Gå til innhold

Ikm for 7 dager siden...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er på dag 40 i syklusen å 7 dager over tiden. Brystene er ømme, hadde brystspreng en dag, har mensmurringer og er varm i kroppen.

Har ikke tatt en test for vi har prøvd sååå lenge å er så redd for å bli skuffet men igjen så er det jo best å ta en test å bli ferdig me det men vil ikke :legrine:

vil det evt vises på en test nå om jeg er gravid? 

Anonymkode: 69269...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med et så spennende innlegg, så må du teste for vår skyld assa😀 jeg sitter på pinebenken og dingler med føttene og venter på resultatet ditt😀Test test test😀

Anonymkode: e7b2a...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok teste, håper en av søndagsbutikkene har tester visst ikke må jeg vente til i morgen :roll:

Er nesten sikker på at mensen er like rundt hjørnet men jeg har aldri gått over syklusen så mange dager før. Forrige syklus var også plutselig på 38 dager men med unormale blødninger, tenkte ikke så mye over det da for da ble jeg skuffet for at jeg ikke var gravid. 

Baaah, vi har prøvd i snart 8 mnd av og på men har mistet litt motet. Vi har en sønn på 10 år så dette vil bli en attpåklatt som vi sier. Vi er 29 og 30 år bare så det er på tide med en til :bolledeig:

Anonymkode: 69269...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min syklus var også tullete den mnd jeg ble gravid! Fikk positiv test CD 43, mot normal fast syklus på 29😳Er superspent nå, har du testet? 

Anonymkode: e7b2a...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, har testet med RFSU å den ble positiv med en gang :roll: Tørr ikke tro på dette helt enda, vi har prøvd såååå lenge så  jeg er nok litt i sjokk men en positiv test er vel en positiv test :bond: Det ble en tydelig rosa strek med en gang... 

Anonymkode: 69269...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

7715A5B3-20B1-47D9-B617-EF2BD04B6589.jpeg

Anonymkode: 69269...5c3

Jahooooo❤️Gratulere så masse❤️❤️❤️❤️❤️

Anonymkode: e7b2a...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jahooooo❤️Gratulere så masse❤️❤️❤️❤️❤️

Anonymkode: e7b2a...a59

Tusen takk :bolledeig: Har bare tatt 1 test så må kanskje ta litt flere. Har vært å kjøp CK ukesindikator nå så venter på at jeg må tisse nå så får vi se :skya:

Anonymkode: 69269...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...