Gå til innhold

Minus 10-kilostråden; for oss som skal bli ekstra fjonge til jul


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, folkens, da har vi startet! Det er fritt fram å dele vekt, men del svære gjerne tips, målsettinger, hva som ikke fungerer, hva som er bra, og så gir vi hverandre skikkelig støtte underveis! 

Anonymkode: a4537...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan godt starte. Jeg er 171 cm høy, og veier 80 kilo i dag. Det siste året har jeg vært mye syk og sengeliggende, og det vises på vekta. Målet er å se 60-tallet innen jul.

Anonymkode: a4537...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med. 165 høy, tørr ikke å veie meg, men mellom 73-75 kg. Ønsker å se 60 tallet innen jul

Anonymkode: 49e51...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med🙋 163 cm høy og ca.74 kg. Håper på 68/69 til jul. 

Fødte for over et år siden og veide 69 før jeg ble gravid. 

Anonymkode: 823c2...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! 173 høy og veier 78 kg....  D.v.s. at jeg er 4 kg overvektig i forhold til BMI. Fikk nr. 3 før sommeren, og veide 71 kg før graviditeten. Vil veldig gjerne ned til 69. 

Anonymkode: 97e44...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1,63 og 65 kg...håper å være 55-57 før jul 😄😄😄

hvordan gjør dere det?? Kaloritelling? 

Anonymkode: 87d9f...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 160 høy ,og 75 kg 😱

Håper på ca 10 kg til jul, dette vil jeg klare ved å kutte karbohydrater 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med på å bli fjong! Er 162 og 56kg. Ned til 46 til jul, fjong, here I come!

 

Anonymkode: 24803...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

174 og 75 kilo. Vil under 70 til jul, men har prolaps i ryggen nå så jeg får ikke trent. Så her må fokus være mat. 

Anonymkode: c5064...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 172 og 85 kg, bør veie under 70... Klarer nok ikke det før jul, men minus 10 kg går jeg for! 

Helt umulig å få av kiloene etter at jeg fikk sistemann for 2 år siden... 😌 

 

Anonymkode: 906ba...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med. Er 170 høy veier nå 82 kg har allerede gått ned 14 kg men de 2 siste månedene har det stoppet helt opp.. så tørr ikke sette et mål på 10 kg før jul men vil prøve meg på et mål om 5 kg før jul så får jeg ta resten på nyåret 😉 Målet er å komme ned til normalvektig så det er vel en plass mellom 65-70 kg så er jeg fornøyd. 

Hvilke metoder er det dere bruker? 

Selv har jeg kun gått mye turer, prøver å ikke spise så mye usunt og har mer grønt i løpet av dagen. Har også det slik at om jeg spiser usunt et måltid en dag så skal jeg kun ha sunne måltider til de andre måltidene. Dette har hvertfall fungert de første 14 kiloene. 

Anonymkode: 71ff7...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir også med på å bli fjong! Er 162 og 56kg. Ned til 46 til jul, fjong, here I come!

 

Anonymkode: 24803...4f5

Så flott at du vil være med i tråden vår, vi dundrer trenger noen flotte, slanke å se opp til. Og du høres også ut til å være en person som er flink til å heie på medsøstre, bra!

Anonymkode: a4537...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir med. Er 170 høy veier nå 82 kg har allerede gått ned 14 kg men de 2 siste månedene har det stoppet helt opp.. så tørr ikke sette et mål på 10 kg før jul men vil prøve meg på et mål om 5 kg før jul så får jeg ta resten på nyåret 😉 Målet er å komme ned til normalvektig så det er vel en plass mellom 65-70 kg så er jeg fornøyd. 

Hvilke metoder er det dere bruker? 

Selv har jeg kun gått mye turer, prøver å ikke spise så mye usunt og har mer grønt i løpet av dagen. Har også det slik at om jeg spiser usunt et måltid en dag så skal jeg kun ha sunne måltider til de andre måltidene. Dette har hvertfall fungert de første 14 kiloene. 

