Gå til innhold

IKM uke 46


Tingen det er ein-to-tre

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Villfisken skrev:

Jeg trer med glede til side for at dere skal få denne. Tar neste måned jeg ;)

Det vet du jo ikke enda 💛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gravde frem den hviteste testen fra søpla, fortsatt hvit...fant frem lommelykt, hvit som snø. Men hva er skyggestrek? Hvit strek på hvit bakgrunn eller mørk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Villfisken skrev:

Gravde frem den hviteste testen fra søpla, fortsatt hvit...fant frem lommelykt, hvit som snø. Men hva er skyggestrek? Hvit strek på hvit bakgrunn eller mørk? 

En skyggestrek er en veeeeeldig svak strek som er grå. Ikke med farge. Men(!) når man får en suuuuper svak strek så er det mange som roper skyggestrek, men så er det bare lite HCG i starten! Mine hadde ikke farge som man kunne se no til i starten. 

Ser du NOE på testen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, nimmelim skrev:

En skyggestrek er en veeeeeldig svak strek som er grå. Ikke med farge. Men(!) når man får en suuuuper svak strek så er det mange som roper skyggestrek, men så er det bare lite HCG i starten! Mine hadde ikke farge som man kunne se no til i starten. 

Ser du NOE på testen?

Så virkelig ingenting altså. Ikke om jeg legger godviljen skikkelig til heller:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Villfisken skrev:

Så virkelig ingenting altså. Ikke om jeg legger godviljen skikkelig til heller:P

Håpet EE ikke ute før dragen står på døra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, nimmelim skrev:

Håpet EE ikke ute før dragen står på døra

Nei, det skal være sikkert og visst. Men får ikke panikk av en ny pp eller fire heller. Er jo første nå så skal godt gjøres at det klaffer på første forsøk. Har fortsatt tid :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Villfisken skrev:

Nei, det skal være sikkert og visst. Men får ikke panikk av en ny pp eller fire heller. Er jo første nå så skal godt gjøres at det klaffer på første forsøk. Har fortsatt tid :):)

Jada altså 1 pp er bare en lek. Sånn sett! Men hadde vært gøy å følge deg HVIS det ikke skulle klaffe denne mnd . Noen symptomer eller noe annerledes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, nimmelim skrev:

Jada altså 1 pp er bare en lek. Sånn sett! Men hadde vært gøy å følge deg HVIS det ikke skulle klaffe denne mnd . Noen symptomer eller noe annerledes?

Aner ikke. Føler kroppen er litt i ulage, men det kan jo være pms også? Ikke hatt mensen siden før jeg ble gravid forrige gang, og da hadde jeg jo bare sånn ppille-mensen, så aner jo ikke noe. Lille frosken var jo en liten overraskelse på alle, men gledelig sådan. Forrige mensen fikk jeg pang vondt i magen og en halvtime etterpå var tanta der. Nå bare er jeg rar. Så kanskje jeg skal ta igjen for all pms'en jeg ikke har hatt fra sent i tenårene og frem til nå? I såfall er det urettferdig for både meg og mannen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Villfisken skrev:

Aner ikke. Føler kroppen er litt i ulage, men det kan jo være pms også? Ikke hatt mensen siden før jeg ble gravid forrige gang, og da hadde jeg jo bare sånn ppille-mensen, så aner jo ikke noe. Lille frosken var jo en liten overraskelse på alle, men gledelig sådan. Forrige mensen fikk jeg pang vondt i magen og en halvtime etterpå var tanta der. Nå bare er jeg rar. Så kanskje jeg skal ta igjen for all pms'en jeg ikke har hatt fra sent i tenårene og frem til nå? I såfall er det urettferdig for både meg og mannen :P

Huff så slitsomt! Jeg håper du EE uggen av andre grunner 😘😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nimmelim skrev:

Huff så slitsomt! Jeg håper du EE uggen av andre grunner 😘😘

Takk, takk. Hvis det er tilfelle skjønner jeg at dette vil bli svangerskapet ut fra helvete :P hahahahaha!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å gi noe håp eller NOE nå, men jeg har jo som sagt noen eBay tester liggende ( som jeg tror er for gamle også !!) de har vist såååååå svakt og til og med negativt. Tok en nå kun for morro. 

