GĂ„ til innhold

IKM 47 👀


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikm 26/11 hvis alt gĂ„r etter planen 👌👍

Mulig jeg mÄ over i uke 48. Uansett lenge til :P

 

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

9 timer siden, Nr4? 💓 skrev:

IKM 21 nov 😀😀

 

 

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

IKM 21 nov her ogsĂ„ 😀

Anonymkode: 35dca...e1c

 

PĂ„ 22.10.2017 den 21.12, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Ikm 21 NOV.

HÄper pÄ det beste no da. Er sÄ lei desse kjemiske.

Da kan vi ha testefest :duskedame:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Jeg henger meg pÄ her. Er ny her inne. Er nÄ inne pp 3.SÄ hÄper det klaffer nÄ. IKM 20 NOV. Barn nr.3:hjerte:

Det er 10 Är siden sist. sÄ er litt spent pÄ hvor lang tid det gÄr nÄ. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei 🙂

hvordan fungerer dette med el-testing?  NÄr skal jeg begynne Ä teste? FÞrste gang jeg opplever Ä ha tr bare i 3 dager. 

Syklusen bruker Ä vÊre ca 29-30 dager. Men kan ikke si dette sikker da jeg har hatt spiral siste 1,5 Ärene og har bare hatt tr 3 ganger nÄ og den er ikke super stabil enda. 

HĂ„per dere har en fin sĂžndag đŸ€—

Endret av Hoppetau
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PÄ 27.10.2017 den 17.03, hÄpefull mamma til nr 3? skrev:

Jeg henger meg pÄ her. Er ny her inne. Er nÄ inne pp 3.SÄ hÄper det klaffer nÄ. IKM 20 NOV. Barn nr.3:hjerte:

Det er 10 Är siden sist. sÄ er litt spent pÄ hvor lang tid det gÄr nÄ. 

Samme her! 3pp og barn nr 3.. Men syklusene er lange og korte om hverandre. Mens kom 9 dager etter el nÄ sist...

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 27.10.2017 den 17.30, elissa2 skrev:

Ikm 25 november! Om den tanta har tenkt Ă„ komme snart😏

Har du utelukket graviditet selv om du hadde de positive testene? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Gjest elissa2
1 time siden, Villfisken skrev:

Har du utelukket graviditet selv om du hadde de positive testene? 

Jeg fikk ENDELIG tanta! I gÄr! Hadde maaange positive babyplan strips, men jeg var nok ikke gravid! Tok andre tester nÄr babyplan var veldig tydelig strek pÄ, Ä de var negative! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, elissa2 skrev:

Jeg fikk ENDELIG tanta! I gÄr! Hadde maaange positive babyplan strips, men jeg var nok ikke gravid! Tok andre tester nÄr babyplan var veldig tydelig strek pÄ, Ä de var negative! 

Du kan ha hatt kjemisk?? Ta en babyplan nÄ og se om den blir negativ.  Da vil jeg tro du hadde kjemisk. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest elissa2
9 timer siden, Sofapute skrev:

Du kan ha hatt kjemisk?? Ta en babyplan nÄ og se om den blir negativ.  Da vil jeg tro du hadde kjemisk. 

Fikk nye tilsendt i posten samme uke som jeg fikk de positive! Å de var negative! SĂ„ veldig rart det der.....

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Wee. . Endelig nĂŠrmer egglĂžsning seg..😀😀 ikke lenge fĂžr vi biter negler og hĂ„per pĂ„ positiv g-test 😁 blir spennende Ă„ se hvem  av oss som gĂ„r videre  (hĂ„per alle sammen )og hvem som fortsetter prĂžvingen en runde til 😅

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Nr4? 💓 skrev:

Wee. . Endelig nĂŠrmer egglĂžsning seg..😀😀 ikke lenge fĂžr vi biter negler og hĂ„per pĂ„ positiv g-test 😁 blir spennende Ă„ se hvem  av oss som gĂ„r videre  (hĂ„per alle sammen )og hvem som fortsetter prĂžvingen en runde til 😅

Veldig! Enda en stund til min egglĂžsning (ikm 25.11), men kjenner det begynner Ă„ krible allerede 😀 Denne ventetiden altsĂ„..

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei! Ikm mandag 20 desember. Har hatt en ustabil syklus i det siste. En gang 22 dager og neste gang hadde jeg 28 dager. Vanskelig Ä vite nÄr ikm er, men appen min sier 20 des. og da fÄr man stole pÄ den. Hvor lenge har dere vÊrt prÞvere? Har prÞvd i 1 1/2 Är, sÄ vi mÄ vel fÄ litt profesjonell hjelp snart. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Min fĂžrste prĂžveperiode nĂ„ â˜ș

Vi fjernet kobberspiral forrige syklus..men da rakk jeg ikke egglĂžsning ! SĂ„ har jeg fjernet en eggleder sĂ„ her gjelder det hver andre mĂ„ned.. denne mnd er da den som gjelder.. krysse fingre 😀😀

Har 3 barn fra fĂžr, som regel blitt gravid veldig kjapt.. sĂ„ du skal se at det er min tur til Ă„ vente denne gangen 😉

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

FÞler at EL-testingen redder perioden litt. Noe som skjer, noe Ä kontrollere litt ogsÄ er det "bare" 11-12 dager til man kan teste etter noe enda mer spennende. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da kom El slim i gÄr, 2 dager fÞr tiden. Spent om el kommer 2 dager fÞr, er jo lov og hÄpe.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her er det ogsĂ„ egglĂžsning pĂ„ gang 😊 smerter i hĂžyre side ogsĂ„ dette fantastiske slimet som har vĂŠrt et par dager .delikat 🙈 men Gudbedre sĂ„ spennende!!! mannen reiser mandagsmorgen .. hĂ„per vi rekker det! Er altfor nervepirrende det her đŸ˜„

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ingen tegn til egglþsning her enda.... denne ventetida er helt pyton 😝 kjenner jeg blir utolmpdig 😂 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...