GĂ„ til innhold

IKM 47 👀


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Her har jeg testet hver dag nÄ. Og hatt knallpositiv i to dager. Hadde samleie fÞrste dag den var positiv , men tenker d var for tidlig.. igÄr tidlig var teststrek sterkere enn kontrollstrek, men idag tidlig var den negativ. Hadde sterke el smerter noen timer igÄr kveld. Hadde ikke samleie igÄr igjen, men idag tidlig. HÄper d holder. Hva tror dere ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Ekstremt tissetrengt i gĂ„r og i dag. Drikker ikke mer enn vanlig đŸ€”Â 

har ikke peiling pÄ egglÞsning da alle testene har vÊrt negative...  egglÞsningssmerter for 2 dager siden. Lite el-slim Ä se... 

begynner Ä tro at jeg ikke har noe egglÞsning. Har jo hatt hormonspiral fram til nÄ nylig sÄ... 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Hoppetau skrev:

Ekstremt tissetrengt i gĂ„r og i dag. Drikker ikke mer enn vanlig đŸ€”Â 

har ikke peiling pÄ egglÞsning da alle testene har vÊrt negative...  egglÞsningssmerter for 2 dager siden. Lite el-slim Ä se... 

begynner Ä tro at jeg ikke har noe egglÞsning. Har jo hatt hormonspiral fram til nÄ nylig sÄ... 

Jeg slet ogsÄ veldig med el og uregelmessige sykluser etter spiral. Sist gang jeg hadde det da. Tok 7 pp Ä bli gravid . Mener bidro og wild yam hjalp.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Jeg slet ogsÄ veldig med el og uregelmessige sykluser etter spiral. Sist gang jeg hadde det da. Tok 7 pp Ä bli gravid . Mener bidro og wild yam hjalp.

Ja det er som jeg frykter... fĂ„r prĂžve diverse kjerringrĂ„d da 😝 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da er jeg i dpo land.

Samme her:)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Me 2. MÄ bare tenke at det ikke har gÄtt...orker ikke den altoppslukende tenkingen og hÄpet blir knust nÄr mensen kommer. Iblant fÞles d som en umulig greie Ä bli gravid... selvom jeg har 2 fra fÞr.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ha ikke peiling pĂ„ om jeg er kommet over i dpo... men fĂ„r bare hĂ„pe pĂ„ det og kalle det 1 dpo i dag 😝

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tempen gjekk barre opp 0,03 sÄ blir den under 36,50 er det ingen egg. Denne PP betyr ingen ting er sikkert Anovulatorisk syklus. Barre og vente pÄ ny PP her.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Noen symptomer enda da dere ? :-) Har sÄre brystvorter og er smÄkvalm... Men er bare 3 dpo og sikkert bare innbilning :-)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Venter pĂ„ mĂžrke brystvorteromrĂ„de og hodeverk. Da vet jeg at det er noe ;) enn sĂ„ lenge svever bare embryoene inni der đŸ˜â€

Begynner nok Ă„ teste neste uke kjenner jeg meg rett 🙈😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

PĂ„ 10.11.2017 den 10.11, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Tempen gjekk barre opp 0,03 sÄ blir den under 36,50 er det ingen egg. Denne PP betyr ingen ting er sikkert Anovulatorisk syklus. Barre og vente pÄ ny PP her.

Nei huff.. sĂ„ kjedelig 😯 hĂ„per det klaffer bedre neste syklus ! Blir nok noen av oss andre ogsĂ„ som fĂžlger etter inn i en ny pp! Tusen gĂ„r sĂ„ seint nĂ„r man venter pĂ„ at denne spiren skal sette seg đŸ˜ŠđŸ˜„

Lykke til i neste pp. .tvi tvi 😊😀

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har en slags tyngdefornemmelse nederst i magen. SÄ hÄper det kan vÊre et tegn:)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tempen holder seg hÞy i dag og FF sier 4 dpo. Har begynt og kjenner anelse av sÄre bryst.

Noe som er begynt Ä kjenne symptomer ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Tempen holder seg hÞy i dag og FF sier 4 dpo. Har begynt og kjenner anelse av sÄre bryst.

Noe som er begynt Ä kjenne symptomer ?

SÅ bra! Det er 4 dpo jeg tenker ogsĂ„. Pleier aldri ha sĂ„re brystvorter etter el, men har hatt det nĂ„...

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fikk omgangsyka i gĂ„r đŸ€ą ellers lite symptomer. Har psyket meg selv ut med Ă„ lese hvor vanskelig folk har hatt det med Ă„ bli gravid etter hormonspiral 😝 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg sniker meg inn her. Litt usikker pÄ om el har vÊrt, men hÄper den var 8.11. I sÄ fall er ikm ca 23.11. Ville dere tolket denne testen som positiv? Noen timer etter var testen helt svak igjen... 

20171108_141218.jpg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

33 minutter siden, Zarina skrev:

Jeg sniker meg inn her. Litt usikker pÄ om el har vÊrt, men hÄper den var 8.11. I sÄ fall er ikm ca 23.11. Ville dere tolket denne testen som positiv? Noen timer etter var testen helt svak igjen... 

20171108_141218.jpg

Oi!!! 😀 er det en G-test? ?? Det er jo definitivt 2 streker der!! SĂ„ tidlig da! Jeg mĂ„ nesten ta en jeg ogsĂ„ nĂ„Â đŸ˜‚Â 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Akkurat nĂ„, Nr4? 💓 skrev:

Oi!!! 😀 er det en G-test? ?? Det er jo definitivt 2 streker der!! SĂ„ tidlig da! Jeg mĂ„ nesten ta en jeg ogsĂ„ nĂ„Â đŸ˜‚Â 

Neida, det er en el-test â˜ș hadde det vĂŠrt en g-test sĂ„ hadde jeg ikke vĂŠrt usikker pĂ„ om den kunne regnes som positiv 😉 har sĂ„ tullete syklus og har hatt neeesten positive el-tester mange ganger nĂ„, men fĂ„r ikke en eller mensen. SĂ„ nĂ„ klarer jeg ikke helt Ă„ bedĂžmme om denne faktisk er positiv eller fortsatt bare neeesten positiv 🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

45 minutter siden, Zarina skrev:

Jeg sniker meg inn her. Litt usikker pÄ om el har vÊrt, men hÄper den var 8.11. I sÄ fall er ikm ca 23.11. Ville dere tolket denne testen som positiv? Noen timer etter var testen helt svak igjen... 

20171108_141218.jpg

Jeg synes den ser positiv ut 😊👍 men jeg er ingen ekspert 😝

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, Hoppetau skrev:

Fikk omgangsyka i gĂ„r đŸ€ą ellers lite symptomer. Har psyket meg selv ut med Ă„ lese hvor vanskelig folk har hatt det med Ă„ bli gravid etter hormonspiral 😝 

sist jeg hadde hormonspiral gikk det ca. 4 mnd til jeg ble gravid. sÄ det trenge jo ikke gÄ sÄ lenge fÞr du blir gravid da selv om du har hatt hormonspiral. Denne gangen etter at jeg fjernet hormonspiralen vet jeg ikke hvor lenge det gÄr. er pÄ pp 3 nÄ men med ny mann, sÄ fÄr jo se. Har hatt litt tyngdefornemmelse i magen og i dag sÄ har jeg hatt litt smerter pÄ hÞyre side av nedre del av magen. sÄ hÄper det er et tegn da. Men har jo vÊrt forkjÞlet nÄ i noen dager. sÄ ikke godt Ä si.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...