Den er Blenda hvit liksom. Helt negativt. Keg er ikke bekymra. Men når en slik test kan vise HELT hvit når alle andre lyser mot meg, så er det litt kjipt hvis jeg ikke visste jeg var gravid mens jeg var.... ja d var den jeg fikk supersvak strek på først. Men jeg had tatt digital og alt som viser gravid og alt er bra men denne er som sagt hvit! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Villfisken skrev:

Damer, teste i morgen eller ikke? Er kanskje lurt å vente til torsdag/fredag siden den var hvite enn hvitest i dag? 

Du var sånn 8 dpo i dag? Prøv å holde deg til 10-11 dpo selv om det er vanskelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Villfisken skrev:

Damer, teste i morgen eller ikke? Er kanskje lurt å vente til torsdag/fredag siden den var hvite enn hvitest i dag? 

Jeg skal ikke si no. Testet hver dag 🤣🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Villfisken skrev:

Jeg og.... hvit, hvitere, hvitest :( Men men...shit happens.

Men det er ikke veldig vanlig å få positiv 8-9 dpo. Egget kan bruke litt tid også ❤️ Når var ikm? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nimmelim skrev:

Men det er ikke veldig vanlig å få positiv 8-9 dpo. Egget kan bruke litt tid også ❤️ Når var ikm? 

Litt usikker, men om syklusen er som forrige måned skal mensen komme 12 DPO. Litt kort lutealfase, men ikke noe kritisk. I følge appen er jeg 10 DPO i dag, men EL var forrige mandag så er nok bare 8/9 vil jeg tro. Ikke stresset, bare syns det er rart å føle seg så elendig uten noe svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Villfisken skrev:

Litt usikker, men om syklusen er som forrige måned skal mensen komme 12 DPO. Litt kort lutealfase, men ikke noe kritisk. I følge appen er jeg 10 DPO i dag, men EL var forrige mandag så er nok bare 8/9 vil jeg tro. Ikke stresset, bare syns det er rart å føle seg så elendig uten noe svar. 

Symptomer kan komme dager før HCG stigning vettu:) så sjansen er god!! J fikk også symptomer flere dager før testen. Var derfor keg ikke ga opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, nimmelim skrev:

Symptomer kan komme dager før HCG stigning vettu:) så sjansen er god!! J fikk også symptomer flere dager før testen. Var derfor keg ikke ga opp

Ja, får se hva som skjer. Tar det med knusende ro :D Er ikke så mye man egentlig får gjort fra eller til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her nå? :) Hos meg viser testene fin stigning så lagt :D 13 dpo i dag. Kjæresten er utenlands og kommer hjem i morgen. Jeg har ikke sagt noe enda, for jeg vil ta det ansikt til ansikt. Jeg tenkte å si noe sånt som "det er godt å ha alle 5 hjemme igjen!" (vi har 2 barn fra før) og se hvor raskt han tar det :D

20171116_094316.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tingen det er ein-to-tre skrev:

Hvordan går det her nå? :) Hos meg viser testene fin stigning så lagt :D 13 dpo i dag. Kjæresten er utenlands og kommer hjem i morgen. Jeg har ikke sagt noe enda, for jeg vil ta det ansikt til ansikt. Jeg tenkte å si noe sånt som "det er godt å ha alle 5 hjemme igjen!" (vi har 2 barn fra før) og se hvor raskt han tar det :D

20171116_094316.jpg

Så gøy! 🤰🏼🤰🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne nå og er 18dpo, men for 7 dager siden fikk jeg den som sa 1-2 uker. Burde det ikke ha vært 2-3 idag?? Eller er den ukesindikatoren helt troverdig?? Hva sier dere? 

97800F22-EFDE-4214-818A-DB8C003E283E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...