Gå til innhold

Juli 2018


Alveola

Anbefalte innlegg

Melder meg også på her. Termin foreløpig 25.juli. spennende med sommerbarn 😍 blir vårt 2.barn. 

Er så tidlig at det er lite symptomer, så jeg prøver å få gjort unna så mye som mulig før kvalmen mest sannsynlig setter inn 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Evaly skrev:

Melder meg også på her. Termin foreløpig 25.juli. spennende med sommerbarn 😍 blir vårt 2.barn. 

Er så tidlig at det er lite symptomer, så jeg prøver å få gjort unna så mye som mulig før kvalmen mest sannsynlig setter inn 🙈 

Gratulerer! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer inn her jeg også, termin foreløpig 24.juli. Gått gjenom mange ivf forsøk så nå er jeg klar for å gå hele veien. 3 gang vi har fått positiv test,  sist i august mistet vi så nå går jeg på dobbel progresteron støtte. Det ser ut til å hjelpe. Eneste jeg merker foreløpig er at jeg fryser lett om ettermiddagen og kvelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg inn her😊 positiv test i dag. Termin er foreløpig 24.juli. Barn nr to, men storebror blir fire år i mai, så er uvandt dette🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, nimmelim skrev:

Jeg tilhører visst her! 

Testet idag 10 dpo! Termin 25.07. ( men kommer med ks noen uker før men dog) :) 

Gratulera! Ks her og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Frøken87 skrev:

Når sier dere det til de nærmeste? 

Sambo var med å teste så han vet. Tenker å vente til jul da er vi 12 uker. Med mindre det blir umulig å skjule. Tror jeg forteller søsteren min det snart bare for å ha en annen å prate med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøken87 skrev:

Når sier dere det til de nærmeste? 

Tenkte å poppe nyheten som årets beste julegave til besteforeldrene 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi kommer til å fortelle det til nærmeste familie og nære venner relativt tidlig. Regelen min er at de som jeg ønsker skal vite det om vi evt mister kan få vite det før 12 uker. 

Det som blir vanskelig er egentlig kollegaer. Jeg var ganske kvalm i 1.trimester med nr 1, så regner med det kommer nå og. Kjipt å måtte skjule at man er i dritdårlig form og kaste opp i smug 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg klare å vente til uke 12 til familie, men kanskje etter å ha vært på første kontroll hos jordmor. Når kan en høre hjertet slå egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst til å fortelle før jul egentlig og da er jeg bare 10 uke, men skal jo være med familie og flere julebord før den tid. Mulig magen kommer før også siden dette er nr 2. Skal til svigers, med hele familien på den siden om 2 uker og de pleier å være rause med vin. Usikker hvor lett det blir å late som man drikker vin. Ikke keen på å fortelle så tidlig som 6-7 uker hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag våknet jeg til mye rødt i trusa mørk farge, kom også noen klumper ut. Prøvde se om det var noe inni den ene store klumpen men så ut til å kun være blod gjerne noe levringer? Eller gamle eggposer som trengte komme ut. Noen med erfaring? 

Skal gå å måle hcg i dag se hvordan det ligger an. Er jo veldig spent om spiren fortsatt sitter, er 4+2 i dag. Har egentlig god tro på dette forsøket så håper det bare er rester.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎11‎.‎2017 den 19.49, Evaly skrev:

Melder meg også på her. Termin foreløpig 25.juli. spennende med sommerbarn 😍 blir vårt 2.barn. 

Er så tidlig at det er lite symptomer, så jeg prøver å få gjort unna så mye som mulig før kvalmen mest sannsynlig setter inn 🙈 

@Evaly ser du har termin 25, når hadde du første dag sist mens?? tok du el-tester og vet når du hadde el??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha tidlig ultralyd i uke 8 og kommer til å fortelle det til familie om alt er bra da. Resten får vite det til jul tenkte jeg, da er jeg 12 uker☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

I dag våknet jeg til mye rødt i trusa mørk farge, kom også noen klumper ut. Prøvde se om det var noe inni den ene store klumpen men så ut til å kun være blod gjerne noe levringer? Eller gamle eggposer som trengte komme ut. Noen med erfaring? 

Skal gå å måle hcg i dag se hvordan det ligger an. Er jo veldig spent om spiren fortsatt sitter, er 4+2 i dag. Har egentlig god tro på dette forsøket så håper det bare er rester.

 

Lykke til 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Ninni84 skrev:

@Evaly ser du har termin 25, når hadde du første dag sist mens?? tok du el-tester og vet når du hadde el??

Hadde første dag i siste mens 15.okt. vet ikke eksakt hvilken dag el var, men tipper mellom 28-30 okt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet katten at jeg er gravid! Så merkelig egentlig, men veldig koselig. Han er en asosial mons som jeg til nød får holde/kose av og til. Nå oppsøker han meg (ikke sambo) for kos og to netter har han kommet i sengen og lagt seg ved magen 😍 

Noen andre som har liknende opplevelser?

Tror og den ene hesten min vet det, men vanskeligere å sette fingeren på hvorfor jeg tror det. Bare en feeling og blikket hennes :) 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som sliter med oppblåsthet? Sliter med å ha vanlige bukser på. Og det er helt forferdelig å sitte. Var litt tidlig dette synes jeg, er bare 5+0. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Frøken87 skrev:

Andre som sliter med oppblåsthet? Sliter med å ha vanlige bukser på. Og det er helt forferdelig å sitte. Var litt tidlig dette synes jeg, er bare 5+0. 

Ja, går med buksesmekken åpen nesten hele tiden (har noe langt over, så det ikke synes, haha). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Frøken87 skrev:

Andre som sliter med oppblåsthet? Sliter med å ha vanlige bukser på. Og det er helt forferdelig å sitte. Var litt tidlig dette synes jeg, er bare 5+0. 

Jeans er pyton! Tar minifom mot luftsmerter og føler meg ikke så luftig nå. Men magen er stor likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å skrive på innboks til henne som kunne legge til på facegruppa ... er gruppa oppe og går? 

Kvalmen kommer og går litt her alt - men startet. Forrige svangerskap m oppkast og -så det er vel bare å forvente..,

Rart å gå med den lille hemmeligheten 💚 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Frøken87 skrev:

Andre som sliter med oppblåsthet? Sliter med å ha vanlige bukser på. Og det er helt forferdelig å sitte. Var litt tidlig dette synes jeg, er bare 5+0. 

Oh yes! Oppblåst og ekstremt hard mage 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...