Gå til innhold

BHG som tar på barn bleie


Anonym10000

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva begrunner de det med? Og barnet bæsjer og tisser på do.?

Anonymkode: 70726...cc1

Ja hun gjør det. De begrunner det med at de e på tur lenge en dag i uken. Å at de er mye ute og ikke har tid og å gå inn å kle av for å gå på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym10000 skrev:

Ja hun gjør det. De begrunner det med at de e på tur lenge en dag i uken. Å at de er mye ute og ikke har tid og å gå inn å kle av for å gå på do.

Har hun uhell når de er på tur eller når hun er ute? Hvor gammel er hun? Med mindre hun må på do hele tiden, eller nekter fullstendig å gå på do, så må de selvfølgelig ha tid til å gå inn på do, eller skal barna gå med bleie til de slutter i bhg. Hun er vel ikke den eneste uten bleie

Anonymkode: ca438...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt rasende, faktisk. I barnehagen «vår» har de utedo, tror det er en planke over en grøft. 

Anonymkode: 21d96...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde blitt rasende, faktisk. I barnehagen «vår» har de utedo, tror det er en planke over en grøft. 

Anonymkode: 21d96...c18

Ikke på barnehagens uteområde vel?

Anonymkode: ca438...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har hun uhell når de er på tur eller når hun er ute? Hvor gammel er hun? Med mindre hun må på do hele tiden, eller nekter fullstendig å gå på do, så må de selvfølgelig ha tid til å gå inn på do, eller skal barna gå med bleie til de slutter i bhg. Hun er vel ikke den eneste uten bleie

Anonymkode: ca438...4e7

Hun er 4år og har ikke noe uhell som jeg vet om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke på barnehagens uteområde vel?

Anonymkode: ca438...4e7

Ha ha nei, æsj! I skogen der de ofte går langtur. Tror de har noe bark på og noe greier, men jeg har jo aldri vært der og sett. De har en tre - fire steder de ofte går når de skal være ute hele dagen, som de ofte er. 

Anonymkode: 21d96...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde blitt rasende, faktisk. I barnehagen «vår» har de utedo, tror det er en planke over en grøft. 

Anonymkode: 21d96...c18

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ha ha nei, æsj! I skogen der de ofte går langtur. Tror de har noe bark på og noe greier, men jeg har jo aldri vært der og sett. De har en tre - fire steder de ofte går når de skal være ute hele dagen, som de ofte er. 

Anonymkode: 21d96...c18

Hva mener du nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym10000 skrev:

Hva mener du nå

Jeg mener at barnehagen har tilrettelagt for dogåing når de er på langtur. Enten må de være ved barnehagen så barna får gå på do der, eller så må de finne løsninger for å gå på do ute. De kan ikke ta på fireåringer bleie fordi de ikke har andre løsninger, det er faktisk veldig drøyt. 

Anonymkode: 21d96...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener at barnehagen har tilrettelagt for dogåing når de er på langtur. Enten må de være ved barnehagen så barna får gå på do der, eller så må de finne løsninger for å gå på do ute. De kan ikke ta på fireåringer bleie fordi de ikke har andre løsninger, det er faktisk veldig drøyt. 

Anonymkode: 21d96...c18

Ja. Men hva bør jeg gjøre i forhold til barnehagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym10000 skrev:

Hun er 4år og har ikke noe uhell som jeg vet om

Jeg var helt sikker på at dette var snakk om et barn på småbarnsavdeling, siden det var litt vanskelig. Herlighet, hun er 4 år og skal tvinges til å gå med bleie, jeg er sjokkert. Hva med alle de andre ungene som ikke går med bleie? Hatte hun hatt uhell, så regner jeg med at du hadde visst det, med enten vått tøy eller tøy som blir borte (kastet pga uhell). Du må bare sett ned foten og si at bleie er uaktuelt, så lenge hun ikke har masse uhell.Hvis ikke du når gjennom, så går du til styrer. Ikke gi deg. Jeg kjenner at jeg blir flau over å være barnehageansatt når jeg leser noe sånt.

