Gå til innhold

Liten penis OG overivrig! Hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har akkurat møtt en ny mann, superhyggelig og smart fyr - men nå er jeg litt i villrede. Han er altså så ivrig at han kaster seg over meg, men det føles litt som å bli overfalt av en hyper valp. Det er armer og bein og tempo, og jeg er ikke i nærheten av å bli tilfredsstilt seksuelt. Han har dessuten nokså liten penis, noe jeg egentlig ikke hadde vært bekymret for, om han hadde visst å kompensere. Men det gjør han foreløpig ikke, annet enn å gnikke på meg som om jeg var et flakslodd. Det er bittelitt tidlig å snakke sånn veldig mye med ham om det, synes jeg, ellers kommuniserer jeg gjerne om sex. 

Noen som har opplevd lignende og fått det til å funke? Jeg er så usikker!

Anonymkode: bca1d...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, ja, det er nesten så jeg ler selv der jeg ligger. Nå har vi holdt på med dette en måneds tid, og jeg innser at vi må snakke om det. Bare veldig...uvant.

Anonymkode: bca1d...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, du er flink til å skrive i allefall 😂

Jeg tror at hvis du vil prøve å få det til å funke så må du kommunisere tydelig umiddelbart. Du trenger ikke «ta en alvorlig prat», men ta det der og da - vis han, fortell han hva du liker, korriger hvis han blir for overivrig.

Anonymkode: bf02a...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :-D :-D Kan du klare å få roet ham da? Med å fortelle han hva du liker, rett og slett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld at jeg ler :D:D.

Du må ta kontroll, for så lenge du ikke sier noe, så kommer han jo til å fortsette. Vis han, fortell han, eller onaner foran han så han kan se hva det er som skal til for at du kommer. Ivrig valp er sikkert sjarmerende, og du skal ha kred for å ha holdt ut i en måned, men det kan jo   ikke fortsette sånn. Er han uerfaren? I så fall bør han kanskje innse at litt opplæring er på sin plass. Rart at han ikke har skjønt at du ikke kommer i mål, forresten. Lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser for meg en ivrig tenåring som endelig har fått seg en seksualpartner her ;)

Deilig at han er så kåt på deg da, men han må jo oppføre seg som en voksen mann og ikke en ivrig tenåring. Spørs om du ikke må bremse han litt neste gang.

Kan jo si det på en litt pen måte, holde han igjen og si at nei, i dag skal vi nyte lenge, i dag skal vi ta oss tid, nyte, kjenne og bli kjent med hverandres kropper og ønsker, vi skal elske sakte... Da blir det vel litt lettere å veilede uten at han føler seg mislykket.

Anonymkode: 2f365...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi! En hel måned med sex uten å si noe om at det han gjør ikke er godt?? Shit. Jeg ville ha sagt noe første gangen. «Ikke så fort», «litt mer forsiktig». Hvordan skal han ellers vite? 

Høres jo ut som en uerfaren valp du har funnet deg. Kanskje han forsøker å skape så mye støy og bevegelse at du ikke skal merke at han har liten penis. 

Anonymkode: a2036...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig morsomt skrevet ja 😄

Du skal ha kred for å ha holdt ut så lenge. Første gangen til samboeren min og meg var sånn som du skriver, bare at vi var beruset og jeg tror han ville bare få det overstått siden vi av en eller annen grunn hadde ventet en stund. Han fikk høre det dagen etter, og siden har vi hatt et veldig deilig sexliv.  

Siden du ikke har tatt det opp med han så tror han kanskje at du er veldig fornøyd i senga. Kanskje han ikke engang er tilfredsstilt selv. Ta det opp med han snarest, ta litt kontroll i senga og vis han hva du liker. 

Anonymkode: 697de...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du fikk meg til å storflire,det gjorde godt! Kommer til å huske dette innlegget til jeg dør😂😂😂

Anonymkode: 8e8f5...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi oi! En hel måned med sex uten å si noe om at det han gjør ikke er godt?? Shit. Jeg ville ha sagt noe første gangen. «Ikke så fort», «litt mer forsiktig». Hvordan skal han ellers vite? 

Høres jo ut som en uerfaren valp du har funnet deg. Kanskje han forsøker å skape så mye støy og bevegelse at du ikke skal merke at han har liten penis. 

Anonymkode: a2036...bb9

Hahaha, ja, kanskje det. Nå skal det sies at på en måned er det ikke så mye man rekker, med mine og dine barn og alt sånt, så vi har ikke møtt hverandre hver dag heller. Og jeg trodde kanskje første gang var et resultat av nervøsitet, men så fortsatte det bare.. Det skal også sies at det ikke er så lenge siden ekssamboeren min flyttet ut, så jeg er jo vant til at de tingene fungerer. Men at det skulle være til de grader klønete var jeg ikke forberedt på.

