Gå til innhold

Hva gjør vi feil ang baby 6 mnd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

er ikke alltid det passer for alle. min hadde ikke faste rutiner for han var nesten 8mnd og det funket helt fint for oss

Anonymkode: e4a79...472

Nei, hvis man har en baby som naturlig sover veldig godt osv trenger man ikke å gjøre noe ekstra. Min baby sov nesten ikke på dagtid fra han var 3 uker til 6 mnd, så kjøpte jeg denne eboka og da fikk vi endelig på plass noen rutiner som gjorde at han fikk sove på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Pobie skrev:

Nei, hvis man har en baby som naturlig sover veldig godt osv trenger man ikke å gjøre noe ekstra. Min baby sov nesten ikke på dagtid fra han var 3 uker til 6 mnd, så kjøpte jeg denne eboka og da fikk vi endelig på plass noen rutiner som gjorde at han fikk sove på dagtid.

det er sant :)

Anonymkode: e4a79...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke for å kuppe tråden. Men når vi er inne på tema, er det normalt at baby skriker fra 8-01.00 om natta? Virker som magesmerter. Er 4 mnd... Vi er veldig slitne, og føler oss maktesløse.

Anonymkode: 52500...44f

Ja. Det er ikke unormalt. 

MEN dere bør snakke med helsestasjonen for å undersøke barnet, hvis dere ikke har gjort det.

Det kan feks være at barnet har melkeallergi eller noe annet fiksbart som gir magesmerter.  

 

Det er jo også forskjell på gråt og skrik. Vår skrek slik at han sto i bro av smerter. Det var helt forferdelig for oss alle. 

Anonymkode: 446d1...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når legger du han for natta?

Anonymkode: 491b4...4a3

Vi legger han ca 20:30... er det ok? 

Anonymkode: 1f3b4...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere gjør ikke noe feil, det er bare sånn det er for mange.Hilsen mamma med en som våknet gjentatte ganger hver natt til 2,5 år og en som sov hele natta nesten fra starten. 

Anonymkode: cdb9c...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør antageligvis ikke noe feil, noen babyer er "verre" enn andre. Førstemann sov ikke hele natta før han var 2 år ca. Våkna 100 ganger vær natt føltes det ut som.  Andremann sov igjennom natta 1 uke gammel. De er totalt forskjellig, , men jeg har gjort helt likt med begge 2. Prøv gjerne tips du får, men noe funker supert for noen babyer og ikke i de heletatt på andre. Samsoving har reddet meg, da fikk jeg i hvert fall sove litt mer!.

 

Anonymkode: af6a5...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje melde dere inn i den bæregruppa?

 

Neida, nå tøyser jeg. Jeg kjenner noen som fikk et barn som hadde et trrykk på hodet. Barnet hadde hatt det forferdelig vondt. Verdt å sjekke?

Anonymkode: 9a209...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje melde dere inn i den bæregruppa?

 

Neida, nå tøyser jeg. Jeg kjenner noen som fikk et barn som hadde et trrykk på hodet. Barnet hadde hatt det forferdelig vondt. Verdt å sjekke?

Anonymkode: 9a209...3a4

Bæregruppa ja 🤣

Anonymkode: 1f3b4...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...