GĂ„ til innhold

IKM 47 👀


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Er stor sannsynlighet for at du har hatt egglÞsning litt senere om mensen er forsinket.  Jeg har vÊrt prÞver i 1.5 Är og syklusen var fÞrst 28 dager lenge etter pilleslutt, fÞr den plutselig ble lenger og lenger. I slutten nÄ hadde jeg ikke egglÞsning fÞr dag 20 i flere sykluser. Anbefaler deg Ä bruke EL test, sÄ slipper du Ä lure :)

Om EL var senere, sÄ vil jo ogsÄ befruktningen finne sted senere, sÄ du kan jo isÄfall vÊre gravid, bare at det er for tidlig? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, hÄpefull mamma til nr 3? skrev:

Har ikke testet etter egglÞsning, har kun brukt en app. men den regner jo kun utifra det jeg har lagt inn av data. men har fÄtt mensen akkurat pÄ dag 28 i de siste 2 mnd, sÄ da skal jo egglÞsning vÊre 14 dager etterpÄ. har sjekket el-slim. noe jeg har fÞlt har stemt med dagen. sÄ hadde vel EL den 5/11.

Jeg har og 28 men fÄr el pÄ dag 15. Appen er ingen garanti pga lutealfasen kan vÊre pÄ 14 - 10 dager i ein 28 dager syklus.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da hĂ„per jeg at jeg bare har testet for tidlig. SĂ„ viss ikke TR kommer snart, sĂ„ fĂ„r jeg teste igjen om en uke eller noeâ˜ș

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 19.11.2017 den 19.19, Nr4? 💓 skrev:

Oi sĂ„ gĂžy!! Det var jo supertidlig 😀 jeg ser streken jeg Ă„ 💞💞 gratulerer sĂ„ mye!! 😆

 

 

Takk!

Legger ved bilde i dag ogsÄ. 11 dpo. Testen har sensitivitet pÄ 25 IU/L. Sakte, men sikkert sterkere. 

HÄper denne sitter. :hjerter:

20171121_153834.jpg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

I dag kom TR to dager fÞr tiden. Litt overrasket over at syklusen plutselig tuller - har kunnet stille klokken etter den tidligere. Men TR er det - like lite herlig. GrÄter for fÞrste gang ordentlig store skuffatÄrer og begynner Ä tro det er noe galt med meg/oss. Dette var 6. pp. Jeg er 29 Är, sÄ bÞr vel ikke vÊre alderen ennÄ. Like fullt blir man engstelig...

Gratulerer til alle som har fĂ„tt det til. HĂ„per spirene forblir i dere og at alt gĂ„r strĂ„lende fremover đŸ‘ŒđŸŒđŸ˜„

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

14 timer siden, Lais skrev:

I dag kom TR to dager fÞr tiden. Litt overrasket over at syklusen plutselig tuller - har kunnet stille klokken etter den tidligere. Men TR er det - like lite herlig. GrÄter for fÞrste gang ordentlig store skuffatÄrer og begynner Ä tro det er noe galt med meg/oss. Dette var 6. pp. Jeg er 29 Är, sÄ bÞr vel ikke vÊre alderen ennÄ. Like fullt blir man engstelig...

Gratulerer til alle som har fĂ„tt det til. HĂ„per spirene forblir i dere og at alt gĂ„r strĂ„lende fremover đŸ‘ŒđŸŒđŸ˜„

SĂ„ kjipt med TR 😞 hĂ„per det er din tur neste syklus. Spiren sitter nĂ„r man minst aner det 😘 hos oss satt ikke spiren fĂžr 9pp etter pilleslutt med fĂžrstemann, jeg var da 30 Ă„r. Jeg har troa pĂ„ at det snart er din tur ❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Har ennÄ ikke fÄtt TR. Fikk smerter nede pÄ hÞyre side i dag, sÄ har vÊrt hos legen Ä tatt blodprÞve pÄ hcg. SÄ fÄr svar pÄ denne i morgen. HÄper det er positivt.:hjerter: HÄper det ikke er noe annet galt, som svangerskap utenom livmor, noe legen sa kanskje kunne vÊre tilfelle, men hun regnet ikke med at det var derfor.....

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 17.11.2017 den 10.17, Sofapute skrev:

Etter 1.5 Ă„r sĂ„ ser det ut som at vi kanskje har fĂ„tt det til. Satser pĂ„ at det ikke er kjemisk denne gang ❀❀❀

_20171117_100132.JPG

Gratulerer!!!! Verdens beste fĂžlelse!!!!

