Gå til innhold

IKM 47 👀


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

ja da er eggløsning rett rundt hjørnet.:Nikke: EL slim og smerter i høyre side i går. Så da får vi bare kjøre på. Så får bare håpe spiren sitter denne runden:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Hoppetau skrev:

Denne eggløsningstesten ble jo helt rar. Er den ugyldig? 

90BEBF3A-7019-420F-A396-9CEC9ECEC950.jpeg

Ja, det vil jeg si. Kan se ut som at du duppet den litt for lenge eller for langt ned (om du skjønner). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Villfisken skrev:

Ja, det vil jeg si. Kan se ut som at du duppet den litt for lenge eller for langt ned (om du skjønner). 

 

Hmm... følte jeg var veldig nøye altså. Men kan hende jeg var uheldig 😑 

Får være litt mere nøye i morgen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Hoppetau skrev:

Hmm... følte jeg var veldig nøye altså. Men kan hende jeg var uheldig 😑 

Får være litt mere nøye i morgen 😉

EL kan testes når som helst på døgnet sies det. Så ta en ny nå for å være sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje positiv no heller så da blir den det nok i morgon. Er CD 12 i dag bruker å ha eggløsning på CD 14. Krysser og håper det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tatt noen test da, men har el- slim i dag:Nikke:Så satser på at jeg har eggløsning i dag. Har 2 mobil apper. den ene mener jeg har eggløsning i dag(Flo) og den andre i morgen.(WomanLog) Så vi får prøve begge dagene:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El er om få dager.. tester også får å være på den sikre siden. Men brukte Ibux da jeg hadde mensen nå og visste ikke at man ikke skal bruke det.  At det kan hindre el. Noen som har blitt gravide selv ved bruke av nsaids?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Knerten <3 skrev:

El er om få dager.. tester også får å være på den sikre siden. Men brukte Ibux da jeg hadde mensen nå og visste ikke at man ikke skal bruke det.  At det kan hindre el. Noen som har blitt gravide selv ved bruke av nsaids?

Brukte Ibux senest i går jeg 😳😳😳 Aldri hørt at det kunne forhindre el... håper da virkelig ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

10 timer siden, Knerten <3 skrev:

El er om få dager.. tester også får å være på den sikre siden. Men brukte Ibux da jeg hadde mensen nå og visste ikke at man ikke skal bruke det.  At det kan hindre el. Noen som har blitt gravide selv ved bruke av nsaids?

leste denne artikkelenhttp://www.side2.no/helse/avarer-kvinner-som-prver-a-bli-gravide-mot-ibux-og-naproxen/3422800021.html  om at det kan være et problem dersom en bruker det over lengre tid(10 dager) tror ikke det har noe å si dersom du har tatt en tablett.

Paracet kan være et bedre alternativ.

Endret av håpefull mamma til nr 3?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Hoppetau skrev:

Brukte Ibux senest i går jeg 😳😳😳 Aldri hørt at det kunne forhindre el... håper da virkelig ikke det. 

Jo det står på flere nettsider desverre.. Pinex/paracet er bedre. Forskning viser at kun 10-20 % av de som brukte Ibux, Voltaren osv over flere dager fra første mensdag fikk el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, håpefull mamma til nr 3? skrev:

 

leste denne artikkelenhttp://www.side2.no/helse/avarer-kvinner-som-prver-a-bli-gravide-mot-ibux-og-naproxen/3422800021.html  om at det kan være et problem dersom en bruker det over lengre tid(10 dager) tror ikke det har noe å si dersom du har tatt en tablett.

Paracet kan være et bedre alternativ.

Ja jeg hadde influensa og tok det i 3-4 dager... typisk.. vil ikke miste en pp. Men tar paracet framover og d skal ikke gå utover el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ingenting 😅 el-test i dag var mere negativ enn den i går. I dag var streken omtrent borte. Har jeg da hatt LH toppen? El smerter i går og i dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg SUPERPOSITIV EL-test i dag, 4 dager før jeg forventa. IKM 22/11. Yey ;) slipper jeg vente så lenge :P 

Testa siden lørdag. De to nederste i dagmorges.  Trodde ikke det var mulig å få SÅ brå stigning. 

DSC_0499.JPG

Endret av Sofapute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Sofapute skrev:

Da fikk jeg SUPERPOSITIV EL-test i dag, 4 dager før jeg forventa. IKM 22/11. Yey ;) slipper jeg vente så lenge :P 

Testa siden lørdag. De to nederste i dagmorges.  Trodde ikke det var mulig å få SÅ brå stigning. 

DSC_0499.JPG

Jeg har opplev positiv i ca 6 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Jeg har opplev positiv i ca 6 timer.

Skal teste igjen ikveld og håper på svakere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde positiv igår og idag. Idag var teststrek sterkere enn kontrollstrek og el smertene kom i ettermiddag. Hadde samleie igår kveld. Men er det nok... bør ha i natt igjen da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Hadde positiv igår og idag. Idag var teststrek sterkere enn kontrollstrek og el smertene kom i ettermiddag. Hadde samleie igår kveld. Men er det nok... bør ha i natt igjen da vel?

Ja absolutt!  Kjør på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min eggløsning ferdig.. målte ikke med strips, men merket eggløsning godt mandag og tirsdag.. mannen reiste mandag morgen.. så siste aksjer ble søndag kveld.. spennende å se om det holdt 😁😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...