Gå til innhold

Ok med barnebursdag på en søndag kl 13?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sønnen min skal ha bursdag 13.30 på søndag å det er en time unna der alle gjestene bor,likevel har jeg fått tilbakemelding på at alle kommer :)  Så tar jeg det som at det er ett helt greit tildspunkt for en bursdag.

Anonymkode: 62d54...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hun vil ha pysjamasselskap... dumt å ha d kl 13? 

Andre tema?

Anonymkode: 4ba09...944

Det hjelper kanskje litt om du sier alderen på barnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En søndag klokka 13 er helt fint tidspunkt. Personlig tror jeg nok at dersom det skulle være pysjamasparty ville jeg hatt enten fra 10-12 eller på kvelden - litt avhengig av hvor gamle barna er.

Anonymkode: 9698b...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 7 år. Tips til andre tema? Hun vil gjerne ha tema , men aner ikke hva om det ikke er pysj :) planen var opprinnelig å ha d ettermiddag mot kveld, men pga mindre søsken og barnevakt blir d vanskelig da. 

Så hjelp, hvilke tema?

Anonymkode: 4ba09...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 13 fungerer fint det. Hater de som absolutt skal ha bursdag kl 10 på en søndag - VI SOVER ENDA DA!!! :frustrert: :sinna:

Tema vet jeg ikke, ikke så glad i det heller.. :fnise: men kan dere ikke bare ta utkledning? 

Anonymkode: 42bed...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjører bursdag kl 13-15 hvert år, og alle kommer, så jeg vil tro det er et ok tidspunkt. 

Anonymkode: 35b4e...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som vil ha tema siden andre har hatt d 😅 prinsesse og utkledning er liksom blitt mye brukt dette året. 

Så håpte noen hadde en sprelsk ide?

Anonymkode: 4ba09...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er nå snart, kan jo temaet være halloween. Mange må jo likevel ordne kostymer nå. 

Anonymkode: 9698b...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei i slutten av november. 

Her er det ikke særlig feiring med Halloween siden her er større tradisjon med nyttårsbukker som vi kaller det. 

Anonymkode: 4ba09...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun vil ha pysjparty, så ta pysjparty. Det er jo en grei fest for foreldrene også. Alle har jo en pysj, så det er ikke noe styr med å ordne kostymer. Du kan be barna ta med kosebamser også. Lykke til!

Anonymkode: 9698b...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du orker, kan du ha "lagebursdag". Vi hadde en gang at de laget t-skjorter (kjøpte hvite t-skjorter og tekstilmaling), en gang fikk de male med oljemaling på lerret (kjpte på Søstrene Grene), en gang gadde vi perlebursdag (både med perlebrett som vi strøk og perlesmykker, men det er mange år siden, kanskje ikke så populært nå). Dere kan ha pepperkakebursdag - det blir en fin innledning til adventstiden - hvis du makter å bake med masse småjenter ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis hun vil ha pysjparty, så ta pysjparty. Det er jo en grei fest for foreldrene også. Alle har jo en pysj, så det er ikke noe styr med å ordne kostymer. Du kan be barna ta med kosebamser også. Lykke til!

Anonymkode: 9698b...ebb

Langt ifra. Ingen av mine liker å bruke pysj, så her i huset finnes de ikke. Men finner alltids en på salg hvis invitasjonen kommer i noenlunde god tid, så det går fint altså. ;)

Og klokka 13 på søndag passer perfekt. :)

Anonymkode: e71f9...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig? Nei, det ødelegger jo søndagen. Legg heller bursdagen 16-18 eller noe sånt, så er det faktisk mulig å ta en fjelltur eller lignende med familien først.

Anonymkode: 30a2e...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle tidspunkt er greit, bursdag er superstas. 

Personlig blir jeg likevel bittelitt oppgitt over selskap kl 13, det er liksom så midt i dagen at man hverken får nytte fridagen før eller etter. Men det er bare mine stille tanker, vi stiller når det skulle være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Langt ifra. Ingen av mine liker å bruke pysj, så her i huset finnes de ikke. Men finner alltids en på salg hvis invitasjonen kommer i noenlunde god tid, så det går fint altså. ;)

Og klokka 13 på søndag passer perfekt. :)

Anonymkode: e71f9...026

Går fint an å bruke en kosebukse og en topp da 😉

Anonymkode: 5485b...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt ærlig? Nei, det ødelegger jo søndagen. Legg heller bursdagen 16-18 eller noe sånt, så er det faktisk mulig å ta en fjelltur eller lignende med familien først.

Anonymkode: 30a2e...8dd

Du får gå en tur i fjellet mens ungen er i bursdag da 😉

Anonymkode: 5485b...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Går fint an å bruke en kosebukse og en topp da 😉

Anonymkode: 5485b...4c4

Godt poeng. ;)

Anonymkode: e71f9...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt tidspunkt. Og det beste er at ungene gjerne er opplagte og energiske(uten at det bikker over) så tidlig på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...