Gå til innhold

Hvordan tenker dere å dele nyheten om graviditet.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært veldig ærlig hver gang, og fortalt om symptomer, og mine mistanker før jeg har tatt test. Har fortalt om testen når jeg har tatt den, men kun for å bekrefte det vi allerede har visst.

Anonymkode: 16cc1...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo vil ikke bli overrasket i det hele tatt. Han vil at vi skal teste sammen og ikke at jeg skal gå å vite det noe særlig lengre enn han og det forstår jeg godt :-) Han er jo like spent selv.

Anonymkode: f6b76...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg blir gravid... 

har planer om å skjule graviditeten første trimester..vi har prøvd i snart 2 år og gift i 5 år... når det først skal skje da vil jeg være 100% sikker når jeg forteller det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi går for en stor overraskelse denne gangen nei. Blir nok en diskret feiring mellom meg og mannen. Og kanskje en instagram post når vi har nådd 12 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser ut som mange tenker å teste sammen , det hørtes  koselig ut.. vi har nettopp begynt som prøvere, så ikke sikkert jeg klarer å holde det lenge skjult for han uansett. Men hadde vært morro å overrasket han. Feks gi noe til jul som sier han skal bli pappa. 

Anonymkode: 231bd...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går gjennom dette sammen.

Jeg sa jeg skulle teste og han kom inn på badet etterpå. Testene var nok litt svake de første dagene (fra 10 dpo), men to dager før forventet mens fikk jeg «Gravid 1-2» på digital, da jeg viste han den klemte han meg hardt❤️

Anonymkode: 1c8a3...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...