Gå til innhold

Er en finere/eksklusiv håndsåpe noe du hadde blitt glad for i gave?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Si meg hvilken håndsåpe som koster kr 10 per liter`

Anonymkode: 842d3...153

Kjøper Rossmann og DM sine egne merker når jeg er i Tyskland. Koster 0,55 euro per stk à 500 mL. De er mye bedre enn de man kjøper på feks europris.

Anonymkode: 31198...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er en kjedelig gave. Bodylotion hadde vært bedre. Håndsåpe bruker jeg hele dagen, og ser ikke vitsen med å bruke noe eksklusivt.

Anonymkode: 81f33...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Jeg har fire barn og en håndsåpe forsvinner fortere enn jeg får sukk for meg, ingen hadde tenkt at dette er mamma sin eksklusive såpe som bare hun skal bruke så den hadde bare blitt borte gitt.

Hadde satt mer pris på en bodylotion eller dusjsåpe, da hadde jeg mest sannsynlig fått ha den i fred og kunne kost meg med litt luksus der.

Anonymkode: 5f2cb...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville bli glad for tanken bak. Men jeg har stadig ikke fått brukt opp såpene jeg fikk sist jul...

Her brukes det parfymefri såpe pga astma. Det er uhyre sjelden jeg bruker noe annet. 

 

 

Anonymkode: 38168...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt enno meir glad for ei god dusjsåpe, for dei får eg ha for meg sjølv.  Handsåpene går unna her i huset.  Men ellers synes eg gåver som blir brukt opp er bra, i staden for stæsj som fyller opp i skapa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndsåpe som i såpestykke? Det hadde uansett gått rett i bøtta, her i huset bruker vi kun flytende såpe. Flytende såpe kjøper jeg i femliters kanne på Coop Obs, til rundt 20-25 Kr pr liter. 

Anonymkode: 0312d...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde ikke sett nytten noe sånnt. Liker generelt ikke å få bruksting hvis giveren ikke vet hvilke bruksting jeg bruker. Jeg ser ikke nytten i å vaske meg med en dyr eksklusive såpe. 

Anonymkode: 76183...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Molton Brown og L'occitane er bra. Jeg har atopisk eksem og reagerer på mye, men de to merkene funker. Ellers blir det fort for mye parfyme både i billigmerker og i "eksklusive".

Anonymkode: 355b8...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir glad for alle gaver, synes det er både hyggelig og kjekt å få og gaven i seg selv betyr mer enn hva som er inni. Spør du om jeg ville blitt sånn super-glad-det-er-det-jeg-virkelig-ønsker meg-glad, så ville jeg ikke blitt det. Men jeg ville heller ikke ha tenkt noe å nærheten av "Hva skal jeg med det, jeg vil heller ha billigsåpe til 9,90, dette er bortkasta penger" Jeg ville ha satt den i skapet og spart den til jul eller til første anledning hvor det passet å ha det litt ekstra fint på badet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Såpestykker?? Finnes det folk som bruker det fortsatt??

Anonymkode: 0cead...b89

Kanskje jeg er sær, men jeg liker å bruke det hvis det lukter godt :) 
Finder jeg såpestykker med søte motiver, liker jeg å pynte med det på badene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...