Gå til innhold

Norske rednecks er flaut. Men først av og fremst fordi


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

TVNorge har jo misforstått begrepet så totalt! Det er jo ikke rednecks det der. Harrytasser, definitivt. Men det er ikke først og fremst det som definerer en redneck.

Anonymkode: 286fb...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Redneck, harryfolk...uansett hva de kan kalles, så synes jeg de virker som veldig trivelige og snille folk!

Anonymkode: 46e21...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg ville mye heller tilbragt en uke med Vaino, Rype, Doc og Kristian og de andre rednecks enn deg, HI. 

Anonymkode: 238eb...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

TVNorge har jo misforstått begrepet så totalt! Det er jo ikke rednecks det der. Harrytasser, definitivt. Men det er ikke først og fremst det som definerer en redneck.

Anonymkode: 286fb...9a6

Eller du har misforstått kanskje 😆

Anonymkode: 73601...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en eks som kunne kommet under den klassifiseringen der. Jeg er sjeleglad at jeg kom meg vekk!

I serien er det makan til inavl og manglende konsekvenstenkning (tidvis manglende IQ). Ikke sett dagens episode enda, men det virker som de fleste har mer enn 1 skrue løs... Viano og Doc glimter til i blant, men utover dette er det mye idioti. Mon tro om politiet der ser på dette og tar tak i ulovlighetene.

Anonymkode: 05114...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De lever annerledes enn de fleste, men er det så galt?

Nå har ikke jeg sett så mye av serien, men jeg synes de gjør et overaskende positivt inntrykk og jeg ser ikke noe som skulle tyde på en generelt lavere is enn resten av befolkningen.

Anonymkode: 70647...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde en eks som kunne kommet under den klassifiseringen der. Jeg er sjeleglad at jeg kom meg vekk!

I serien er det makan til inavl og manglende konsekvenstenkning (tidvis manglende IQ). Ikke sett dagens episode enda, men det virker som de fleste har mer enn 1 skrue løs... Viano og Doc glimter til i blant, men utover dette er det mye idioti. Mon tro om politiet der ser på dette og tar tak i ulovlighetene.

Anonymkode: 05114...c31

Innavl i serien? Hvem da?

Anonymkode: 73601...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt på første sesong, da synes jeg det var litt artig. Men det hele virket etter hvert så iscenesatt og tragisk at jeg gadd ikke mer. De må jo stadig overgå seg selv, og det er jo drøyere og drøyere. Er nok ikke slik de har det hele tiden, når tv-kameraene er slått av.

Enkelte av dem bør faktisk også beskyttes mot seg selv. Synes det er litt drøyt av TV Norge å filme alle fyllefestene av godt voksne folk. De har jo barn, men har ikke bedre vett til å skjerme dem heller. Blir litt sånn som Ola Conny og Morgan, de blir gjort narr av og folk ler. Ikke bare med dem men mest av dem........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kari Mari skrev:

Så litt på første sesong, da synes jeg det var litt artig. Men det hele virket etter hvert så iscenesatt og tragisk at jeg gadd ikke mer. De må jo stadig overgå seg selv, og det er jo drøyere og drøyere. Er nok ikke slik de har det hele tiden, når tv-kameraene er slått av.

Enkelte av dem bør faktisk også beskyttes mot seg selv. Synes det er litt drøyt av TV Norge å filme alle fyllefestene av godt voksne folk. De har jo barn, men har ikke bedre vett til å skjerme dem heller. Blir litt sånn som Ola Conny og Morgan, de blir gjort narr av og folk ler. Ikke bare med dem men mest av dem........

Veldig enig her - men TvNorge tenker vel kun på hva somm er best for dem, ikke på å beskytte disse menneskene og barna deres.

Anonymkode: b9526...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig enig her - men TvNorge tenker vel kun på hva somm er best for dem, ikke på å beskytte disse menneskene og barna deres.

Anonymkode: b9526...66a

Det er klart at bra seertall er det viktigste for TV Norge ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien er utrolig harry og litt morsom. Jeg kjenner han ene å han forteller at han nå trekker seg ut av serien. TVNorge vil bare filme fyll og faenskap å ikke mye av det andre de gjør. Ting er iscenesatt såklart men får han blir det for mye. En trivelig, morsom og gal fyr er han men det ble til og med for mye for han. Han er en redneck men som han sier" på TV fremstiller de oss som at vi bare drikker, vi gjør mye annet og støtter opp i samfunnet også uten at det kommer frem".

Anonymkode: 6f5c8...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Redneck, harryfolk...uansett hva de kan kalles, så synes jeg de virker som veldig trivelige og snille folk!

Anonymkode: 46e21...fdd

Helt enig. Harrytasser er snille og joviale. Har faktisk til gode å treffe en harrytass som er ironisk, kald og guffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...