Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt gjennomsnittlig hus, men det er jo ikke noen påkostede løsninger akkurat da. Man ser at ting gjennomgående er gjort på billigste måte.

Utvendig synes jeg huset ser uferdig ut med ubehandlet rekkverk og skjerming under terrassen. Synes også det var merkelig å male hus og garasje i motsatte farger. Ble liksom ikke noen helhet utvendig.

Kjøkkenet så jalla ut med wall stickers på dørene, men de kan jo enkelt fjernes. 

Senga på ene barnerommet manglet det også litt maling på reisverket, men også en smal sak å gjøre noe med. (Bare skjønner ikke at folk ikke ordner slik småtteri før salg)

Tapeten i gangen måtte vært byttet ut eller malt for min del, forferdelig rotete tapet. Her også gikk wall stickers igjen på dørene, men kan jo enkelt  fjernes her også. Gangen ser ut som grei størrelse, men totalt manko på oppbevaringsplass som er et stort minus. F. eks under trappa kunne man fint plassert store kommoder, men det er store radiatorer flere steder i huset som ødelegger litt for oppbevaring og møbleringsmuligheter

Så helt greit hus som enkelt kan gjøres relativt mye bedre med små endringer.

 

 

Anonymkode: f80fd...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt fint hus, men dyrt.

Jeg synes at det taket ute skjemte huset litt, var veldig iøyenfallende. Ellers stor og fin uteplass. Jeg skjønner heller ikke hvorfor ikke garasjen og huset er malt i samme farge.

Likte heller ikke alle wallstickersene på kjøkkenet. Ser det er wallstickers på dørene i gangen og. Det blir for mye for meg.

Jeg ser heller ingen innebod, utenom de krybodene på soverommene det er negativt synes jeg.

Anonymkode: d891b...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint hus, selv om jeg personlig ikke vil ha åpen løsning til kjøkkenet, og supert med drivhus og rimelig flat hage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkle og billige løsninger. Vi så på alvsbyhus da vi vurderte å bygge for en del år tilbake, nettopp fordi det er så billig. Men disse husene hadde, i hvert fall den gang, fått masse negativ omtale på grunn av dårlig kvalitet. Veggplater som skled fra hverandre, lekk tak, et hus som begynte å råtne osv. Dette er bare moduler fra fabrikk satt sammen.

Anonymkode: 067dc...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er godt utgangspunkt og kan med små endringer bli mye bedre. Jeg ville f.eks malt garasjen og rekkverket på terrassen. Innvendig ville jeg hatt ny tapet i entreen og lagt fliser på gulvet der. Wallstickerene hadde røket på kjøkkenet og jeg ville flislagt mellom benk og skap (ser ut som juks det som er der nå). Ellers så er det jo kjekt med loftstue og mange soverom. Praktisk med flat tomt!

Anonymkode: ef8b9...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det så bra ut! Deilig stor terrasse og ok planløsning. Wall stickers på kjøkkenet var grusomt, men det er jo enkelt å fjerne. Ok bad, rikelig med rom og nytt/fresht. Hvordan eg det med flom så nær Glomma?

Anonymkode: 44ca2...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elissa2

Jeg synest huset var koselig, men for min del kunne jeg gjerne vært foruten wall stickers på kjøkkenskapa, og tapeten i gangen gjorde meg svimmel😂Men det er jo smak og behag😃 Enkle grep og sette et personlig preg på huset, så blir det innertier👌🏻👌🏻👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg er skeptisk til er åkeren ! Stinker det gjødsel ? Fluer og småkryp? Hehe. Jeg er allergisk mot gress og høy. Slike ting tenker jeg på hehe. 

De derre blomstergreiene på kjøkkenskapene går heldigvis an å dra av. 

Anonymkode: a4f62...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fint og hyggelig og større tomt enn de fleste nyere hus.

Og nå ser jeg at jeg er enig med meg selv lenger opp. Jaja, det er nå godt.

 

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...