Gå til innhold

Svak positiv? Tror jeg er blitt gal 😂


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig vi har blitt gale? Både meg og mannen ser en utydelig men rosa strek her! Kom raskt opp så er ikke over tiden. Skjedd med to tester nå! Ikm idag. 😂😂 er vel bare ønske tenkning 😂

_20171021_093401.JPG

_20171021_093424.JPG

Anonymkode: 4295d...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Kan skimte en svaaaak strek 😉 lykke til 😊

Godt flere ser den 😅 men redd den er for svak til å være på ikm dagen 😅

Anonymkode: 4295d...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Godt flere ser den 😅 men redd den er for svak til å være på ikm dagen 😅

Anonymkode: 4295d...4f5

Jeg fikk veeeldig svak test i flere dager, den ble veldig sterk til slutt.. men dessverre har dette vist seg til å være en EXU ( svangerskap utenfor livmoren ) 

Heldigvis er HCG produksjonen ulik fra person til person :-) Test igjen om 1 dag eller 2, da er den nok sterkere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende! Har en CBD liggende men tør ikke ta den før mandag eller tirsdag hvis ikke tanta har kommet til da! Ingen tegn på tanta ennå, har litt småstikkinger innimellom. 😄

Anonymkode: 4295d...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser den streken godt! Jeg fikk også en slik svak svak positiv i går og i dag, men er usikker på hvordan jeg skal tolke den. Er selv 11ikm, men CBD viser 'ikke gravid'. Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Mamma&Miini skrev:

Ser den streken godt! Jeg fikk også en slik svak svak positiv i går og i dag, men er usikker på hvordan jeg skal tolke den. Er selv 11ikm, men CBD viser 'ikke gravid'. Lykke til! 

Spennende! Du får si fra hvordan det går! Jeg skal ta en CBD imorgen tidlig tenkte jeg 😅

Anonymkode: 4295d...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spennende! Du får si fra hvordan det går! Jeg skal ta en CBD imorgen tidlig tenkte jeg 😅

Anonymkode: 4295d...4f5

Det skal jeg gjøre! Prøvde å demontere CBD i stad, men ble ikke noe klokere av den grunn 😂 Gleder meg til å følge deg å høre hvordan det går. Men som mange sier, en strek er en strek. Ikke at jeg blir klokere av den grunn, etter som min er meget svak. Gubben med dårlig syn ser den, så den er kanskje ikke så svak 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mamma&Miini skrev:

Det skal jeg gjøre! Prøvde å demontere CBD i stad, men ble ikke noe klokere av den grunn 😂 Gleder meg til å følge deg å høre hvordan det går. Men som mange sier, en strek er en strek. Ikke at jeg blir klokere av den grunn, etter som min er meget svak. Gubben med dårlig syn ser den, så den er kanskje ikke så svak 🙈

Hehe ja tenker også at en strek er en strek, men klarer ikke tolke den som positiv uansett, er for godt til å være sant 😂

Anonymkode: 4295d...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...