Gå til innhold

Ta hensyn til søsken når det gjelder julegave? Ang fadderbarn...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Siden du er så opptatt av dette med gaver til fadderbarnet; hvor ofte er du innom for å sørge for at barnet får kristen tro inn i livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Mor har ikke myndighet til å bestemme hvem som skal kjøpe gaver til barna hennes. 

Anonymkode: f0bb4...272

Nei, men hun kan mene at det er feil å forskjellsbehandle barna hennes med gaver selv om man er fadder til det ene. Å være fadder har ingenting med gaver å gjøre.

Når man er så nær en mamma og en familie synes jeg det er rart å gå mot mors meninger i en sånn sak.

Anonymkode: bd936...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men hun kan mene at det er feil å forskjellsbehandle barna hennes med gaver selv om man er fadder til det ene. Å være fadder har ingenting med gaver å gjøre.

Når man er så nær en mamma og en familie synes jeg det er rart å gå mot mors meninger i en sånn sak.

Anonymkode: bd936...0ff

Hun må gjerne mene det, men det er jo barr veldig rart å faktisk si det til noen. Det grenser til mangel på sosial kompetanse spør du meg. 

Anonymkode: d560c...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun må gjerne mene det, men det er jo barr veldig rart å faktisk si det til noen. Det grenser til mangel på sosial kompetanse spør du meg. 

Anonymkode: d560c...49f

Enig. Det er helt utrolig frekt å gjøre 😳

Min førstefødte sin farmor ble utrolig fornærmet da han hadde med bursdagsgave til fetteren sin da han var invitert i bursdag. Han hadde nemlig ikke med gave til søsknene.. Det er uhyre spesiell oppførsel.

Anonymkode: dfc79...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg kun fadder til nieser, så der får også søsken gaver. 

Én av mine faddere har alltid blitt kalt Gu'mor, av alle i familien. Det er ei barndomsvenninne av pappa og ble etterhvert god venninne med mamma også. Hun har kun gitt gaver til meg, selv om begge brødene mine også kalte henne for Gu'mor. Jeg dro også på ferier dit alene, uten at guttene hadde ferier med sine faddere. Det har aldri vært rart, det var bare sånn. 

Jeg hadde kjøpt til bare fadderbarnet i hi sin situasjon. Må ikke kjøpe gaver til de andre for å vise at du er glad i dem også. 

Anonymkode: 6c3c9...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er fadder til 3 gutter og kjøper til de også småsøskene og sønnen til han elsde fadderbarnet, alle er venninna min sine gutter.

Anonymkode: 0afa3...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...