Gå til innhold

Er det vanlig å gi beskjed til eksen og far til ungene dine at du skal skille deg fra nåværende mann?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvfølgelig. Dette er en stor hendelse for barna deres.

Det er virkelig forventet at personer med felles barn informerer om store hendelser i livet. Eller skal ungene bære den byrden?

 

Anonymkode: 370a6...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg.

Det er jo viktig at far vet om det når det skjer store endringer i livet til barna hans.

Anonymkode: 968f6...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg da mene. Far bør jo vite hva som skjer i livet til barna hans, så han vet å møte deres reaksjoner på en ordentlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såfremt barna har jevn kontakt med faren sin er det naturlig å si ifra. Man gir jo også beskjed til skole/barnehage og eventuelle andre som spiller en stor rolle i barnas liv. Det er jo naturligt at det kommer en litt vanskelig periode for dem når ting blir snudd opp-ned. 

Anonymkode: 6c3cd...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Vi hørte på bygda at barna skulle bli skilsmissebarn igjen , dårlig gjort ovenfor oss og dem synes jeg. 

Anonymkode: 637ff...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge far har kontakt med barnet så ser jeg på det som en selvfølge. På samme måte som man informerer eks om ny kjæreste eller familieforøkelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke snakket med eksen på mange år så nei jeg hadde ikke fortalt han om min nåværende mann og jeg skulle skilles sånn ut av det blå. Barna har samvær av og til når de har tid så hadde nok vært mest naturlig om de sa det selv.

Anonymkode: cff1e...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge en har barn sammen med eksen, så synes jeg han bør vite om alt som går utover barna (sykdom, brudd, flytting, dødsfall i min familie osv)

Anonymkode: dbd48...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...