Gå til innhold

Hva skjer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Var halvveis i graviditeten da vannet gikk og abort måtte utføres tidlig juni i år. Etter dette kom mensen tilbake i slutten av juli, og har hatt 3 menstruasjoner. 26 dager mellom hver.

Plutselig nå får jeg ikke mensen, og er på CD 35. Har hatt en liten blødning, som jeg trodde var festeblødning 04.10.. dette kan ikke stemme da tester har vært negative til nå.

På mandag fikk jeg plutselig det jeg tror var elslim, men tør ikke å si sikkert. Det må være veldig sent i så fall.. I dag kom det masse utflod i trusa, trodde det var mensen før jeg kom meg på do.. Da var det masse utflod som var lys rosa! 

Noen som har litt mer erfaring enn meg på dette området? Synes bare det er veldig rart med 3 mensen på rad som er like også plutselig en som er så mye lenger. 

 

Anonymkode: 36352...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, lillevenn17 skrev:

Ingen erfaring med det, og vet heller ikke hva det kan være. Fikk du TR?

Nei, tr har enda ikke kommet.. skjønner ingenting 😔

Anonymkode: 36352...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt fast 29 dager syklus flere år! 1 uke før ikm fikk jeg blod i utfloden! Håpte selvsagt det var en Festeblødning, men ved ikm var testen blenda hvit og ingen mens! 9 dager etter ikm kom omsider eggløsningen, altså på CD 38!!!! Så derfor kom ikke mensen, fordi el var forskjøvet fra CD 15 til CD 38!

kanskje dette som har skjedd med deg? 

Anonymkode: 7258e...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...