GĂ„ til innhold

IKM 47 👀


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

1 time siden, Zarina skrev:

Neida, det er en el-test â˜ș hadde det vĂŠrt en g-test sĂ„ hadde jeg ikke vĂŠrt usikker pĂ„ om den kunne regnes som positiv 😉 har sĂ„ tullete syklus og har hatt neeesten positive el-tester mange ganger nĂ„, men fĂ„r ikke en eller mensen. SĂ„ nĂ„ klarer jeg ikke helt Ă„ bedĂžmme om denne faktisk er positiv eller fortsatt bare neeesten positiv 🙈

Ă…Ă„Ă„Ă„ja... da hĂ„per jeg det er et bra tegn og at vi jubler om 1-2 uker alle mann 😉😇

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Zarina skrev:

Jeg sniker meg inn her. Litt usikker pÄ om el har vÊrt, men hÄper den var 8.11. I sÄ fall er ikm ca 23.11. Ville dere tolket denne testen som positiv? Noen timer etter var testen helt svak igjen... 

20171108_141218.jpg

Jeg hadde ikke tolka den som positiv, ihvertfall ikke hvis det er one step sine? Men den er jo nesten... đŸ€” Hvis du ser pĂ„ bilder jeg la ut tidligere i trĂ„den sĂ„ ser du positive tester. Du bĂžr teste morgen og kveld for Ă„ fange opp egglĂžsning :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

14 timer siden, Hoppetau skrev:

Fikk omgangsyka i gĂ„r đŸ€ą ellers lite symptomer. Har psyket meg selv ut med Ă„ lese hvor vanskelig folk har hatt det med Ă„ bli gravid etter hormonspiral 😝 

Litt rar siden jeg kjenner 1 som vart gravid med hormonspiral.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

55 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Litt rar siden jeg kjenner 1 som vart gravid med hormonspiral.

Ja det finnes jo unntak. Har lest om folk som har blitt gravid fĂžrste pp ogsĂ„. Men di fleste sliter i noen mndđŸ€” FĂ„r hĂ„pe jeg er en av di som ikke sliter 😝

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

55 minutter siden, Hoppetau skrev:

Ja det finnes jo unntak. Har lest om folk som har blitt gravid fĂžrste pp ogsĂ„. Men di fleste sliter i noen mndđŸ€” FĂ„r hĂ„pe jeg er en av di som ikke sliter 😝

Dei 5 barna jeg har fÞdt var fra 1 til 4 pp men no Äre vis. Kan godt vÊre at jeg ikkje fÄr fleire.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Dei 5 barna jeg har fÞdt var fra 1 til 4 pp men no Äre vis. Kan godt vÊre at jeg ikkje fÄr fleire.

Oi 😊 5 barn 😊 sĂ„ herlig! Jeg har 2 fra fĂžr, fĂžrste var ikke planlagt. Nr 2 ble laga pĂ„ fĂžrste pp etter SA. 

FĂ„r hĂ„pe dette er pp’n din og at den sitter nĂ„ 😊 

sĂ„ skal jeg slutte Ă„ klage som ikke har gjennomfĂžrt min fĂžrste pp engang😂 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

7 minutter siden, Hoppetau skrev:

Oi 😊 5 barn 😊 sĂ„ herlig! Jeg har 2 fra fĂžr, fĂžrste var ikke planlagt. Nr 2 ble laga pĂ„ fĂžrste pp etter SA. 

FĂ„r hĂ„pe dette er pp’n din og at den sitter nĂ„ 😊 

sĂ„ skal jeg slutte Ă„ klage som ikke har gjennomfĂžrt min fĂžrste pp engang😂 

Det er lov og klage og syte. Det er jo det forumet er til.

Hadde vert knas om det klaffet men vil jo at andre skal vÊre med pÄ lasset.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Akkurat nĂ„, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Det er lov og klage og syte. Det er jo det forumet er til.

Hadde vert knas om det klaffet men vil jo at andre skal vÊre med pÄ lasset.

Hehe ja det er jo litt sant 😊

jeg krysser fingrene for oss alle denne pp’n ❀

NĂ„r starter du Ă„ teste? Er testesyk😂 men er vell alt for tidlig? Er ca 5 dpo i dag.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

45 minutter siden, Hoppetau skrev:

Hehe ja det er jo litt sant 😊

jeg krysser fingrene for oss alle denne pp’n ❀

NĂ„r starter du Ă„ teste? Er testesyk😂 men er vell alt for tidlig? Er ca 5 dpo i dag.