Endret av OsloprĂžvere
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer til dere andre som har fÄtt positive tester!!!! fantastisk fÞlelse. Etter over 2 Är med IVF-forsÞk er endelig testene positive og tydelige, og HCG var fin og hÞy pÄ 13 DPO:))))) MEN etter mange aborter fÄr vi se; uansett - HURRA!!! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 timer siden, OsloprĂžvere skrev:

Gratulerer!!!! Verdens beste fĂžlelse!!!!

Tusen takk du!! :D ja, fĂžler meg skikkelig heldig ❀

Har oppgradert den digitale ett hakk ;)

_20171121_195337.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

20171123_064619.thumb.jpg.8604322b378cfc432b7028819a427e3d.jpgJeg meldte meg ikke inn i denne ikm-gruppen, visste at mannen skulle vĂŠre bortreist rundt el-tider og har derfor tenkt at det er umulig uansett. Jeg er vanligvis testetĂžs bĂ„de rundt el og i dpo-tida, men lette ikke etter el i det hele tatt denne runden. ïżŒLa inn aksjer 1 gang denne mnd, bare fordi vi ville :-P Men sĂ„ fikk jeg det for meg at jeg skulle teste i dag da, 10-11 dpo... strek? Ja? 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 19.11.2017 den 21.15, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

GRATULERER TIL ALLE MED 2 STREKER.

 

Her vart testen svakere og ny kjemisk. Min kjemiske venn svikter meg aldri.

Jeg vet virkelig hvordan den fĂžlelsen er, har selv prĂžvd i mange Ă„r og hver nedtur er like vond... spesielt etter positiv sĂ„ negativ😱😱😭😭 kjemisk er noe dritt!! Lykke til neste mĂ„ned❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

2 timer siden, Mamma til 3? skrev:

20171123_064619.thumb.jpg.8604322b378cfc432b7028819a427e3d.jpgJeg meldte meg ikke inn i denne ikm-gruppen, visste at mannen skulle vĂŠre bortreist rundt el-tider og har derfor tenkt at det er umulig uansett. Jeg er vanligvis testetĂžs bĂ„de rundt el og i dpo-tida, men lette ikke etter el i det hele tatt denne runden. ïżŒLa inn aksjer 1 gang denne mnd, bare fordi vi ville :-P Men sĂ„ fikk jeg det for meg at jeg skulle teste i dag da, 10-11 dpo... strek? Ja? 😊

Oi sĂ„ gĂžy 😁😁😁😁 det er jo strek jo 😆😆😆 gratulerer!!!

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da har heksa teke sin plass i dag. 

Hadde vert kjekt med positiv test 20 des da.

Isj. . Krysser fingrene for desember 😀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tr kom i dag pĂ„ ikm 😝 ny pp og ny ikm gruppe pĂ„ meg. 

Gratulerer til alle dere med positive tester 💕🎉 og lykke til videre inn i termingrupper â˜ș 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

9 timer siden, Nr4? 💓 skrev:

Oi sĂ„ gĂžy 😁😁😁😁 det er jo strek jo 😆😆😆 gratulerer!!!

 

SĂ„ dere ser den ogsĂ„?😊 MĂ„tte sjekke den igjen etter at jeg kom hjem fra jobb i kveld. Livredd den skulle vĂŠre blenda. Den gang ei, streken var der fortsatt. Tar ny test i morgen. ForelĂžpig vĂ„ger jeg nesten ikke tro det, men... takk for gratulasjoner!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 timer siden, Mamma til 3? skrev:

Hurra! đŸ˜â€đŸ˜Š

20171124_073732.jpg

Gratulerer!!!  :D

MÄ si der hsr vÊrt MANGE positive tester i det siste. BÄde pÄ denne og andre uketrÄder her. Fantastisk :D

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

NÄ har jeg endelig fÄtt svar pÄ blodprÞven fra legen. HCG nivÄet lÄ pÄ 28. Noe som da antyder pÄ at jeg er gravid:hjerter:Har heller ikke fÄtt mensen ennÄ. Skal inn igjen pÄ mandag Ä ta ny prÞve for Ä sjekke at nivÄet fortsatt stiger. SÄ hÄper at spiren sitter, i sÄfall er jeg nÄ 4 uker pÄ vei:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, hÄpefull mamma til nr 3? skrev:

Endelig viser graviditets testen positivt😍

51411E7B-9AB5-48EC-A358-49E02E1FCD7E.jpeg

Gratulerer sĂ„ mye!!!  đŸŽŠđŸŽ‰â€đŸ’™đŸ˜

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...