Gå til innhold

Merkelig syklus? Festeblødning?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Håper noen har noe å komme med her så jeg kan bli litt klokere..:/ har en jente på 14 mnd. Har ikke brukt prevensjon siden jeg slutta for å bli gravid med henne, og siden hun ble født har vi praktisert «hopp av i svingen» metoden. Jeg har hatt litt ustabile sykluser mtp lengden. Er alt mellom 26-32 dager. Det som alltid(!) er likt er at den dagen mensen starter så begynner det med litt brunt og så starter den for fullt! Har store mensblødninger første 2-3 dagene før den avtar og ender opp som litt brun igjen før den er ferdig. Denne mnd hadde jeg litt mens smerter 1 uke før forventet ikm (utgangspunkt i 28 dager syklus). Begynte å spotte litt rosa og litt brunt for 4 dager siden , og da hver dag siden. Nærmest ingentig i truseinnlegget men ved toalettbesøk. Idag blør jeg litt mer men ikke som mensen blod men som bare.. blod.. og ikke i nææærheten av hvor mye som jeg er vandt til. Gravidtest i går var negativ, men tenker den kan også være negativ siden det gjerne er litt for tidlg å teste? Forventa mens er på onsdag, så må gjerne vente til da. Dette er da evt en ikke-planlagt graviditet, men like ønska selv om! Men en sånn «mensen» har jeg aldri (!) hatt før og jeg blir så forvirra. Med førstemann hadde jeg en liten festeblødning og blødde faktisk litt de første 3 mnd. Men ikke som nå. Men.. er det en graviditet denne gangen også?

Anonymkode: 0d482...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du når du hadde el da? 

Har lest at Festeblødning kan komme i alle slags farger og former, så det er jo ikke umulig🤔

Anonymkode: 2bc31...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...