Tror jeg begynner pÄ 7 dpo er 5 dpo no. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Testet idag.. 7 dpo.. negativ ! Men jeg har aldri testet sĂ„ tidlig fĂžr, sĂ„ har ikke mistet noe hĂ„p 😉 begynner nok Ă„ stresse etter 12-13 dpo dersom alle er negative 😅

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 timer siden, Sofapute skrev:

Jeg hadde ikke tolka den som positiv, ihvertfall ikke hvis det er one step sine? Men den er jo nesten... đŸ€” Hvis du ser pĂ„ bilder jeg la ut tidligere i trĂ„den sĂ„ ser du positive tester. Du bĂžr teste morgen og kveld for Ă„ fange opp egglĂžsning :)

Tester 2-3 ganger for dagen 🙈 jeg har aldri fĂ„tt sĂ„ sterke tester som dine da vi var prĂžvere forrige gang, men el hadde jeg â˜ș denne gangen er syklus helt ute av kurs etter uttak av spiral, sĂ„ tĂžr ikke stole helt pĂ„ testene 🙈 bare noen timer etter testen jeg la ut bilde av var neste test med nesten usynlig strek, sĂ„ da blir man jo en smule usikker da 😅

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, Zarina skrev:

Tester 2-3 ganger for dagen 🙈 jeg har aldri fĂ„tt sĂ„ sterke tester som dine da vi var prĂžvere forrige gang, men el hadde jeg â˜ș denne gangen er syklus helt ute av kurs etter uttak av spiral, sĂ„ tĂžr ikke stole helt pĂ„ testene 🙈 bare noen timer etter testen jeg la ut bilde av var neste test med nesten usynlig strek, sĂ„ da blir man jo en smule usikker da 😅

Kanskje vurdere en sÄnn digital eltester? SÄ slipper du tolkninger :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

42 minutter siden, Villfisken skrev:

Kanskje vurdere en sÄnn digital eltester? SÄ slipper du tolkninger :)

Burde kanskje det hvis ikke syklus kommer seg snart. Vil jo helst slippe Ă„ kjĂžpe en sĂ„nn dyr sak 🙈 brukte cb sine digitale tester parallelt med strimmeltester forrige gang og da viste det seg at cb sine viste positivt over en uke fĂžr en faktisk kom. FĂ„r vel smĂžre meg med tĂ„lmodighet, spiralen ble fjernet i slutten av august, sĂ„ ikke sĂ„Ă„Ă„ lenge vi har prĂžvd akkurat 🙈 regner med at amming tuller til syklusen ogsĂ„, sĂ„ mulig jeg rett og slett ikke fĂ„r ordentlige syklus er fĂžr jeg slutter med det. FĂ„r bare vĂŠre flinke Ă„ legge inn aksjer hele mĂ„neden 😅

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

nÄ har jeg bestillt tidlig g -tester fra babyplan. klar Ä teste sÄ snart de kommer:fnise: har ikke prÞvd det fÞr, men er lei av Ä teste med dyre cb tester. sÄ fÄr prÞve dette nÄ. litt usikker pÄ hvilken dpo jeg er pÄ. tror jeg hadde el den 5/11 i fÞlge appen. sÄ da er jeg vel pÄ dpo 8?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

9 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Kor langt er me kommen?

 

jeg er 5 dpo

8 dpo 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

48 minutter siden, Sfl91 skrev:

Hei,

jeg hadde positiv egglÞsningstest morgen og kveld den 9. november. 

Kan dere hjelpe meg med Ă„ regne ut hvor mange dpo jeg er?

Vil tippe EL var 10, sÄ da er du 4 DPO i dag?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hvor tidlig kan jeg teste? Jeg fikk tidlig stav tester fra babyplan i dag. Og har sykt lyst til Ä teste nÄ. Det stÄr at en kan teste opp til 5 dager fÞr ikm. og i morgen er det 5 dager til ikm. SÄ regner med at jeg kan teste da?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

51 minutter siden, hÄpefull mamma til nr 3? skrev:

Hvor tidlig kan jeg teste? Jeg fikk tidlig stav tester fra babyplan i dag. Og har sykt lyst til Ä teste nÄ. Det stÄr at en kan teste opp til 5 dager fÞr ikm. og i morgen er det 5 dager til ikm. SÄ regner med at jeg kan teste da?

Jeg har kommet til Ă„ testet nĂ„ med en gang om jeg var deg 😂 men ja det er bare Ă„ kjĂžre pĂ„ i morgen tidlig â˜ș 

Men du mÄ ikke tro at alt hÄp er ute om den blir negativ. Er jo enda veldig tidlig og noen produserer HCG sakte. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Åhh.  Tok test i morges og Testen var negativ:sukk:Men satser pĂ„ at det var for tidlig Ă„ teste:) SĂ„ fĂ„r bare smĂžre meg med tĂ„lmodighet og vente litt til.....

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...