Anonymkode: ca438...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym10000 skrev:

Ja. Men hva bør jeg gjøre i forhold til barnehagen

Du sier klart og tydelig ifra at det er uaktuelt å bruke bleie. Gå til styrer om du må.

Anonymkode: ca438...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var helt sikker på at dette var snakk om et barn på småbarnsavdeling, siden det var litt vanskelig. Herlighet, hun er 4 år og skal tvinges til å gå med bleie, jeg er sjokkert. Hva med alle de andre ungene som ikke går med bleie? Hatte hun hatt uhell, så regner jeg med at du hadde visst det, med enten vått tøy eller tøy som blir borte (kastet pga uhell). Du må bare sett ned foten og si at bleie er uaktuelt, så lenge hun ikke har masse uhell.Hvis ikke du når gjennom, så går du til styrer. Ikke gi deg. Jeg kjenner at jeg blir flau over å være barnehageansatt når jeg leser noe sånt.

Anonymkode: ca438...4e7

Bra du føler med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym10000 skrev:

Ja. Men hva bør jeg gjøre i forhold til barnehagen

Du krever at de finner andre løsninger, selvsagt. 

Anonymkode: 21d96...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du krever at de finner andre løsninger, selvsagt. 

Anonymkode: 21d96...c18

No syns du d e godt med bleie. Litt tilbake til starten igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym10000 skrev:

No syns du d e godt med bleie. Litt tilbake til starten igjen

??

Anonymkode: ca438...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

??

Anonymkode: ca438...4e7

Hun har brukt mye bleie i barnehagen at hun e begynt å gjøre i fra seg i bleien igjen 😥😥😥

Endret av Anonym10000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym10000 skrev:

No syns du d e godt med bleie. Litt tilbake til starten igjen

Nå har jeg falt litt av. Prøver å svare deg på en skikkelig måte, men enten så misforstår vi hverandre, eller så er du bare ikke så interessert i mine forslag og svar. 

Anonymkode: 21d96...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik var det med min sønn og! Han sluttet av seg selv når han var 2 1/2 år! Hadde han uhell tok de ansatte på han bleie! Jeg satt ned foten og sa at det var uakseptabelt, han har ikke sluttet av seg selv for så å gå tilbake til bleia! Jeg sa og rett ut at jeg ikke brydde meg om at jeg må vaske dobbelt opp med uhellsklær en dag, for det hører med det å slutte med bleia! Men for å forhindre uhell kunne dem ta han på do oftere en liten periode! Etter dette sluttet dem å ta på bleia :) Og når de var på tur i skogen gjorde de som en over har skrevet, laget en liten "utedo" for barna å gå på! :)

Anonymkode: dcc8d...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har jeg falt litt av. Prøver å svare deg på en skikkelig måte, men enten så misforstår vi hverandre, eller så er du bare ikke så interessert i mine forslag og svar. 

Anonymkode: 21d96...c18

Akkurat det tenkte jeg og etter hennes svar til meg, tenkte det enda mer etter hennes svar til deg. Plutselig så kan hun ikke skrive forståelig, og så dro hun plutselig inn noe fra en annen tråd. Regner med at det er troll

Anonymkode: ca438...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slik var det med min sønn og! Han sluttet av seg selv når han var 2 1/2 år! Hadde han uhell tok de ansatte på han bleie! Jeg satt ned foten og sa at det var uakseptabelt, han har ikke sluttet av seg selv for så å gå tilbake til bleia! Jeg sa og rett ut at jeg ikke brydde meg om at jeg må vaske dobbelt opp med uhellsklær en dag, for det hører med det å slutte med bleia! Men for å forhindre uhell kunne dem ta han på do oftere en liten periode! Etter dette sluttet dem å ta på bleia :) Og når de var på tur i skogen gjorde de som en over har skrevet, laget en liten "utedo" for barna å gå på! :)

Anonymkode: dcc8d...be9

Ja takk for råd. Føler jeg har prøvd alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...