Gå til innhold

Fy søren jeg digger Brekhus


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja.. jeg hadde faktisk håpt at hun tapte for en gang skyld. Hun har ett enormt ego og blitt så usympatisk i fht tidligere.

Anonymkode: 16b37...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du håpet hun tapte? Hvor er det egoet ? Synes hun virker ydmyk , sterk og spesiell. Konkurenten som ydmyker med kyssing og baksnakking i presse i ukevis er vel verre. Brekhus bryr seg om seg selv og gir beng i drama. Derfor hun bevarer seg så sterk psykisk og knuser alle. 

Anonymkode: ce683...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser masse på forskjellig typer sport, men boksing synes jeg bare er fælt. Orker ikke se på det. 

Anonymkode: 49dce...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er på 'toppnivå' og aldri har tapt en kamp, er det en for liten idrett. Det er jo flaut at hun jubler over sin x seier når hun ikke har noen reell motstand. 

Hun var med i en idrettskonkurranse på tv en gang og kom desidert sist i de aller fleste  øvelsene. Hun var ikke best i noe, hverken spenst, hurtighet, styrke eller utholdenhet. Det er 'verdensmesteren' sin 😂

Anonymkode: 883e4...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppblåst ego, tragisk sport, glitter og staffasje og null innhold. Dama er like tragisk som sporten.

Anonymkode: 63487...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vel det litt av gamet i den sporten, å være litt ego og ufordragelige for å psyke motstandere ned og seg selv opp. Betyr ikke at de er slik utenfor sporten. Synes Brækhus kommer godt utav det sånn sett, hun er da stort sett både smilende og blid i media. I Skavlan for en tid tilbake, der Brækhus og Lauren møttes , var det iallfall ikke Lauren som var den sympatiske for å si det sånn. Synes Brækhus er ei flott sportsdame .

Anonymkode: ba4d6...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt forferdelig at det skal brukes penger på at to voksne damer (eller menn) står og denger løs på hverandre. Forkastelig! Hun er langt fra rå. Hun har mistet bakkekontakten. Hva er meningen med livet liksom? Å slå hverandre helseløs?

Anonymkode: 54eed...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er helt forferdelig at det skal brukes penger på at to voksne damer (eller menn) står og denger løs på hverandre. Forkastelig! Hun er langt fra rå. Hun har mistet bakkekontakten. Hva er meningen med livet liksom? Å slå hverandre helseløs?

Anonymkode: 54eed...304

Ja...

Anonymkode: 57bb5...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har gått 32 kanper og aldri tapt. Hvem tror dere hun har gått mot? Naboen? Hun har da bokset verdige motstandere som kjemper i samme vekt og har vunnet mot andre men de taper mot henne, fordi hun er best! 

Anonymkode: ce683...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun har gått 32 kanper og aldri tapt. Hvem tror dere hun har gått mot? Naboen? Hun har da bokset verdige motstandere som kjemper i samme vekt og har vunnet mot andre men de taper mot henne, fordi hun er best! 

Anonymkode: ce683...917

Best til hva? 

Anonymkode: 57bb5...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva er hun best til? Hva har hun belter i? Brodering? Løpe fort? Hesteridning? Nå gjør du deg litt dum.

Anonymkode: ce683...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger dama og skal man snakke om at sporten hun har valgt er dum og lote inteligent så er egentlig all sport dum og lite intelligent.

Fotball 24 menn/ kvinner som løper etter en ball.

Løping mennerker som vare løper og løper og løper for ingenting.

Gymnastisk sport er bare noen som løper, hopper og spinner rundt i en hall og utøver kropslig akrobatikk.

Osv osv osv.

La nå dama ha ett enormt ego, hun er verdens beste kvinnloge bokser!

 

 

Anonymkode: ae447...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja hva er hun best til? Hva har hun belter i? Brodering? Løpe fort? Hesteridning? Nå gjør du deg litt dum.

Anonymkode: ce683...917

Hva er hun best til? Klarer du ikke å svare? HAHA

Anonymkode: 57bb5...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig mange andre som tilfører verden mer. 

Boksing.. dyrking av slåssing og vold - er enoe uting i mine øyne.

Anonymkode: 5e0f2...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er hun best til? Klarer du ikke å svare? HAHA

Anonymkode: 57bb5...12e

Å bokse vel? :P

Anonymkode: 1bdd4...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Rå dame asså!!! 

Anonymkode: ce683...917

Men ikke nok til å stave navnet hennes korrekt...
Skikkelig blodfan der, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Brækhus er en fantastisk idrettsutøver og hun fortjener betraktelig bedre motstandere. Dumt det må så himla mye dill til for å få til skikkelige kamper. Når det er sagt så har hun tapt seg på image-fronten etter hun forlot Team Sauerland. Hun fremstår mer arrogant og det har vært en del rot i kulissene, noe som er dumt. Hun trenger et bedre management etter min mening. Men jeg er definitivt en stor fan av både henne og sporten generelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...