Gå til innhold

Noen på over 38 år her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg selv er 38 og mensen har begynt å utebli. Hjelp. Overgangsalder?😨 Har ikke symptomer på hverken det ene eller det andre... hvordan er det hos dere? Regelmessig mens hver måned? Fikk mensen når jeg var 11 da... kan det ha noe å si? Tomt for egg?😅😂

Anonymkode: 2979d...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk mensen da jeg var 12 år. Desverre er den her enda hver 28 dag. Jeg er nærmere 44 år enn 43.

Anonymkode: 5e14f...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg selv er 38 og mensen har begynt å utebli. Hjelp. Overgangsalder?😨 Har ikke symptomer på hverken det ene eller det andre... hvordan er det hos dere? Regelmessig mens hver måned? Fikk mensen når jeg var 11 da... kan det ha noe å si? Tomt for egg?😅😂

Anonymkode: 2979d...91f

Har hørt at jo tidligere mensen kommer jo lengre menstruerer du.

Du sier at mensen er begynt å utebli? At du har sluttet å menstruerer? Eller at syklusene er blitt lengre?

Anonymkode: 8666b...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gravid? Trodde jeg var kommet i overgangsalderen da jeg var 41. Jeg var forbausende 13 uker gravid..

Anonymkode: 27659...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mensen siden jeg var 13 og har den fortsatt hver fuckings måned som 51-åring. Du kan selvfølgelig ha kommet i en tidlig overgangsalder, men den kan jo utebli av noe så enkelt som stress, slanking, sykdom, eller kanskje du er gravid?

Anonymkode: 48c85...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 41 og har regelmessig syklus. Men etter at jeg har ble 30 har jeg hatt litt korte lutealfaser, dvs eggløsning kommer litt sent i syklus, en og annen syklus kan være kortere eller lenger enn forventet. Ikke at jeg tror det har med alder å gjøre, har hvertfall ikke hatt problem med å bli gravid.

Ble gravid siste gang, på første forsøk, når jeg var over 38.

Fikk mensen når jeg var 13 år.

Anonymkode: e1342...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så ung at jeg ville fått det undersøkt hos lege hvis mensen allerede nå har begynt å utebli. Snittalder for menopause er 51 år, menopause defineres da som at mens har uteblitt i ett år. Det vil jo si at du ville være blant de som trekker snittet kraftig ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...