Gå til innhold

Hvilken vinterdress til snart 2 åring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vannsøyle er viktig da vi bor i Bergen. Har noen erfaring med twentyfour Finse vinterdress?

Anonymkode: 7e364...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes reima er best til de minste. 

Og regntøy som er passe stort slik at man kan ha tykk ull under. 

Heller ikke feil med ei regnbukse som er stor nok til å tres utenpå dressen. Det er få vinterdresser som er laget for at ungene skal sitte i slapsevann.. 

(Har ikke prøvd den du spør om)

-Rogalending. 

Anonymkode: 2a4c0...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg synes reima er best til de minste. 

Og regntøy som er passe stort slik at man kan ha tykk ull under. 

Heller ikke feil med ei regnbukse som er stor nok til å tres utenpå dressen. Det er få vinterdresser som er laget for at ungene skal sitte i slapsevann.. 

(Har ikke prøvd den du spør om)

-Rogalending. 

Anonymkode: 2a4c0...ee0

Det må være reima tec. Eller reina tec pluss. 

Anonymkode: 2a4c0...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Reimatec til min snart 2 åring. Har har kun hatt Reima til mine barn, bortsett fra eldstemann som hadde Kaxs/Kappahl som ekstradress et år.

Pga litt stram økonomi denne høsten var jeg tenkt å kjøpe en rimeligere dress til minstemann, men mange av de er så tunge og stive, bortsett fra Reflex som jeg var på nippet til å kjøpe, men litt i tvil om da den er litt tynn. Så fant jeg Reimatec Copenhagen til halv pris i en nettbutikk og da var valget lett. Vannsøyle på 12000+. Modellen er også lett for en 2 åring å bevege seg i.

Anonymkode: f4a2b...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har kjøpt Reimatec til min snart 2 åring. Har har kun hatt Reima til mine barn, bortsett fra eldstemann som hadde Kaxs/Kappahl som ekstradress et år.

Pga litt stram økonomi denne høsten var jeg tenkt å kjøpe en rimeligere dress til minstemann, men mange av de er så tunge og stive, bortsett fra Reflex som jeg var på nippet til å kjøpe, men litt i tvil om da den er litt tynn. Så fant jeg Reimatec Copenhagen til halv pris i en nettbutikk og da var valget lett. Vannsøyle på 12000+. Modellen er også lett for en 2 åring å bevege seg i.

Anonymkode: f4a2b...be7

Kan du linke til nettbutikk? Er det lenge siden du kjøpte? Jeg har Reflex vinter dress til min 2,5 åring. Synes også den virker litt for tynn. Han bruker den nå noen ganger når det er litt kjølig ute. Vi bor i Oslo 

Anonymkode: 12e98...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar :-) ser det fins mange typer her. Gotland? Stavanger? Copenhagen? Har aldri hatt reima før.. hadde troll til eldste, men han er 9 år så det har vel skjedd litt siden da.

 

hi

Anonymkode: 7e364...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar :-) ser det fins mange typer her. Gotland? Stavanger? Copenhagen? Har aldri hatt reima før.. hadde troll til eldste, men han er 9 år så det har vel skjedd litt siden da.

 

hi

Anonymkode: 7e364...db4

Gotland :)

Anonymkode: 3d410...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan du linke til nettbutikk? Er det lenge siden du kjøpte? Jeg har Reflex vinter dress til min 2,5 åring. Synes også den virker litt for tynn. Han bruker den nå noen ganger når det er litt kjølig ute. Vi bor i Oslo 

Anonymkode: 12e98...aa3

Jeg kjøpte den på barnihagen.no i begynnelsen av september.

De har alltid masse salg på Reima, men ofte små størresler og blir fort utsolgt, så vet ikke hva de har nå.

petterpia.com bruker også å ha en del salg på Reima.

De fleste reimatec modellene er like, har vannsøyle på 10000 +. Men detaljer og fasong kan variere. Reimatec + betyr at den har forsterket stoff fra livet og ned.

Hvis nettbutikk ikke opplyser om vannsøyle kan du finne den på reima.no (så lenge modellen ikke er utgått).

Anonymkode: f4a2b...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattnakken sine dresser er og veldig gode👍🏻 Og Pomp Delux sin er også veldig god! God slitestyrke og 10000 i vannsøyle ( i hvertfall pompdelux) 

Anonymkode: 002c8...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært svært (!!) fornøyd med Polarn O Pyret sin vinterdress. Koster ca det samme som Reima sine.

Men i år blir det Reima(tec) Gotland :) Neste år kjøper jeg på januarsalg :P:Pspare pæng

Anonymkode: 3d410...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at vinterdress er vinterdress 😁 Har prøvd både dyre merkedresser og dresser fra hm, Lindex osv... Det jeg erfarte er at alle funker like bra... De har uansett regnbukse utapå dressen om det er vått... Vintersko derimot, er det greit å investere litt mer i. Min erfaring...

Anonymkode: 02d93...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min erfaring er at vinterdress er vinterdress 😁 Har prøvd både dyre merkedresser og dresser fra hm, Lindex osv... Det jeg erfarte er at alle funker like bra... De har uansett regnbukse utapå dressen om det er vått... Vintersko derimot, er det greit å investere litt mer i. Min erfaring...

Anonymkode: 02d93...69c

Så merkelig :) Her har jeg prøvd fra Lindex, det var mildt sagt elendig. 

Anonymkode: 3d410...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så merkelig :) Her har jeg prøvd fra Lindex, det var mildt sagt elendig. 

Anonymkode: 3d410...710

På hvilken måte var den elendig?

Anonymkode: 02d93...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Reimatec til 2-åringen. Kjøpte på januarsalg og kjøpte i 80, 86, 92 og 98 😅 Gotland og Copenhagen. Godt fornøyd og drøye i str så de varer en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...