Gå til innhold

Finnes det smarte folk her inne i det hele tatt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, det er deg som er elefanten i glasshus som ikke fikk de svarene du ønsket i tråden om barnevernet?

Anonymkode: 5321c...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stiller ikke et spørsmål i overskriften din altså?Hvordan mener du at du fremstår selv da?😂

Anonymkode: 52f0e...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke det - og nei, dette er ikke et spørsmål

Anonymkode: 89c09...23f

Det er godt du innrømmer at du ikke er så veldig «smart» ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det på tide å legge fra seg 3 literen og gå og legge seg 😘

Anonymkode: cc9d0...b7b

Og det skriver du til meg som er avhold?

Anonymkode: 89c09...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Evablaum skrev:

Det er godt du innrømmer at du ikke er så veldig «smart» ja. 

Det er riktig. 

Anonymkode: 89c09...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Og det skriver du til meg som er avhold?

Anonymkode: 89c09...23f

Kanskje du skulle ta deg et glass da.Løsne litt på snippen og ikke være så rigid.Det er lov å ha det gøy😆

Anonymkode: 52f0e...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åh, det er deg som er elefanten i glasshus som ikke fikk de svarene du ønsket i tråden om barnevernet?

Anonymkode: 5321c...84c

Elefanten som løpte etter musa? Ja, det er meg 

Anonymkode: 89c09...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje du skulle ta deg et glass da.Løsne litt på snippen og ikke være så rigid.Det er lov å ha det gøy😆

Anonymkode: 52f0e...6e4

Jeg står over. Har det gøy uten

Anonymkode: 89c09...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke det - og nei, dette er ikke et spørsmål

Anonymkode: 89c09...23f

Nei,det er selvfølgelig bare du som er det..........

Anonymkode: 2f8c5...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke det - og nei, dette er ikke et spørsmål

Anonymkode: 89c09...23f

På seg selv kjenner man andre.

Anonymkode: 15eab...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her noen år nå, og må si jeg synes det er overraskende mange fornuftige, smarte og oppegående folk her. Synes generelt det ofte er gode svar her, og bedre kommentarer enn under mange avisartikler på Facebook (grøss) 

Har lest mye som er mer fornuftig enn hva jeg trodde da jeg første gang klikket meg inn på mammaforum for fem år siden. (Det var etter at jeg søkte på terminkalkulator som førstegangsgravid.)

Det gjelder selvfølgelig ikke alle, og mye hopper jeg over. Men takk til dere med fornuftige innlegg og kommentarer som gjør det interessant å være her av og til. 😊😊

Anonymkode: 9c12d...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det ikke er et spørsmål - hvorfor har du spørsmålstegn i overskriften?

Skjønner du ikke heeelt hvordan ting virker? 

Anonymkode: a7257...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke det - og nei, dette er ikke et spørsmål

Anonymkode: 89c09...23f

Hvis ikke dette var et spørsmål,mtp at det er et tydelig spørsmålstegn i overskriften, så vet ikkke jeg hvem som er smart jeg😂

Anonymkode: f4b4a...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonym bruker said:

Jeg har vært her noen år nå, og må si jeg synes det er overraskende mange fornuftige, smarte og oppegående folk her. Synes generelt det ofte er gode svar her, og bedre kommentarer enn under mange avisartikler på Facebook (grøss) 

Har lest mye som er mer fornuftig enn hva jeg trodde da jeg første gang klikket meg inn på mammaforum for fem år siden. (Det var etter at jeg søkte på terminkalkulator som førstegangsgravid.)

Det gjelder selvfølgelig ikke alle, og mye hopper jeg over. Men takk til dere med fornuftige innlegg og kommentarer som gjør det interessant å være her av og til. 😊😊

Anonymkode: 9c12d...528

Enig!

Er forøvrig smart, for det kan noe så banalt som IQ-tester måle, men klok har jeg innsikt nok til å vite at jeg på ingen måte er i nærheten av foreløpig. Kanskje når jeg begynner å nærme meg de 90 ;-)

Anonymkode: 8f412...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Elefanten som løpte etter musa? Ja, det er meg 

Anonymkode: 89c09...23f

Hva med å starte med et grunnkurs i grammatikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært her noen år nå, og må si jeg synes det er overraskende mange fornuftige, smarte og oppegående folk her. Synes generelt det ofte er gode svar her, og bedre kommentarer enn under mange avisartikler på Facebook (grøss) 

Har lest mye som er mer fornuftig enn hva jeg trodde da jeg første gang klikket meg inn på mammaforum for fem år siden. (Det var etter at jeg søkte på terminkalkulator som førstegangsgravid.)

Det gjelder selvfølgelig ikke alle, og mye hopper jeg over. Men takk til dere med fornuftige innlegg og kommentarer som gjør det interessant å være her av og til. 😊😊

Anonymkode: 9c12d...528

Tusen takk for et fornuftig innlegg 

Anonymkode: 89c09...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jaggu samme dama som i Nav/barneverntråden.. Ute etter å krangle i kveld? (Nei, det var ikke et spørsmål.😇)

Anonymkode: a1ab9...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig!

Er forøvrig smart, for det kan noe så banalt som IQ-tester måle, men klok har jeg innsikt nok til å vite at jeg på ingen måte er i nærheten av foreløpig. Kanskje når jeg begynner å nærme meg de 90 ;-)

Anonymkode: 8f412...d23

Helt enig. Jeg har vært her en stund. Ikke helt skjønt greia men det som er hetl klart for meg er at folk her inne sier mye mer enn de ville ha stått for, dersom de ble konfrontert. Det som slo meg er at ved middelhavskrisen og mange fllyktninger, så var det en dame på nett som uttalte: Jeg skal faktisk bade i det vannet. En eller annen radio kanal ringte henne opp og spurte hva hun mente med det. Hun sa, muligens jeg husker feil, men jeg tror hun sa at hun ikke ville stikke sine tær i samme vann. Det ble ganske flaut. Slik føler jeg at det er her inne. Mange har mye meninger men i dagens lys - så står de ikke ved meningene. 

Anonymkode: 89c09...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig. Jeg har vært her en stund. Ikke helt skjønt greia men det som er hetl klart for meg er at folk her inne sier mye mer enn de ville ha stått for, dersom de ble konfrontert. Det som slo meg er at ved middelhavskrisen og mange fllyktninger, så var det en dame på nett som uttalte: Jeg skal faktisk bade i det vannet. En eller annen radio kanal ringte henne opp og spurte hva hun mente med det. Hun sa, muligens jeg husker feil, men jeg tror hun sa at hun ikke ville stikke sine tær i samme vann. Det ble ganske flaut. Slik føler jeg at det er her inne. Mange har mye meninger men i dagens lys - så står de ikke ved meningene. 

Anonymkode: 89c09...23f

Øh.. hæ?

Anonymkode: a1ab9...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Øh.. hæ?

Anonymkode: a1ab9...b2a

Ikke prøv å forstå... Hi i denne tråden er samme Hi som i tråden om barnevernet som gikk her i går kveld og i kveld. Det sier vel det meste...

Anonymkode: 5321c...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...