Gå til innhold

Jeg blir gal av å vente..


Sukkerklump1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk positiv EL-test onsdag kveld, rundt 7 tiden. Jeg testet dagen etter (torsdag) og fikk like positiv test klokka 7 på morgenen. Da samboeren kom hjem tok jeg en ny test og da var den blitt mye lysere (negativ?). Vi hoppet i høyet rundt klokka 7 den kvelden. Rakk vi det, tror dere?  Jeg vet jo ikke eksakt når egget ble sluppet, men vi har aldri hatt muligheten til å ha oss på EL dagen før.. 

Jeg krysser fingrene og håper at det gikk! Hvis testen feks ble negativ utpå ettermiddagen, og vi hadde sex klokka 7 på kvelden så har vi vel en liten mulighet? Det tar vel 24 timer før egget slipper etter siste positive test? Er så spent og nå må jeg vente i 11 (?) dager til.. er 3 DPO i dag.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 8 DPO og fikk en dråpe blod i trusa i ettermiddag.. Har en rar følelse i magen - litt som mensensmerter.. i går og i dag har jeg vært veldig sliten og trøtt (kan selvfølgelig ha en sammenheng med at det har vært mye å gjøre på jobb). Har ikke så mye matlyst heller. Kan dette være festeblødning? Nå spottet jeg 3 dager før mensen forrige måned, men nå har jeg stikninger i magen og vondt i ryggen også. Veldig likt PMS men mensen skal jo ikke komme før om 6 dager.. 
Noen tanker? Andre som har opplevd dette? 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercilon og Yasmin er den gruppe p-piller som inneholder mest hormoner så ikke rart at syklusen blir rar. P-piller tukler med hormonene så ikke rart det blir "krøll".

 

Lykke til! 

Anonymkode: 9f39b...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...