Anonymkode: 71ff7...a67

Jeg lurer på å forsøke fasting et par ganger i uke pluss kutte snop kaker. Så en artikkel på forskning.no om fasteforsøk på mus som virket veldig lovende😜

 

Og så økt aktivitet da....men bor på Vestlandet og er lite fristende å jogge i øspøs

Anonymkode: 87d9f...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer på å forsøke fasting et par ganger i uke pluss kutte snop kaker. Så en artikkel på forskning.no om fasteforsøk på mus som virket veldig lovende😜

 

Og så økt aktivitet da....men bor på Vestlandet og er lite fristende å jogge i øspøs

Anonymkode: 87d9f...9c3

Neida! Øspøs-jogging er mye festligere enn det ser ut som. Lag en avtale med en venn og ha som fast avtale at dere aldri sitter inne og avlyser pga været. Jeg og min venninne har denne avtalen. Vi skal alltid gå ut og prøve å løpe. Dersom det er for gale så gir vi oss heller, men vi skal alltid prøve! Vi har til dags dato aldri måttet gi helt opp men det har skjedd at vi har gitt oss på kortere distanse enn først planlagt. 

Vi bor i Bergen, btw

Anonymkode: 24803...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til inspirasjon:

nå har jobben min kake i pausen. Jeg skal IKKE spise kake, men være med på lunsj og spise havregrøten min. Ingen kommer til å tørre å si noe, heldigvis. 

Det blir hardt, for jeg ELSKER kaker. Særlig hjemmelagde. 

Anonymkode: 24803...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så flott at du vil være med i tråden vår, vi dundrer trenger noen flotte, slanke å se opp til. Og du høres også ut til å være en person som er flink til å heie på medsøstre, bra!

Anonymkode: a4537...182

Det der må jo være en spøk. Da blir jo hun meget undervektig!

Anonymkode: 36fac...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 172 cm og veide 73,5 denne morgenen. Vil ned til 64 kg.  

Lurer meg selv når jeg skal slanke meg, vekta svinger gjennom syklusen, og når den er på vei ned, så spiser jeg ekstra. Helt idiotisk. 

Nå skal jeg pakke vekk vekta frem til jul. Fokuset skal være på maten og kalorier inn + gjennomføre treningen. Ikke bare planlegge den, det er jeg nemlig veldig god til. 

Anonymkode: 23f9d...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så flott at du vil være med i tråden vår, vi dundrer trenger noen flotte, slanke å se opp til. Og du høres også ut til å være en person som er flink til å heie på medsøstre, bra!

Anonymkode: a4537...182

Man bør ikke oppmuntre til undervekt, spesielt ikke med å kalle alle andre dundrer

Anonymkode: df1e4...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det der må jo være en spøk. Da blir jo hun meget undervektig!

Anonymkode: 36fac...bd4

Oi, det var ironi, trodde det var klart. Alt i det innlegget tydet jo på at hun var innom tråden for å være "morsom".

Anonymkode: a4537...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det i januar ! Mohahah ! Hehe Dere er flinke damer ! 😃❤❤❤❤🥇🥇🥇🥇🥇👏👏👏👏

Anonymkode: f23d9...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi, det var ironi, trodde det var klart. Alt i det innlegget tydet jo på at hun var innom tråden for å være "morsom".

Anonymkode: a4537...182

Jeg begynte å lure 😅 Beklager at jeg ikke forstod ironien.

Anonymkode: 36fac...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg begynte å lure 😅 Beklager at jeg ikke forstod ironien.

Anonymkode: 36fac...bd4

Ups, det gjorde ikke jeg heller :sjenert: Jeg ser det fremdeles ikke

Anonymkode: df1e4...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst dårlig på ironi, jeg får øve mer. :-)

Jeg har forresten begynt å trene 40 minutter hver morgen. Jeg synes det fungerer bedre enn lange treningsøkter et par ganger i uka (jeg er egentlig ganske lat, men 40 minutter er overkommelig). Noen som blir med?

Og så skal jeg veie meg hver fredag. Noen som blir med på dette også?

Anonymkode: a4537...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ups, det gjorde ikke jeg heller :sjenert: Jeg ser det fremdeles ikke

Anonymkode: df1e4...683

Jeg tullet i alle fall ikke 

hilsen anonym 56 kg. 

Anonymkode: 24803...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er visst dårlig på ironi, jeg får øve mer. :-)

Jeg har forresten begynt å trene 40 minutter hver morgen. Jeg synes det fungerer bedre enn lange treningsøkter et par ganger i uka (jeg er egentlig ganske lat, men 40 minutter er overkommelig). Noen som blir med?

Og så skal jeg veie meg hver fredag. Noen som blir med på dette også?

Anonymkode: a4537...182

Hva slags trening gjør du 40 minutter? Jeg er med å veie om fredager 🙊

Anonymkode: 71ff7...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...