Gå til innhold

Er på dag 11 IKM, svak svak positiv på billigtest, men negativ CBD..


Mamma&Miini

Anbefalte innlegg

Hei. 

Har aldri hatt særlig regelmessig mens, men de siste syklusene har vært på ca 40dager, og siste mens startet 1.nov. Er nå ca 11ikm. Strimmeltest fra billigtester.no viser en svak svak positiv, men tok en CBD med samme morgenurin og den viste 'ikke gravid' i dag. Tok også en billigtest i går på dagens andre dotur, den var også svak svak positiv. Strek nr to er så svak at jeg ikke får tatt bilde av det, men i riktig lys så seg jeg den godt. 

Flere som har vært borti lignede selv? Hva ble utfallet? 

Symptomene jeg nå har er;

Større og litt mørkere areola, stikninger i puppene, men ikke spesielt ømme, stikninger i og rundt bekkenet, svake menssmerter, oppblåst. Hadde en periode for ei uke siden hvor jeg ble rørt nesten for alt. Øm i korsryggen. 

Har et høyt ønske om å bli gravid og er redd for at kroppen lurer meg trill rundt.

Husker ikke symptomer fra forrige graviditet for over 4år siden, annet et at jeg brukte CBD og fikk 'gravid'.

Slenger med et bilde av testene jeg tok i dag. De ser negative ut begge to, men ser du godt etter så kan du se en kjempe svak strek på billigtesten.20171022_143711.thumb.jpg.80ec8cce5c0caa9760574cc9832b7c10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, elissa2 skrev:

Er du sikker på når el var? Kanskje har du for lite HCG enda til at digital slår ut? 

I følge syklusappen jeg har så skal el være ca 26.nov, men siden jeg har hatt uregelmessig mens hele livet Så kan den også ha vært senere. Får ta ny test i løpet av uken om ikke TR kommer ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elissa2 skrev:

Kom streken på strimmeltesten innen tidsfristen?

Ja, det gjor den. Både den i går kveld og den i morgest. Skal ta en ny en på tirsdag og se om den er sterkere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elissa2

Da er det jo håp! Jeg fikk svaaaake streker i starten, såvidt jeg såg den! Men likevel innenfor tidsfristen! Og når testen tørka ble den nesten usynlig!

Men den ble sterkere etterhvert og kom frem med engang 9 dpo , og da var den helt tydelig.

Endret av elissa2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...