙈 Fikk lagt inn aksjer her ogsĂ„ 😄

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg testet positivt pÄ EL test ettermiddagen den 15. og tidlig ettermiddag den 16. og negativt igjen ved midnatt den 16. Da er det vel slik at egglÞsningen sannsynligvis var sent i gÄr kveld i og med at den ble negativ igjen da? SÄ da er jeg vel pÄ 1 dpo i dag, ventetiden har offisielt startet her ogsÄ:) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Milla1986 skrev:

Jeg testet positivt pÄ EL test ettermiddagen den 15. og tidlig ettermiddag den 16. og negativt igjen ved midnatt den 16. Da er det vel slik at egglÞsningen sannsynligvis var sent i gÄr kveld i og med at den ble negativ igjen da? SÄ da er jeg vel pÄ 1 dpo i dag, ventetiden har offisielt startet her ogsÄ:) 

Ja, 12-36 timer etter positiv test sies det vel- sĂ„ da gjelder der Ă„ legge inn aksjer 😎 Jeg for min del kjenner ikke pĂ„ kroppen nĂ„r EL finner sted, sĂ„ det har blitt testing for Ă„ finne ELđŸ™ŒđŸ»  Venter spent pĂ„ ikm 💚 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Spennende tider i pÄvente av IKM ja:) Her ble aksjer lagt inn tirsdag, onsdag og i gÄr kveld. :nigo: Ble ikke noe i dag da jeg skulle pÄ nattevakt, men hÄper det holdt med de foregÄende dagene siden egglÞsningen var i gÄr kveld. Jeg skal pÄ et julebord til neste helg og er da enten 8 eller 9 dpo, hva tenker dere om Ä ta et glass vin eller to da? I utgangspunktet har jeg vÊrt helt avholds i perioden mellom EL og mens etter vi startet prÞvingen og hadde egentlig tenkt Ä fortsette med dette, men jeg vil ikke at andre skal vite at vi prÞver og jeg vet det blir spÞrsmÄl hvis jeg ikke drikker. Er det trygt Ä drikke alkohol i denne perioden?  

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Bruker digital egglĂžsningstest, den har vist blinkende smilefjes siden tirsdag.. lurer pĂ„ nĂ„r el finner sted, hadde stor tro pĂ„ idag..Â đŸ€” kanskje jeg mĂ„ ta en test til idag, testa i 14 tiden. 

Anonymkode: 6db90...7a9

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hopper inn her jeg. 

Har noen av dere opplevd FesteblÞdning? 

Lurer pÄ om jeg hadde det for noen dager siden. 

Erfaringer?

Anonymkode: f5a72...ddd

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...