Gå til innhold

Julekalender til toåring, tips?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Toåringen har fått en fantastisk fin hjemmelaget julekalender fra oldemor som vi bare må bruke! Har dere tips til små ting man kan gi en toåring i kalendergave? Ønsker ikke å gi leker osv, da jeg syns litt av gleden med gaveåpning på julaften forsvinner. Vurderer bare å putte en twist i hver luke, men tenkte å høre om noen andre har noen morsomme ideer? 

Anonymkode: 480e8...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I helgedagene får de snop, ellers får de små leker (duplo, dyr ++) fordelt ut over flere dager, jenta får litt strikk og klemmer og annen pynt, ellers får de f.eks sokker, votter, tannbørste o.l om det er noe de trenger da . 

Anonymkode: 7d947...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi smoothie'er, nissekostyme (til nissefest i bhg) , juleantrekk, små dyr, julepysjamas, lekemat og sokker/ strømpebukse til min 1 åring 🙂 

Anonymkode: 6c95a...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mest populære luken i fjor var pepperkake-baking.

Det var så populært at jeg i år kunne gjort det enkelt og fordelt en pepperkake-deig i 24 biter ;)

Ellers anbefaler jeg badekule, komprimert vaskeklut og andre bruksting

Anonymkode: 02669...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerneklart

Julekalenderen til toåringen her vil bestå av ulike aktiviteter vi skal gjøre. Lage julekort, aketur, se en julefilm sammen, dra på julegrantenning, pynte juletre, bake julekaker osv. En aktivitet for hver dag. Printer ut et bilde som skal symbolisere aktiviteten og det er dette bildet som ligger i selve kalenderen :) 

Endret av Stjerneklart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en boks med biler og fordelte utover. Egen kjevle og forkle til baking var svært stor stas. Tannkost, vaskeklut, tannkrem, hårstrikk, neglelakk, hårklemmer, klistermerker, tatovering, nye sokker, vanter, refleksvest, egen termos til turdag i barnehagen  (den på clas Ohlson til barn er knallgod. Men kjøp ny kork. Også på clas Ohlson), ny matboks, nye truser, 

 

De er egentlig temmelig enkle å kjøpe til. 😊

Anonymkode: 8186a...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min var to fikk hun lekemat og kjøkkenutstyr i hele desember. På julaften fikk hun lekekjøkken (som gave, ikke i kalenderen). 

Anonymkode: 79498...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjøpte en boks med biler og fordelte utover. Egen kjevle og forkle til baking var svært stor stas. Tannkost, vaskeklut, tannkrem, hårstrikk, neglelakk, hårklemmer, klistermerker, tatovering, nye sokker, vanter, refleksvest, egen termos til turdag i barnehagen  (den på clas Ohlson til barn er knallgod. Men kjøp ny kork. Også på clas Ohlson), ny matboks, nye truser, 

 

De er egentlig temmelig enkle å kjøpe til. 😊

Anonymkode: 8186a...091

Ja, men blir fort dyrt og mye greier selv om man skal gjøre det enkelt. Jeg er ikke hi, men har en toåring selv. Vi har penger til det, men ønsker ikke gi for mye gaver for det blir det nok av på julaften uansett

 

Anonymkode: 8a5f9...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ventet 1 år til,men kideregg lørdager, gårdsdyr, såpebobler, tegnesaker og tegnebøker og puzzlespill

Anonymkode: 73e21...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...