Gå til innhold

IKM uke 46


Tingen det er ein-to-tre

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Iskula skrev:

Håper bare eggløsningen har vært som den skal. Denne gangen skal det ikke stå på innsatsen her heller 😂 Men når stoppa dere? En eller to dager etter positiv test? Noe sier meg at jeg burde kjørt på én dag til.

Stoppa? Haha nei her la jeg inn aksjer hver dag. Unntatt igår og idag. Haha nå er jeg lei! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Villfisken skrev:

Når dere tester EL, regner dere dpo fra dagen etter positiv test? Jeg aner jo ikke om jeg har EL 12 timer eller 48 timer etter el-testing. Ble litt usikker her jeg satt og undret meg over livets merkelige faser (nå lever vi fra el til ikm) :P

 

12 og 24 :)  næh tror ingen vet nøyaktig tid. Men  bare kjør på det som går 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, nimmelim said:

Stoppa? Haha nei her la jeg inn aksjer hver dag. Unntatt igår og idag. Haha nå er jeg lei! 

Flere dager etter el til og med?! 😜 Det orka ikke jeg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende fremover dette jenter. Er ca 6 dpo idag. Prøver å ta det så lungt som mulig, men kjenner at jeg er veldig spent. 

Det bør jo hvertfall klaffe for 1 i denne gruppa,  og krysser fingrene for at vi får se mange fine streker her inne i neste uke😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Evaly said:

Blir spennende fremover dette jenter. Er ca 6 dpo idag. Prøver å ta det så lungt som mulig, men kjenner at jeg er veldig spent. 

Det bør jo hvertfall klaffe for 1 i denne gruppa,  og krysser fingrene for at vi får se mange fine streker her inne i neste uke😀 

Altfor spennende, ventetida er så lang...! Vil se mange streker, ja 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey jeg har testet tidlig med babyplan sine tidlige tester og syns jeg ser noe idag. Hva tror dere? Tørr ikke juble før jeg ser en digital og må nok vente enda noen dager til det. 

Dette er  i går (nederst) og i dag (øverst). 7 og 8 DPO: 

 

E512EB48-3E0D-4147-A15D-8B04B9591EA5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Ninni84 skrev:

Herreguuuud!! Jeg hååper den holder seg fast!!! Avventer med CB digital til 10-11 DPO.

Utrolig spennende. Jeg testet idag ( med viten om at den ble negativ). Er for tidlig for meg. En uke til mens. Men har mye mye murringer og hodepine. 

Men før testen ble helt hvit samlet fargen seg rundt der teststreken var før den forsvant.... Damn det var skuff 🤣 huff 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ninni84 skrev:

Her er 2 av samme merke i dag 8DPO 

E2F6ACFA-E289-4EDE-9867-DAF13DD54427.jpeg

Wow, sååå spennende!!! Det er absolutt strek der. Fingrene er krysset for deg 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Ninni84 skrev:

Her er 4 forskjellige tester. 2 stk er sensitive og 2 er standard 25 miu. Svak strek på alle :strix:

704C5165-EFD0-489E-BE0B-628C0DF834CB.jpeg

0F5478FA-8E27-4187-AE3A-0053F2703795.jpeg

Juhu, se her ja :nigo: Ser veldig bra ut!! Gratulerer :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Ninni84 said:

Her er 4 forskjellige tester. 2 stk er sensitive og 2 er standard 25 miu. Svak strek på alle :strix:

704C5165-EFD0-489E-BE0B-628C0DF834CB.jpeg

0F5478FA-8E27-4187-AE3A-0053F2703795.jpeg

Gratulerer så mye! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2017 den 8.36, Ninni84 skrev:

Her er 2 av samme merke i dag 8DPO 

E2F6ACFA-E289-4EDE-9867-DAF13DD54427.jpeg

Fantastisk! Det er jo streker, jo :D Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere her som har IKM i slutten av uka? Jeg må vente helt til lørdag 18.! Hadde bomma med en dag, er bare 4 dpo. Hvor mange dpo er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, Evaly said:

Gratulerer Ninni84 😀 

Jeg har IKM 18.nov, 8 dpo idag. Sånn ca hvertfall  

Fint at vi er flere i denne ventetida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Iskula skrev:

Er det flere her som har IKM i slutten av uka? Jeg må vente helt til lørdag 18.! Hadde bomma med en dag, er bare 4 dpo. Hvor mange dpo er dere?

Jeg er 6 dpo (tror jeg), men har ikm på  tirsdag. Ganske korte sykluser ;)

Tror jeg nok tar en test på mandag 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 10DPO idag og har bekreftet graviditeten med en CB digital. Mannen stoler ikke på de andre 😝. Tipper termin blir 25 juli 2018. 

4229B681-EBD7-4921-B08C-70AC0BEAA666.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen 😍 hadde el 1 eller 2.... bare negative tester hittil. Men veldig murring/ stikking og en del kvalme på kveld. Og vondt i hodet. Rett og slett en følelse av at det er noe, men kanskje ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nimmelim skrev:

Gratulerer alle sammen 😍 hadde el 1 eller 2.... bare negative tester hittil. Men veldig murring/ stikking og en del kvalme på kveld. Og vondt i hodet. Rett og slett en følelse av at det er noe, men kanskje ikke 

Spennende. Jeg hadde også en liten følelse, men så kan det jo fort også bare være innbilning :P

 

Håper du får en strek du og! (Og at våre streker ikke forsvinner, hehe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...