Anonymkode: bca1d...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du må si ifra! Om det ikke fungerer for dere i det lange (korte!) løp, er det jo greit for ham å være litt forberedt til senere anledninger. 

Anonymkode: 6156e...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en god latter :)

Jeg skjønner ikke alle som sier "du må snakke med ham om det". Han der hadde jeg kuttet ut tvert. I min erfaring har menn enten sansen for god sex, eller så har de ikke, og nei, ikke alt kan læres. Erfaring, selvsikkerhet, bestemthet, humor, evnen til å bruke hendene, måten han snakker til meg på i senga - alle de tingene er helt avgjørende for meg og nei, de kan ikke læres. Selvfølgelig skal man fortelle en mann hva man liker og kommunisere om sex, men det grunnleggende må være på plass. En overivrig valp... Gud hjelpe meg for en turnoff! 

Anonymkode: 7b2ad...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂😂😂

sorry ass, men nå ler jeg meg ihjel😂😂😂tidenes kommentar, jeg kommer heretter til å le hver gang jeg ser et flaxlodd😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

du er digg jente😂

Anonymkode: 9c342...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for en god latter :)

Jeg skjønner ikke alle som sier "du må snakke med ham om det". Han der hadde jeg kuttet ut tvert. I min erfaring har menn enten sansen for god sex, eller så har de ikke, og nei, ikke alt kan læres. Erfaring, selvsikkerhet, bestemthet, humor, evnen til å bruke hendene, måten han snakker til meg på i senga - alle de tingene er helt avgjørende for meg og nei, de kan ikke læres. Selvfølgelig skal man fortelle en mann hva man liker og kommunisere om sex, men det grunnleggende må være på plass. En overivrig valp... Gud hjelpe meg for en turnoff! 

Anonymkode: 7b2ad...4cf

Erfaring kan ikke læres...???? Dagens selvmotsigelse!

Anonymkode: 21cba...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Erfaring kan ikke læres...???? Dagens selvmotsigelse!

Anonymkode: 21cba...12d

Mange gullkorn i denne tråden! 😂

Anonymkode: bf02a...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Erfaring kan ikke læres...???? Dagens selvmotsigelse!

Anonymkode: 21cba...12d

Ha-ha... samme tenkte jeg. Og at man heller ikke kan lære seg å bruke hendene, det er jo bare tull. Samme med selvsikkerhet, for det kommer jo gjerne med erfaring.

Hilsen fysioterapeuten som flere år før jeg tok utdannelsen fikk høre at jeg aldri kom til å kunne massere, at jeg var helt håpløs (det var jeg nok også den gang pga. usikkerhet). Og så viste det seg at en dæsj selvtillit og erfaring avdekket at jeg har usedvanlig sensitive hender (noe både lærere på utdanningen, pasienter og andre kolleger også har påpekt). Selvfølgelig svært praktisk i yrket. Men det er også en grunn til at ekser fremdeles kan kommentere at de aldri har opplevd bedre hender enn mine og fremdeles savner dem ;)

Hi, jeg har ikke opplevd en så ille gnikker, men en som ikke var langt fra. Han var også helt håpløs med tanke på å bruke hendene sine. Å bli massert eller at han skulle prøve å fingre meg var nesten bare til irritasjon. Jeg snakket med ham på en ordentlig måte, og det tok ikke lang tid før han ble veldig god på å massere meg og også fingret meg til orgasmer uten problemer. "Bivirkningene" det fikk å gjøre ham mer oppmerksom på hvordan han skulle bruke hendene, hva han kjente under fingrene osv. det var at han sakket ned på alt i senga. Han som hadde det supertravelt ble plutselig en sensuell elsker.

Så det er mulig - men da må dere kommunisere ordentlig, du må greie å formidle det du ønsker uten at han føler at han ikke strekker til. Er han ellers en flott fyr som du kunne vært interessert i noe mer med så er det absolutt verdt et forsøk.

Anonymkode: c790f...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente var at erfaring er viktig for meg hos en mann, altså at han må være selvsikker og erfaren i utgangspunktet, hvis ikke er det umulig for meg å tenne på ham. Litt klønete formulert, ser det. Det er sikkert mange menn som kan læres opp til litt av hvert, men for meg fungerer det dessverre ikke. Er nok også desillusjonert fordi jeg prøvde i åtte år og lære eksmannen min å bruke hendene, men han fikk meg aldri til å komme, ikke en eneste gang. Klarte aldri å tro på at han virkelig likte det og hadde all verdens tid, og det er en forutsetning for orgasme hos meg, i hvert fall. Og en overivrig valp hørtes ut som den verste turnoff jeg har hørt på lenge, derfor svarte jeg som jeg gjorde. 

Anonymkode: 7b2ad...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Mulig jeg er teit, men jeg må bare spørre - er det fingrene eller den lille penisen han gnir med ala flaxlodd? 

Anonymkode: 18d16...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...